دانلود نسخه قدیمی توییتر برای اندروید و آیفون + لینک دانلود

منبع: مینویسم

275

1399/9/5

15:37


دانلود نسخه قدیمی توییتر

دانلود نسخه قدیمی توییتر

در این پست از مینویسم قصد داریم تا لینک دانلود نسخه قدیمی توییتر برای اندروید و ایفون را در اختیارتان قرار دهیم و بگوییم که چگونه میتوانید نسخه قدیمی توییتر را بر روی گوشی خود نصب کنید زیرا سیستم عامل بعضی از گوشی های هوشمند نسخه جدید توییتر را پشتیبانی نمیکنند و کاربران آن ها مجبور به دانلود نسخه قدیمی twitter می باشند. اما این نکته را  فراموش نکنید که نسخه های قدیمی هر اپلیکیشنی میتواند بر روی گوشی موبایل شما کار نکند و یا با مشکلاتی رو به رو باشد. برای دانلود ورژن قديمي توييتر براي ایفون و اندروید با ما همراه باشید.

لینک دانلود نسخه قدیمی توییتر twitter برای اندروید و ios

با دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی توییتر می توانید از امکانات توییتر در گوشی خود نیز بهره ببرید.

  • برای دانلود نسخه قدیمی توییتر برای ایفون (Twitter 8.11) روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود نسخه قدیمی توییتر برای آیفون

  • برای دانلود نسخه قدیمی توییتر برای ایفون (Twitter for iOS ۶٫۵۲) روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ورژن قدیمی توییتر ios

  • برای دانلود نسخه قدیمی توییتر اندروید برای گوشی های اندروید (تمام نسخه های توییتر android) روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود نسخه قدیمی توییتر برای اندروید

تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی داشته است و بر روی اکثر گوشی های اندروید Android و آی او اس IOS قابلیت نصب را دارا می باشد. اما اگر قصد دانلود نسخه قدیمی توییتر را دارید باید گفت که میتوانید آن را دانلود کنید اما نمیتوان اطمینان حاصل کرد که بر روی گوشی شما نصب شود.

دانلود نسخه قدیمی توییتر

دانلود نسخه قدیمی توییتر

درباره توییتر

توییتر یک شبکه اجتماعی محبوب در سرتاسر دنیا می باشد که کابران زیادی را به خود جذب کرده است. میتوان گفت که توییتر تنها شبکه اجتماعی رسمی است که اقشار مختلف جامعه را در بر دارد. توییتر twitter به کاربران خود اجازه می دهد تا پیام متنی خود را به اصطلاح خودش توییت (tweet) کنند و به شما این امکان را می دهد تا با دیگر افراد ارتباط بر قرار کرده و متن ها ، تصاویر و ویدیو های خود را برای دنبال کنندگان خود Tweet نمایید. در پست های قبلی درباره نحوه پاک کردن حساب توییتر توضیح دادیم.

به دلیل ویژگی‌های خاص توییتر بسیاری از روزنامه‌نگاران از این سرویس برای خبررسانی استفاده می‌کنند. بسیاری از روزنامه‌نگاران ایرانی و رسانه‌های فارسی‌زبان در توییتر عضو هستند و آخرین رویدادها را در صفحه خود به روز می‌کنند. همچنین بسیاری از گزارشگران از توییتر به عنوان یک ابزار خبررسانی به‌روز استفاده می‌کنند. توییتر می‌تواند به عنوان سریع‌ترین خبررسان جهان مطرح شود چون هر کاربر توییتر خود یک گزارشگر می‌باشد و ناخودآگاه از موضوعات اطراف خود تویت می‌کند.

نحوه همگام سازی وردپرس و توییتر

ویتر با شعار «چه کار می‌کنید؟» (?What are you doing) شروع به کار کرد و از کاربرانش دعوت کرد که باتوجه به این شعار توییت کنند و کارهاری روزمره خود را به اشتراک بگذارند  امّا در نوامبر سال ۲۰۰۹ میلادی این شعار به «چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟» (?What’s happening) تغییر داد و  به سمت انتشار اخبار رفت و بستر خوبی برای منبع خبر قرار گرفت.

هدف توییتر از ارائهٔ این سرویس اجازه‌دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع مورد علاقه و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران است. از جمله محدودیت‌های توییتر می‌توان به ۲۵۰ کلمه در روز، ۱٬۰۰۰ توییت در روز، بیش از ۲٬۰۰۰ نفر دنبال‌کننده را نام برد، مواردی که موجب اخطار یا حذف حساب کاربری می‌شود.

ویژگی و امکانات برنامه توییتر twitter

  • چک کردن توییت ها و کامنت ها
  • ارتباط با دوستان
  • چک کردن عکس و فیلم های خود و دوستان
  • مرور موضوعات مورد علاقه
  • مشاهده و دنبال کردن دوستان
  • ارسال پست (Tweet)
  • پاسخ پست (Retweet)
  • تبادل مستقیم پیام ها با دنبال کننده های شما
  • به اشتراک گذاشتن تصاویر و صفحات وب
  • جستجوی لحظه ای

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو