چاقی تضمینی صورت در یک هفته [100 درصد موثر]

چاقی تضمینی صورت در یک هفته [100 درصد موثر]


منبع: زیبامون

240

1399/9/5

16:11


اگر به دنبال بهترین و موثرترین روشها برای چاقی تضمینی صورت در یک هفته هستید، حتما این بخش از زیبامون رو مطالعه کنید.

چاقی تضمینی صورت در یک هفته [100 درصد موثر]

شکل صورت هر فرد در طول زندگی او دچار تغییر میشه. افزایش سن و روند پیری، میتونه به طور مستقیم منجر به کاهش چربی در صورت شده و عضلات صورت رو تحت تاثیر قرار میده و به مرور زمان باعث لاغرتر شدن صورت خواهد شد. 

علاوه براین، فرم صورت با توجه به وزن هر فرد هم دچار تغییر میشه و اگر در یک دوره کاهش وزن داشته باشید ممکنه این تغییر در وزن، ابتدا در صورت ایجاد بشه و باعث لاغر دیده شدن صورت بشه.

گاهی هم ممکنه برخی از افراد به طور طبیعی دارای صورت لاغر و استخوانی بوده و تمایل داشته باشند تا کمی افزایش وزن در صورت رو تجربه کنند و صورتی گردتر، پرتر و چاق‌تر داشته باشند. 

اگرچه افزایش وزن و چاق شدن فقط در قسمت صورت کمی سخت و دشوار هست اما سفت و محکم کردن عضلات صورت میتونه تاثیر خوبی در چاق و پُر دیده شدن صورت داشته باشه. به همین دلیل هست که توصیه میشه برای چاق شدن صورت در یک هفته از تمرینات ورزشی مخصوص صورت استفاده بشه. علاوه بر این استفاده از برخی مواد غذایی، روغنها، ماسک صورت و روشهای پزشکی هم میتونن تاثیر خوبی در چاقی صورت داشته باشند.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به تمام روشهای خانگی و تضمینی برای چاقی صورت اشاره کردیم که با استفاده از این روشها میتونید در مدت زمان کوتاهی صورت چاق و پر داشته باشید.

 

آیا افزایش چربی یا عضله میتونه باعث چاق شدن صورت بشه؟

شما نمیتونید برای افزایش وزن، فقط یک نقطه خاص از بدن مثل صورت رو مورد هدف قرار بدید؛ زیرا افزایش وزن باعث تغییر در تمام قسمتهای بدن میشه و ممکنه بر روی چاق شدن صورت هم تاثیر گذار باشه و به شما کمک کنه تا صورت چاقتری داشته باشید.

انجام تمرینات ورزشی مخصوص صورت باعث تقویت عضلات صورت میشه و از این طریق در چاق، کامل و پر به نظر رسیدن صورت بسیار موثره. این تمرینات ورزشی به جای اینکه صورت شما رو به طور یکنواخت چاق کنه، باعث برجسته شدن عضلات صورت میشه و ظاهری جذاب و کامل رو برای چهره به وجود میاره. علاوه بر این داشتن برنامه غذایی سالم، نوشیدن آب زیاد در طول روز و استفاده از برخی مکملهای غذایی هم میتونه منجر به چاقی تضمینی صورت در یک هفته بشه.

 

حتما بخوانید: خواص جوانه گندم برای چاقی صورت

 

روشهای سالم برای چاقی تضمینی صورت

هرکسی که قصد چاق شدن داره؛ چه چاق شدن بدن و چه چاق شدن صورت، باید همیشه این موضوع رو در نظر داشته باشه و برای رسیدن به هدف خود، از رویکرد و روش سالم استفاده کنه. به طور کلی، قانون افزایش وزن این هست که در طول روز، میزان کالری دریافتی بیشتر از کالری سوزی در بدن باشه! اما اینکه چه کالری رو انتخاب کنید و از چه مواد غذایی برای افزایش کالری دریافتی بدن استفاده نمایید، موضوع مهمی هست که باعث میشه تا با یک روش سالم و تضمینی چاق شوید.

 

برای چاقی صورت چه بخوریم

غذاهای غنی از مواد مغذی و چربی‌های سالم باید اولین انتخاب شما برای چاقی تضمینی صورت در یک هفته باشند. برخی از غذاهای سالم که به طور طبیعی کالری بالایی دارند، ممکن است به فرد در افزایش وزن و چاق نگه داشتن صورت کمک کنند. برای این موضوع گزینه‌های زیادی وجود داره، اما موارد زیر مثالهای خوبی برای انتخاب مواد غذایی سالم برای چاق شدن صورت هستند:

 

تغذیه سالم برای چاق ضدن صورت

 

1. دانه های روغنی و آجیل برای چاقی تضمینی صورت

دانه های روغنی و آجیل یک منبع انرژی طبیعی با کالری بالا هستند و همچنین انواع ویتامینها، مواد معدنی و اسیدهای چرب مفید رو برای بدن فراهم میکنند و به شما کمک خواهند کرد تا با استفاده از یک روش سالم و موثر افزایش وزن داشته باشید و همچنین برای چاقی تضمینی صورت در یک هفته موثر خواهند بود.

 

2. شیر برای چاقی صورت

استفاده از شیر در هر وعده غذایی کمک میکنه تا کالری بیشتری نسبت به استفاده از سایر نوشیدنیها مثل شیر گیاهی، چای یا آب میوه دریافت کنید. علاوه بر این، غنی از چربی سالم هست و سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی کلیدی بوده که همگی برای چاقی صورت و بدن موثر خواهند بود.

 

3. چاقی صورت با مصرف ماهی های چرب

ماهی چرب آب سرد مثل ماهی آزاد و شاه ماهی، دارای کالری بیشتر و چربی مفید بیشتری نسبت به سایر ماهی‌ها و گوشت‌ها بوده و علاوه بر تاثیر خیلی خوبی که در افزایش وزن و چاقی صورت دارند، باعث میشن تا سلامت پوست در بهترین حالت ممکن حفظ بشه و پوستی جوان و شاداب رو برای شما ایجاد خواهند کرد.

 

حتما بخوانید: چاقی صورت - مواد طبیعی برای چاق شدن صورت

 

چاقی تضمینی صورت با استفاده از روغنهای طبیعی و ماسک صورت

استفاده از محصولات موضعی هم میتونن در چاقی صورت موثر باشند. با استفاده طولانی مدت از این محصولات، نه تنها پوست صورت آبرسانی و تغذیه رسانی میشه بلکه از پوست در برابر پیری نیز محافظت میشه و در نتیجه باعث میشه تا صورت چاق و پرتری داشته باشید.

اگرچه هیچ مطالعه علمی در رابطه با تاثیر استفاده از روغنهای طبیعی و ماسک صورت در رابطه با چاقی صورت وجود نداره اما برخی از روشهایی که در زیر معرفی شدند، توسط بسیاری از افراد امتحان شده و اثربخشی این روشها در چاق شدن صورت ثابت شده است:

 

استفاده از روغنهای طبیعی برای چاقی صورت

 

1. عسل یا شکر برای چاقی صورت

عسل و شکر، هر دو از مواد مرطوب کننده طبیعی برای پوست هستند؛ به این معنی که این مواد طبیعی رطوبت رو از محیط بیرون وارد پوست کرده و در پوست ذخیره میکنند و از این طریق، باعث میشن تا چهره و صورت چاق و کامل به نظر برسه.

عسل همچنین حاوی ویتامین‌ها، آنزیم ها و اسیدهای آمینه مفید است و یک عسل طبیعی و خالص رو میشه به عنوان یک درمان طبیعی برای بسیاری از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار داد.

به بیان بهتر، استفاده منظم از عسل بر روی پوست میتونه به تأمین مواد مغذی و مورد نیاز سلول‌های پوست کمک کرده و از آنها در برابر آسیب محافظت کند و تاثیر خوبی هم در چاق، جوان و باطراوت به نظر رسیدن صورت خواهد داشت.

 

2. چاق شدن صورت با روغنهای طبیعی

بسیاری از افراد معتقد هستند که ماساژ دادن پوست صورت با روغنهای طبیعی میتونه تاثیر خیلی خوبی در چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه‌ها داشته باشه و کمک میکنه تا چهره و ظاهری جوانتر داشته باشید.

در واقع اسیدهای چرب طبیعی موجود در این روغنهای طبیعی میتونه فضاهای بین بیرونی‌ترین لایه پوستی رو پر کنه و از این طریق به چاق شدن صورت یا چاق به نظر رسیدن صورت کمک خواهند کرد.

برخی از این روغنهای طبیعی و مفید برای پوست رو در ادامه معرفی کردیم که میتونید با استفاده منظم از این روغنها بر روی پوست از تاثیراتی که بر روی چاقی صورت دارند، بهره مند بشید:

 

 

البته لازمه بدونید پوست هر فرد نسبت به استفاده از هر کدام از این روغنهای طبیعی، واکنش متفاوتی نشون میده. بنابراین توصیه میشه قبل از استفاده از هرکدام از این روغنهای طبیعی، ابتدا مقدار کمی از ان رو بر روی پوست یک قسمت از بدن تست کنید و در صورتی که هیچگونه واکنش آلرژیک و حساسیتی روی پوست ایجاد نشد، میتونید این روغنها رو بر روی پوست صورت مورد استفاده قرار بدید و از تاثیری که بر روی چاقی صورت دارند، بهره مند بشید.

 

3. چاقی صورت با ماسک صورت

استفاده از انواع ماسک صورت هم میتونه تاثیر خوبی در افزایش رطوبت پوست داشته باشه و برای افرادی که به دلیل افزایش سن با لاغر شدن صورت مواجه شدند، بسیار مفید خواهد بود و به آنها کمک میکنه تا صورت چاق داشته باشند.

شما میتونید از ماسک صورت آماده که در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش میرسه استفاده کنید. بهتره ماسک صورتی رو انتخاب کنید که دارای ترکیبات زیر باشه:

 

  • اسید هیالورونیک (hyaluronic acid)
  • گلیسرین (glycerin)
  • اوره (urea)
  • لانولین (lanolin)
  • وازلین (petrolatum)
  • روغن معدنی (mineral oil)

 

اما اگر شما جز اون دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از ماسک صورت خانگی استفاده کنید میتونید از ترکیبات زیر در تهیه ماسک صورت مخصوص چاقی صورت استفاده کرده و از فوایدی که در این زمینه دارند، بهره مند بشید:

 

  • سیب
  • شیر
  • پاپایا
  • تخم مرغ
  • آووکادو
  • بلغور جو دوسر
  • موز
  • خیار

 

حتما بخوانید: چاقی صورت - درمان لاغری صورت با روش های ساده

 

گزینه‌های پزشکی برای چاق شدن صورت

اگر استفاده از روشهای طبیعی که در بالا اشاره کردیم برای چاقی صورت موثر نبودند میتونید با استفاده از روشهای پزشکی، صورت خودتون رو چاق کنید.

 

تزریق ژل و فیلر به گونه برای چاقی صورت

 

1. چاقی صورت با تزریق چربی

تزریق چربی به پوست صورت یکی از بهترین و پرطرفدارترین روشها برای چاقی صورت هست و میتونید با استفاده از این روش، هر قسمتی از صورت رو که تمایل دارید، چاق کنید و از داشتن یک صورت کامل و پر لذت ببرید.

 

2. چاق شدن صورت با فیلر

استفاده از فیلر یا پرکننده‌های پوستی گزینه دیگری هست که برای چاقی صورت وجود داره. پزشکان متخصص، پرکننده یا فیلر مخصوص رو به قسمتی از صورت که به طور معمول شامل گونه ها میشه، تزریق می کنند تا حالت پرتری به صورت بدهند.

 

3. کاشت ایمپلنت برای چاق شدن گونه و صورت

استفاده از ایمپلنت محکم (solid implant) در اطراف استخوان گونه هم یکی دیگه از روشهای دائمی برای چاقی صورت هست و کمک میکنه تا صورت خوش فرم و زیبایی پیدا کنید.

 

البته لازمه بدونید که استفاده از این روشهای پزشکی، خطرات و عوارض جانبی مخصوص به خودش رو به همراه داره و بهتره قبل از تصمیم گیری برای استفاده از هرکدام از این روشها تحقیق و بررسی کاملی رو انجام بدید و جوانب مثبت و منفی ان را حتما از پزشک متخصص بپرسید و بعد از کسب اطلاعات کامل تصمیم نهایی خودتون رو بگیرید.

 

حتما بخوانید: روش های طلایی و موثر برای چاق شدن صورت

 

سخن آخر

جدا از افزایش وزن کلی، هیچ راه حل و روش مطمئنی برای چاقی تضمینی صورت وجود نداره؛ اما ممکنه صورت شما به طور موقتی با استفاده از تمرینات مخصوص صورت و یا استفاده موضعی از برخی مواد طبیعی چاق و پر بشه.

شما میتونید با استفاده منظم از روشهایی طبیعی و خانگی که در بالا اشاره شد، تغییراتی رو در صورت خود به وجود بیارید و از این طریق تاثیر خوبی درچپاق شدن صورت داشته باشید. علاوه بر این میتونید با مشورت پزشک و دریافت مشاوره، بهترین و مناسبترین روش پزشکی برای چاقی صورت رو هم انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدید تا چهره و صورت خودتون رو به بهترین شکل ممکن تغییر بدید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو