عدم علاقه زن به مرد + نشانه ها و دلایل علاقه نداشتن زن به مرد

منبع: تاپ ناز

66

1399/9/5

12:11


عدم علاقه زن به مرد

عدم علاقه داشتن زن به مرد یکی از مشکلاتی است که فکر بسیاری از مردان را مشغول کرده است و به دنبال راهی برای شناخت و رفع این مشکل هستند. در این مطلب می خواهیم ویژگی های زنانی که به همسر خود علاقه ندارند را بررسی کرده ایم.

به منظور داشتن زندگی شاد و سالم، علاقه دو طرفه شرط است.

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

زنان بر خلاف مردان در بیان احساسات روراست نیستند و این مسئله می تواند به دلیل تفاوت های شخصیتی زن و مرد باشد. برای داشتن زندگی سالم و شاد علاقه هر دو طرف به هم شرط دوام آن رابطه می باشد. اگر یک نفر به شدت عاشق پیشه باشد و طرف دیگر در خودش هیچ علاقه ای حس نکند، آن رابطه عاقبت خوشایندی ندارد.

نمی توان برای همه افراد از یک راهکار استفاده نمود. ولی بهتر است بدانید که اگر خانمی به طرف مقابل علاقمند باشد از روی رفتارهایش می توان این موضوع را به وضوح شناسایی نمود.

زنان پیچیده هستند و نمی توان گفت از قطعیت کافی برخوردار هستند. اگر خانمی هنوز تکلیفش با خودش معلوم نمی باشد و نمی داند که آیا شما را دوست دارد یا خیر پس بهتر است به او فرصت فکر کردن دهید ولی اگر می دانید که شما را دوست ندارد پس بهتر است که خودتان را فریب ندهید و کنار بکشید زیرا ماندن در این رابطه باعث اذیت خود شما خواهد شد.

در ادامه نشانه های بی علاقگی یک زن به مرد را توضیح داده ایم.

تغییر همسر

مرد یا زنی که به همسر خود علاقه ندارد سعی می کند از روش های مختلف او را تغییر دهد و این به آرامی باعث می شود تا فرد مقابل نتواند هویت فردی خود را خوب بشناسد. خیلی از ما می دانیم که ازدواج برای تغییر دادن طرف مقابل نیست بلکه برای تکمیل زوج ها می باشد.

مقایسه کردن همسر با دیگران

مقایسه کردن در هر شرایط یکی از بدترین رفتارهای زن و مرد به حساب می آید. مثلا اگر مرد مورد علاقه شما از دست پخت مادرش تعریف می کند و یا ظاهر شما را با دیگر دختران مقایسه می کند باید از همان ابتدا جلوی این نوع رفتارها را بگیرید تا بیشتر نشود زیرا شما شخصیتی خاص دارید و هیچ کسی حق ندارد شما را مقایسه کند و تحقیر کند.

 

گوشی تلفن همسر را مدام چک می کند

این موضوع که زن گاهی تلفن همسرش را نگاه کند مشکلی ندارد ولی اگر مشتاقانه هر پیامی که برای همسرتان می آید را نگاه می کنید باید بدانید که اصلا به این کارها علاقه ندارد.

بخوانید: محبت زیادی به همسر | عوارض جدی محبت زیاد کردن به شوهر

بی احترامی

تحقیر کردن و بی احترامی می تواند نشانه عدم علاقه یک زن به مرد باشد. چنانچه زن در حالت عادی و غیر دعوا به مرد خود بی احترامی کند، آن مرد باید ریشه مشکل را پیدا کند و حل نماید.

بی تفاوتی

هیچ خانمی نمی تواند نسبت به همسرش بی تفاوت باشد. ممکن است بعضی از اوقات سلایق خود را اعمال کند ولی در مواردی مانند نوع پوشش و آرایش، نوع غذا، معاشرت خانوادگی، موسیقی و رنگ های مورد علاقه تا جایی که می تواند بدون تفاوت نمی باشد. اگر یک خانم انتخاب کند که بی تفاوت باشد این دلیل یک حس بد درون او می باشد و باید در مورد آن حرف زده شود.

لجبازی

اگر خانمی لجباز است نشانه این است که می خواهد به صورت غیر مستقیم پیامی را به شما منتقل کند زیرا خانم ها در خیلی از اوقات از گفتن مستقیم خواسته خود اجتناب می کنند. ولی بهتر است بدانید که اگر همسرتان به صورت مداوم این کار را انجام می دهد به صورت حتم به شما بی علاقه است و شما می توانید این لجبازی را ناشی از عدم علاقه زن به مرد تلقی کنید به شرطی که نیاز به توجه در آن نباشد.

ناسازگاری

زندگی زناشویی مانند یک قایق با دو قایق سوار است که مدام در حال سفر کردن است و باید در طول این راه هر دو پارو بزنید تا در مسیر باز کنید. خیلی از زنان ممکن است خواسته هایی از همسرمان داشته باشیم که آنها با توجه به شرایط زندگی که برایمان ایجاد کرده اند نتوانند خواسته ها را برآورده کنند. در مواردی شاید به دلیل دوست داشتن زیاد همسر خود از بعضی از خواسته ها صرف نظر کنیم ولی باید این امر دو طرفه باشد و مرد هم توجه خود را قطع نکند.

فاصله

شاید گاهی اوقات بین دو طرف زندگی مشترک فاصله ایجاد شود و در اثر عواملی مانند شغل اشخاص، تولد فرزند و تحصیل باشد. ولی نکته دردناک اینجاست که اگر زن با خود بگوید این فاصله بهتر است و باید مدتی جدا از هم بمانیم نشانه این است که هیچ گونه ای علاقه ای به شما ندارد.

رابطه فیزیکی

این رابطه فیزیکی می تواند شامل در آغوش گرفتن، بوسیدن، نوازش، دست در دست هم قرار دادن، کنار هم نشستن و بازو در بازوی هم انداختن بهترین نوع رابطه جنسی میان زن و شوهر باشد. همانطور که می دانید زن ها نسبت به رابطه جنسی نگاهی احساسی دارند و برای آنها مهم است که با فردی که دوستش دارند رابطه فیزیکی داشته باشند. این موضوع قدری برای خانم ها مهم است که شاید بعد از یک مشاجره تنوانند رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند. به صورت کلی می توان گفت که اگر زنی از داشتن رابطه فیزیکی با همسر خود سر باز بزند و حتی برای تداوم زندگی مشترک خود هم این کار را انجام ندهد نشان دهنده یک رنج درونی در روح زن است و باید ریشه یابی شود.

اولویت ها

دیگر نشانه عدم علاقه زن به مرد قرار ندادن او در اولویت های اول زندگی است. البته می تواند دلایل دیگری هم در پی داشته باشد. همان گونه که می دانید هر انسانی دارای اولویت هایی در زندگی خود است و اگر شما در دسته اولویت های یک زن نیستید، احتمال او به شما علاقه ای ندارد چون مطمئن باشید که زن اگر مردی را دوست داشته باشد اولویت اول و آخر او خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: تشخیص همسر خیانتکار + نشانه های علمی همسری که خیانت می کند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو