ماسک ژاپنی کرونا

طرفداران مد در ژاپن اکنون می توانند با ماسک های مجللی که با الماس و مروارید تزئین شده اند و یک میلیون ین (9،600 دلار) ارزش دارد از خود در برابر ویروس کرونا مراقبت کنند.

به گزارش رویترز، شرکت زنجیره ای “Cox Co’s Mask.com” فروش ماسک های دست ساز خود را از هفته گذشته با هدف تشویق مردم برای استفاده از آنها و فروش بیشتر و رواج صنعت مد در دوران شیوع ویروس کووید-19 آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: علائم کرونا در کودکان را بشناسید

ماسک های الماس نشان با یک الماس 0.7 قیراطی و بیش از 300 قطعه کریستال سواروسکی تزئین شده اند، در حالی که ماسک های مرواریدی حاوی 330 مروارید آکوایای ژاپنی هستند.

آزوزا کاجیتاکا، یکی از پرسنل این شرکت به رویترز گفت: همه به دلیل ویروس کرونا احساس ناراحتی می کنند و بسیار خوب است اگر آنها با دیدن یکی از این ماسک های پر زرق و برق احساس بهتری داشته باشند.

وی افزود: صنعت جواهر و پارچه به دلیل ویروس کرونا دچار افت شده اند، بنابراین ما این کار را به عنوان بخشی از پروژه کمک به احیای مجدد این صنعت ها در ژاپن انجام دادیم.

ماسک های ژاپنی هنوز هم از گران ترین ماسک های جهان فاصله دارند. این افتخار متعلق به ماسکی به ارزش 1.5 میلیون دلار است که با 250 گرم طلای 18 عیار ساخته شده است.

مترجم: الهه زارعی