سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا در چمستان توسط املاک امیران amiraan.com

منبع: ساتین

69

1399/9/5

13:50


برای سرمایه گذاری راه های بسیاری است از جمله خرید سکه و طلا و یا ارز و یا قرار دادن مقداری زیادی پول در بورس. اما تمامی این موارد ممکن است یک روز صعودی باشد و روز بعد چنان سقوط کند که دیگر در واقع چیزی از سرمایه های شما باقی نماند. بهترین راه برای سرمایه گذاری خرید زمین و خانه می باشد اما چه بهتر که بتوانید به عنوان سرمایه گذاری فکر خرید ویلا در چمستان و شمال را در ذهن خود داشته باشید. به این صورت بدون اینکه نگران از دست دادن سرمایه خود باشید طی چند سال سرمایه  شما چندین برابر شده در عین اینکه در زمان تعطیلات نیز می توانید از ویلای خود استفاده نمایید و به تفریح بپردازید.

سرمایه گذاری با خرید ویلا

سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا می تواند مانند یک ضمانت برای ما باشد اینکه می توانیم تمام پول هایی که داریم را در یک جا جمع کنیم و چیزی را خریداری کنیم که می دانیم صد در صد پس از فروش آن حتی بعد از چند ماه سود خوبی به ما بازمی گرداند. در سال های اخیر ریسک بازار مسکن و ملک و ویلا بسیار کم شده و دیگر مانند گذشته نیست که ممکن باشد با خرید و فروش ضرر کنیم و سرمایه را از دست بدهیم. حتی می توان برای اینکه میزان سود را بیشتر نمود نسبت به خرید ویلا در شمال چمستان و نوشهر اقدام نمود زیرا این شهرها توریستی هستند و بدون شک اگر شما در این شهر ها ویلا و آپارتمان خریداری نمایید سود خواهید نمود حتی اگر ساختمان قدیمی باشد و امکانات چندانی نداشته باشد.

شهرهای شمالی مناسب ترین منطقه برای خرید ویلا

شمال و شهرهای مازندران همیشه جزئی از طبیعت زیبای ایران بوده اند و همچنین مقصد بسیاری از سفرها. این منطقه به دلیل سرسبزی و طبیعت زیبا و آب و هوای عالی، دوست داشتنی می باشد و افراد بسیاری تمایل دارند که بیشتر تعطیلات خود را در این مناطق بگذرانند. پس برای گذران زندگی و تعطیلات در این مناطق نیاز دارید که یک آپارتمان و یا ویلا داشته باشید. ترافیک و آلودگی هوا و آلودگی صوتی یکی از مواردی ست که باعث می شود افراد از شهرهای بزرگ خارج شوند و سعی کنند یک محیط زندگی در مناطق خوش آب و هوای شمال برای خودشان ایجاد نمایند.

 البته بیشتر افراد به دنبال ویلاهای ساحلی و یا آپارتمان های ساحلی می باشند که خیلی ساده و سریع به ساحل دسترسی داشته باشند اما امروزه به دلیل گرانی ویلاهای ساحلی خواهان ویلاهای جنگلی و ویلاهای ارزان در شمال بیشتر شده است. برخی از افراد هم برای مشاغل خاصی که دارند نیاز دارند به شهرهای شمالی مهاجرت نمایند تا بتوانند کارهای خود را از سر بگیرند خصوصا برای کشاورزی که نیاز به آب دارند زیرا در اکثر شهرهای کشور با بحران خشکسالی و بی آبی مواجه هستند. اما در شمال با توجه به بارش های چشمگیر باران مشکلی برای کمبود آب وجود ندارد.

دید اقتصادی برای سرمایه گذاری در شمال

سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در شمال از دیدگاه اقتصادی و کارشناسان نیز توجیه اقتصادی دارد و می تواند راهی خوب باشد تا به سرمایه گذاری موفق تبدیل شوید. البته این موضوع را باید مد نظر داشت که هر چه میزان تقاضا برای خرید ویلاها بالا برود، قیمت ها نیز افزایش می کند و این باعث می شود که شما حتما سرمایه اولیه بالایی را برای خرید ویلا بپردازید اما این کار را با اطمینان خاطر انجام خواهید داد زیرا می دانید پول شما در جایی مطمئن قرار دارد و می خواهد در آینده به سرمایه ای عظیم تبدیل شود.

خصوصا اینکه خرید ویلا در نوشهر و یا چمستان را در برنامه خود داشته اشید. این شهرها دارای منظره دریا و جنگل در کنار یکدیگر می باشند همچنین به جاذبه های گردشگری معروف مازندران نزدیک هستند از این رو این دو شهر بسیار در میان افراد محبوب شده اند و همه تمایل دارند حتما سرمایه گذاری خود را در این جا انجام دهند تا بتوانند در آینده به سود بهتری دست پیدا کنند.

مرحله نهایی، بازگشت سرمایه

حال پس از مدتی از خرید ویلا در شمال حال وقت آن است که شما بتوانید سرمایه خود را همراه با سود حاصل از آن بازگردانید تا بتوانید بگویید سرمایه گذاری خوب و عالی و پر سودی را انجام داده اید. شما هر چه در مراحل خرید ویلا زمان بیشتری صرف کرده باشید و دقت بیشتری به یکسری جزییات داشته باشید در زمان فروش سود بیشتری نصیب شما خواهد شد. مواردی مانند اینکه ویلا در کنار ساحل است یا اینکه ویلا نزدیک به شهر است و این موضوع به معنی امکانات رفاهی و تفریحی بیشتر می باشد.

این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که برای فروش ویلا و دسترسی به سود بهتر است در فصل بهار و تابستان که فصل سفر به شمال است این کار را انجام دهید زیرا مشتری های بیشتری برای خرید دارید و می توانید بر روی قیمت مانور بیشتر دهید اما در سایر فصل ها مشتری کمتر خواهد بود و شما مجبورید تنها به یک قیمت خاص بسنده نمایید.

ویلاهای مدرن

ویلاهای ساخته شده نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته اند از جمله مهمترین نکته نوع متریال به کار رفته در ساخت ویلاها می باشد. در شمال باید از متریال خوب و مرغوب برای ساخت خانه استفاده نمود زیرا نوع آب و هوا به صورتی ست که باعث می شود ساختمان در معرض رطوبت و بارش های فراوان قرار می گیرد. متریال های جدید باعث شده که ویلا از حالت ساده گذشته خارج شوند و به صورتی مدرن و خاص باشند تا بتوانند بیشتر به چشم بیایند اما این موضوع را باید دانست که این سبک از نماها ساختمان ها را از طبیعت جدا می کنند و زیبایی های طبیعی شمال را از بین می برند. این ویلاها نشان از این ندارند که چون متریال مختلفی در ساخت آن استفاده شده پس می توانند کیفیتی عالی داشته باشند.

خرید آسان ویلا با پشتیبانی املاک امیران

زمانی که شما می خواهید برای خرید ویلا در شمال و به ویژه خرید ویلا در چمستان اقدام نمایید و می خواهید خریدی هدف دار را انجام دهید تا سرمایه گذاری خوبی محسوب شود شاید چندان آشنایی با این معقوله نداشته باشید و نتوانید دقیقا چیزی که مد نظر تان هست را بیابید و حتی از خرید پشیمان شوید. اما می توانید خیلی ساده با املاک امیران به این هدف خود برسید.

املاک امیران با دارا بودن سایت و اپلیکیشن و همچنین مشاوران زبده می تواند در تمام شهرهای شمالی برای شما مواردی مناسب را بیاید که با دید اقتصادی و سرمایه گذاری باشد و بتواند شما را در درست ترین مسیر برای سرمایه گذاری قرار دهد. همچنین اگر می خواهید برای به سود رسیدن سرمایه خود ویلایی که دارید را به فروش برسانید املاک امیران در این زمینه نیز می تواند یارای شما باشد تا در بهترین زمان و به مناسب ترین قیمت بتوانید ویلا را به فروش برساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو