مدل های سرویس آشپزخانه و انواع ایده های جدید برای دوخت آن

مدل های سرویس آشپزخانه و انواع ایده های جدید برای دوخت آن


منبع: آرگا

860

1399/9/5

13:20


مدل های زیبا و متنوع انواع سرویس آشپزخانه یا دم کنی عروس را د راین مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین ایده های برای دوخت سرویس پارچه ای آشپزخانه با طرح های شیک و زیبا آشنا شوید.

مشاهده مدل های زیبا و جدید انواع سرویس دم کنی پارچه ایی می تواند راهنمای مناسبی برای نو عروسان و کسانی باشد که قصد خرید و یا دوخت انواع سرویس دم کنی با طرح های زیبا و خاص را دارند. بدین منظور سعی نمودیم عکس های مربوط به جدیدترین مدل های دم کنی با طرح های شیک و جدید را گردآوری و در این مطلب ارائه دهیم که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما باشند. تا پایان همراه ما باشید و از مشاهده طرح ها و مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

مدل های سرویس آشپزخانه عروس با طرح های شیک و زیبا :

انتخاب مدل دم کنی شیک و خاص برای همه عروس خانم ها از اهمیت خاصی برخوردار است و مطمئنا ترجیح می دهند بهترین و زیباترین مدل را انتخاب و تهیه نمایند. همانگونه که می دانید دم کنی پارچه ایی را می توان به صورت آماده از بازار تهیه نمود، اما در صورت تمایل می توانید با تهیه پارچه دلخواه اقدام به دوخت سرویس مورد نظر نمایید. در این میان مشاهده مدل های متنوع و جدید انواع دم کنی می تواند راهنمای مناسبی برای شما در جهت انتخاب مدل دم کنی شیک و زیبا باشد. در ادامه عکس های چند مدل سرویس کامل دم کنی را ملاحظه می فرمایید که هر یک از زیبایی خاصی برخوردارند و برای تزیین آنها می توان از هنر گلدوزی و روبان دوزی استفاده نمود.

سرویس های آشپزخانه جدید

مدل هیا جدید و زیبای سرویس پارچه ای آشپزخانه

مدل سرویس پارچه ای آشپزخانه

دوخت سرویس های آشپزخانه جدید

مدل سرویس آشپزخانه پارچه ای

سرویس دمکنی آشپزخانه

سرویس های آشپزخانه جدید و زیبا

سرویسهیا آشپزخانه برای عوس

انتخاب اجزا سرویسهای آشپزخانه کاملا سلیقه ایی است و شما با توجه به نیازتان می توانید تعداد آنها را کم یا زیاد نموده و یا برخی از آنها را حذف نمایید. از جمله اجزا اصلی سرویسهای پارچه ایی آشپزخانه انواع دمکنی، پیشبند و دستگیره می باشد که می توان آنها را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه نمود. در ادامه چند مدل دمکنی آشپزخانه و انواع دستگیره های پارچه ایی مخصوص آشپزی را ملاحظه می فرمایید که می توانند الگوی مناسبی برای دوخت سرویسهای آشپزخانه برای شما باشند و با الگوبرداری از این مدل ها، سرویسهای دلخواه را در رنگ ها و طرح های دلخواه خود تهیه نمایید و علاوه بر کاربردهای متعدد آنها، از این سرویسها برای تزیین آشپزخانه نیز استفاده نمایید.

مدل سرویس آشپزخانه عروس

مدل دمکنی آشپزخانه

مدل های جدید سرویس پارچه ای

دوخت سرویس پارچه ای عروس

مدل جدید سرویس های آشپزخانه

مدل دستکش آشپزخانه

همانطور که گفتیم، پیشبند ها نیز از اجزا اصلی سرویسهای آشپزخانه محسوب می شوند که علاوه بر کاربردهای زیادی که در آشپزخانه دارند و اغلب در چیدمان آشپزخانه به چشم می خورند. اگر قصد دوخت پیشبند آشپزخانه را دارید و یا تصمیم دارید اقدام به خرید پیشبندی جدید نمایید، گزینه های زیر می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این مدل های زیبا و خاص در عین سادگی از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند انتخاب مناسبی برای همه خانم ها با سلیقه و همچنین نو عروسان عزیز باشند.

سرویس آشپزخانه عروس

مدل پیشبند و دستکش برای آشپزی

دوخت پیشبند آشپزخانه

سرویس دمکنی آشپزخانه عروس

مدل پیشبند و دستکش آشپزخانه

مدل پیشبند و دستکش آشپزخانه

سرویس اشپزخانه شیک و مدرن

عروس خانم ها برای تکمیل جهیزیه خود به دنبال خرید سرویس کامل آشپز خانه می باشند. سرویس آشپز خانه پارچه ای تنها بخشی از این سرویس می باشد که تصاویر زیادی از مدل های متفاوت آن را در بالا مشاهده کردید. در ادامه این بخش قصد داریم بخش دیگر سرویس آشپز خانه که مربوط به ظروف پخت و پز غذا، ظروف نگهداری حبوبات، ادویه جات و غیره است را در قالب تصویر به عروس خانم های عزیز معرفی نماییم.

برای داشتن فضای زیبا و ایده آل در آشپزخانه باید هماهنگی و تطابق ویژه ای بین تمامی وسایل آشپزخانه وجود داشته باشد. امروزه طرح های متفاوت و فوق العاده شیک و مدرنی از انواع جا حبوباتی، پا سماوری، ظروف پخت و پز و … در بازار ارائه می گردد که افراد به خصوص خانم های عزیز برای تکمیل چیدمان وسایل و دیزاین آشپزخانه خود به راحتی می توانند طرح مورد دلخواه و هماهنگ با دیگر وسایل را سفارش و خریداری نمایند.

مدل های شیک سرویس آشپز خانه

همانطور که در بالا اشاره شد رنگ و طرح وسایل باید بیشترین هارمونی را با فضا و دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد.همچنین به هنگام علاوه بر در نظر گرفتن شکل و رنگ وسایل آشپزخانه، به کیفیت و جنس وسایل نیز توجه شود و از خرید وسایل اضافی که تنها موجب اشغال کردن فضای آشپزخانه ها می گردد خودداری شود. در ادامه اینجا می توانید وسایل آشپزخانه در طرح ها و مدل های گوناگون را ملاحظه نمایید.

جدیدترین سرویس آشپزخانه

مدل های جدید سرویس آشپز خانه

مدل های متفاوت سرویس آشپز خانه

مدل های قشنگ سرویس آشپز خانه

مدل های تماشایی سرویس آشپز خانه

شیک ترین سرویس آشپزخانه

مدل های متنوع سرویس آشپز خانه

سرویس آشپز خانه با طرحی های جدید

مدل های لوکس سرویس آشپز خانه

مدل های به روز سرویس آشپز خانه

سرویس آشپز خانه با طرحی های فانتزی

مدل های یونیک سرویس آشپز خانه

به روزترین سرویس آشپزخانه

سرویس آشپز خانه با طرحی های به روز

سرویس آشپز خانه با طرحی های متفاوت

سرویس آشپز خانه با طرحی های فوق العاده

مجموعه ایی از زیباترین و جدیدترین مدل های دم کنی را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و خاص، بهترین و شیک ترین مدل سرویس پارچه ای آشپزخانه را انتخاب و تهیه نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر روی آموزش خیاطی با روش های دوخت این سرویس ها و سایر مدل ها و طرح های جدید آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو