ایده های جدید و جالب برای سورپرایز تولد اعضای خانواده تان

ایده های جدید و جالب برای سورپرایز تولد اعضای خانواده تان


منبع: آرگا

386

1399/9/5

12:33


بهترین ایده های خلاقانه و جالب برای سورپرایز تولد دوست و همسر که باعث غافلگیری و خوشحالی آنها می شود را در این مطلب مشاهده نموده و با استفاده از این روش ها عزیزانتان را به مناسبت تولدشان سورپرایز نمایید.

سورپرایز می تواند یکی از جالب ترین و به یاد ماندنی ترین کارهایی باشد که برای تولد اطرافیانمان انجام می دهیم. روز تولد برای همه افراد از اهمیت خاصی برخوردار است و مطمئنا همه ما به دنبال این هستیم که این روز را برای اطرافیانمان شیرین تر و زیباتر سازیم. بر این اساس سعی نمودیم در این مطلب مجموعه ایی از ایده های خاص و متفاوت که باعث غافلگیری در تولد می شود را ارائه دهیم که هر یک می تواند بهترین ایده برای شما باشد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید و از روش های معرفی شده غافلگیری برای تولد نهایت استفاده را ببرید.

بهترین ایده ها برای سورپرایز تولد همسر و دوست :

در این مطلب با روش ها و ایده هایی آشنا می شوید که با استفاده از آنها و با به کارگیری کمی ابتکار و خلاقیت می توانید به سورپرایز تولد برای عزیزانتان پرداخته و از این طریق میزن علاقه و توجه تان را به آنها نشان دهید. راه های زیادی برای غافلگیر کردن افراد در روز تولدشان وجود دارد که با توجه به جنسیت و سن افراد می توانید بهترین گزینه را انتخاب نموده و با انجام آن خاطره ایی شیرین و به یاد ماندنی را از روز تولد اطرافیانتان بسازید. در ادامه این ایده های خلاقانه غافلگیری برای تولد را مطالعه نموده و از آنها در روز تولد همسر، دوستان و اعضا خانواده تان استفاده نمایید.

تزیین اتاق تولد

  • جعبه هدیه

خرید هدیه تولد اولین اقدام است، سعی کنید هدیه ایی انتخاب و تهیه نمایید که مطمئن هستید طرف مقابل دوست دارد و از داشتن آن هدیه خوشحال می شود. بعد از خرید، بهتر است اقدام به تزیین کادو تولد نمایید، برای این کار می توانید از چند جعبه هدیه در سایز های مختلف استفاده نموده و هدیه را در کوچکترین جعبه قرار دهید و سپس اجازه دهید خودش جعبه ها را یکی یکی باز کند تا به هدیه برسد و یا کادو تولد را در محلی خاص قرار دهید تا به طور اتفاقی متوجه آن شود.

تزیین کادو تولد

  • ایده های تزیین کادو

اگر از هدیه تولد کوچک مثل زیور آلات، ساعت مچی و… استفاده می نمایید می توانید آن را درون یکی از بادکنک ها قرار دهید و با آن بادکنک اتاق را تزیین نمایید و در حین جشن شروع به ترکاندن بادکنک ها نمایید تا هدیه شما به شکل زیبایی نمایان شود. این نوع ایده های خلاقانه می تواند بهترین روش برای سورپرایز تولد باشد.

تزیین بادکنک برای کادو

  • تدارک بدون نقص جشن

برنامه ریزی مهم ترین اصل در غافلگیری تولد است، سعی کنید برای کارهایتان برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. به موقع به خرید هدیه، تدارک کیک تولد و سایر خوردنی ها و همچنین تزیین اتاق تولد و سایر تزیینات لازم بپردازید و با یک برنامه ریزی دقیق همه چیز را به بهترین شکل برگزار نمایید.

تزیین میز تولد

  • بلیت مسافرت

تهیه بلیط برای مسافرت نیز می تواند یکی از بهترین هدیه ها برای کسانی باشد که به سفر علاقه مندند. همچنین می توانید با توجه به علایق طرف مقابلتان وی را به سینما، تئاتر، تماشای مسابقات ورزشی و یا هر مکان تفریحی دیگر دعوت نموده و از قبل برنامه ریزی های لازم برای حضور در آن مکان و غافلگیری وی را انجام دهید.

ایده سورپرایز برای تولد

  • گل آرایی و بادکنک آرایی شیک

می توانید از قبل با صاحب یک رستوران یا کافی شاپ هماهنگ نموده و تدارکات لازم را ببینید. سپس با فرد مورد نظر ظاهرا به طور اتفاقی به آن کافی شاپ رفته و اجازه دهید صاحب کافی شاپ با کیک و گل و آهنگ های زیبا پذیرای شما باشد.

سورپرایز تولد

  • تزیین اتاق خواب یا اتاق کار

یکی از ایده های جالب برای غافلگیری تولد این است که فضای اتاق خواب و یا اتاق کار طرف مقابل تان را برای جشن تولد تزیین نمایید و تولد کوچکی در آنچه بگیرید. همین که مکانی را غیر از آنچه که رایج است تزیین می نمایید باعث غافلگیری طرف مقابل می شود.

تزیین اتاق خواب برای تولد

  • تداعی خاطرات شیرین

تماشای فیلم های مورد علاقه وی و یا گوش کردن به آهنگ های زیبایی که برایش خاطره انگیز هستند می تواند بهترین هدیه در روز تولدش باشد، همچنین می توانید با بیان خاطرات شیرین گذشته این روز را زیباتر و رویایی تر سازید.

تزیینات جشن تولد برای سورپرایز

  • دیزاین خاص میز تولد

سعی کنید به تزیین میز تولد با تم مورد علاقه اش بپردازید و تزییناتی را انجام دهید که مطمئن هستید وی دوست دارد. برای نتیجه گیری بهتر به رنگ و طرح های مورد علاقه اش و همچنین به شخصیت هایی که به آنها علاقه مند است توجه نموده و سعی کنید بهترین تم تولد را انتخاب نمایید.

سورپرایز تولد دوست پسر و دختر

  • تدارک جشن با همراهی تمامی اعضای خانواده

وانمود کنید روز تولدش را فراموش کرده اید و از قبل به او بگویید که قرار است با دوستانتان بیرون بروید. سپس تدارک یک جشن تولد کوچک را ببینید و با دعوت از دوستان نزدیک و اعضا خانواده وی را غافلگیر نمایید. توجه داشته باشید که اینگونه جشن ها می تواند بهترین غافلگیری برای تولد باشد.

سورپرایز تولد دوست صمیمی

  • کشیدن پرتره

یکی از جذاب ترین ایده ها برای سورپرایز کردن افراد در روز تولدش پوتره وی یا اشخاص مورد علاقه اش می باشد که برای این کار می توانید عکس مورد نظر را به یک نقاش حرفه ای بدهید تا تصویر وی را نقاشی کند و برای غافلگیری بیشتر می توانید پرتره را روی دیوار اتاق اش نصب کنید.

غافلگیر کردن تولد با کشیدن پرتره

  • ویدیو موزیک تولد

چنانچه در زمینه کار با دوربین و انجام ویرایش فیلم مهارت خوبی دارید می توانید به مناسبت تولد عزیزان خود کلیپ یا ویدیو موزیکی خوب بسازید و با فیلم گرفتن از دیگر اعضای خانواده و دوستان صمیمی و تبریک آن ها، فرد مورد منظر را بیش از اندازه شگفت زده نمایید. این ایده غافلگیری برای تولد افرادی که از لحاظ مسافت دور هستند و امکان شرکت در جشن تولدشان مقدور نیست، انتخاب فوق العاده جذاب و ایده آلی می باشد.

غافلگیر کردن تولد با ایده ساخت کلیپ

  • تزیین کمد شخصی

دیزاین جشن تولد به هر شکلی می تواند غافلگیر کننده باشد. بنابراین با تزیین کمد شخصی و قرار دادن هدیه های خاص و ویژه در این مکان ها می توان طرف مقابل را در روز تولدش غافلگیر کرد. البته این ایده برای افرادی که حساسیت بخصوصی روی وسایل یا کمد شخصی خود دارند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

غافلگیر کردن تولد با تزیین کمد شخصی

  • جعبه بادکنک های هلیومی

جعبه های بزرگ کادو یا هدیه همواره می تواند موجب حیرت و غافلگیری افراد در روز تولدشان باشد به همین منظور می توانید جعبه ای بسیار بزرگ را پر از بادکنک های هلیومی کنید تا به محض باز شدن جعبه، انبوه بادکنک ها از آن خارج شوند. همچنین با بستن کادوهای کوچک به انتهای نخ بادکنک های هلیومی می توانید آن ها را از دیدن کادوهای معلق در فضای اتاق شگفت زده نمایید.

سورپرایز تولد با ایده های فوق العاده

امیدواریم با توجه به آنچه که در این مطلب آموختید و همچنین با استفاده از خلاقیت خود به بهترین شکل اقدام به سورپرایز تولد برای اطرافیانتان نمایید و خاطره ایی شیرین و زیبا را از این روز به یادگار بگذارید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تم تولد از دیگر ایده ها و روش های مختلف برای تزیینات تولد و آنچه که برای برگزاری یک تولد عالی و بی نظیر نیاز دارید دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو