قیمت درب اتاق خواب چوبی با کیفیتی مرغوب و طراحی لوکس از 3.500.000 تومان شروع می شود. لازم به ذکر است قیمت درب به عواملی از جمله نوع چوب بکار رفته، نوع روکش چوب طبیعی و یا رنگ آن بستگی دارد. علاوه بر این، درب های قاب دار در مقایسه با درب های فلت گران تر هستند. همچنین مواردی از قبیل دورکوب چوبی می تواند منجر به افزایش قیمت گردد. بنابراین یک درب تمام چوب با قیمت 8.000.000 تومان جای تعجب نخواهد داشت.

شرکت روماک تولیدکننده محصولات چوبی لوکس و با کیفیت می باشد. محصولات این شرکت از تنوع بالایی در طراحی برخوردار برخوردار است. برای مشاهده انواع درب های اتاق خواب و ورودی به وبسایت romakcompany مراجعه نمایید.

درب ضد سرقت

برای درب ورودی آپارتمان امکان بهره گیری از درب های ضد سرقت نیز وجود دارد. قیمت درب ضد سرقت لوکس ایرانی از 14.000.000 شروع می شود. ساختار این درب ها در مقایسه با درب های معمولی متفاوت است. بکارگیری یک ورق فولادی به ضخامت 1.5 میلیمتر در هسته درب، باعث می شود تا درب در برابر ضربه مقاوم گردد. برای اینکه ظاهر این درب ها شیک گردد، روی این فلز با چوب پوشانده می شود. در نتیجه وزن این درب ها بیشتر از درب های معمولی است. برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد این محصول به سایت شرکت Romak مراجعه نمایید.

کمد دیواری

قیمت کمد دیواری با رنگ پوششی از متری 2.350.000 تومان تا 3.750.000 تومان می باشد، در حالیکه قیمت قیمت دیواری تمام چوب و روکش چوب از متر 2.700.000 تومان تا 2.950.000 تومان است. طرح کمد نیز در قیمت گذاری دقیق تر تاثیر می گذارد. درب کمد دیواری چوبی قابلیت طراحی در طرح های فلت و قاب دار را دارد.

بدنه کمد دیواری با توجه به اینکه در دید نمی باشد اکثرا از MDF ملامینه ساخته می شود اما درب آن از ترکیب چوب یا ام دی اف ساخته می شود و همچنین می تواند تمام چوب کار شود، بیشتر یراق آلات آن از جنس بلوم اتریش می باشد. البته همانطور که می دانید با توجه به قیمت بالای چوب طبیعی همواره برای کارفرمایانی که ترجیح می دهند قیمت نهایی پایین تری داشته باشند استفاده از ترکیب ام دی اف و چوب بهترین گزینه است.

برای برآورد قیمت دقیق، باید مدل های ایده آل خود را انتخاب نموده و از تولیدکننده کالا قیمت نهایی را متناسب با متراژ موردنظر شما، همراه با هزینه نصب درخواست نمایید.