آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


منبع: رژلب

373

1399/9/5

20:05


 

با بهترین میکاپ آرتیست های تهران آشنا شوید

معرفی بهترین مراکز آموزش و خدمات آرایش و گریم صورت

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران

 

 

به دلیل درخواست های بسیار شما کاربران گرامی وب سایت رژلب، در این آیتم قصد داریم بهترین میکاپ آرتیست های تهران را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 


1. حسنا قادری

 


خانم حسنا قادری، مدیریت سالن زیبایی با نام خود را بر عهده دارند. ایشان برای سالیان متمادی در حوزه متعادل سازی چهره یا همان گریم صورت فعالیت داشته اند. سپس به عضویت KBS دانشگاه خواجه نصیر درآمده و در دانشگاه بیوتی کنت ترکیه و همچنین، آکادمی فی زیر نظر اساتید برتر جهان در زمینه های متنوع آموزشی، دوره هایی را گذرانده اند و مدارک مربوطه را نیز کسب کرده اند.

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


ایشان مدارک میکاپ و گریم خود را زیر نظر اساتید برتر جهان نظیر رونالدو بتی از ایتالیا، دنسا از آمریکا، سامر خوزامی از لبنان، شفق نوروز از ترکیه، الهه حاجی آوا از باکو و روژیو از برزیل گذرانده اند. خانم حسنا قادری علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش کلیه لاین های آرایش و زیبایی نیز می پردازند. ایشان به مدت 12 سال در زمینه آموزشی با اخذ مدرک مربیگری بین المللی از کشورهای استرالیا، چک و انگلیس، مشغول فعالیت می باشند.

 


2. ملیحه قاسم نژاد

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


خانم ملیحه قاسم نژاد، مدرس گریم و میکاپ تخصصی متولد تهران هستند. ایشان با بیش از 18 سال سابقه تدریس گریم و میکاپ عروس و یکی از برترین میکاپ آرتیستها و گریمور عروس در تهران می باشند. از جمله سِمَت ها و فعالیت های ایشان می توان به کارشناس گریم و میکاپ سینمایی و عروس، مدرس دانشگاه، نقاش و مینیاتوریست، تکنولوژیست آموزش و مدرس بین المللی همایش ها و ورکشاپ های گریم عروس با جدیدترین تکنیک های جهانی در داخل و خارج از کشور، مبتکر تکنیک های جدید میکاپ با کلیه برندهای مطرح دنیا اشاره کرد.

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


از آنجایی که از ابتدای شروع آموزشهای  آرایشگری کلیه آرایش های غیر علمی و بی قاعده باعث آزار ایشان می شد و تکنیک های گریم را در برخی از سالن های آرایشی متفاوت با قانون های جهانی نقاشی و طراحی می دیدند به این فکر افتادند که با گذراندن دوره ای فوق تخصصی در داخل و خارج از کشور نزد اساتید برجسته سینما و تلویزیون و مدرسین زبده این شاخه در کشور و ترکیب تجربیات شخصی خود در این شاخه سبکی را ابداع نمایند که برگرفته از علوم و قاون های جهانی (طراحی و نقاشی – گریم سینمایی – چهره شناسی و روانشانسی چهره – گریم آرایشی) باشد و بتواند همیشه و در هر زمانی با مد و علم روز مطابقت داشته باشد و مورد سلیقه ی همه ی افراد و همه ی سنین واقع شود.
خانم قاسم نژاد مدت 14 سال است که علاوه بر آموزش این شاخه به طور حرفه ای در لاین تخصصی گریم و میکاپ سینمایی و عروس در سالن های شرق و غرب تهران مشغول فعالیت هستند. ایشان با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای ، آموزشهای   حرفه ای از مبتدی تا فوق تخصصی با مدرک بین المللی به هنرجویان عزیز ارائه می نمایند.

 

 

3. منیره هنرمند

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


سرکارخانم منیرهنرمند بیش از15سال سابقه کاری در زمینه آموزش و خدمات آرایشی دارند. ایشان دارای کارت مدیریت، مربیگری، کارشناسی و بازرسی در همین حیطه هستند. همچنین دارنده ایزو9001 اتحادیه اروپا می باشند. مدیریت محترم مجموعه سالن های زیبایی چهره آرایان واقع در شمال غرب و جنوب غرب، دارنده مدارک بین المللی میکاپ، میکروپیگمنتیشن، کاربامواد و احیای مو از اسپانیا هستند. علاوه بر این، به کلیه هنرجویان عزیز که اقدام به فراگیری لاین های آرایش و زیبایی در این مجموعه می کنند، مدارک بین المللی اعطا می گردد.

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


در این مرکز، آموزش و ارائه خدمات تمامی متدهای رنگ و مش اعم از هایلایت، آمبره، بالیاژ، سامبره، رنگ های فانتزی، انواع مدل های کوتاهی مو، انواع متدهای کاشت و طراحی ناخن، کار با مواد اولاپلکس، کراتین و صافی دائم مو، انواع متدهای میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، انواع تکنیک های گریم و میکاپ عروس همراه با شینیون، لیفت و لمینت مژه و ابرو، اکستنشن مو و مژه، انواع متدهای پاکسازی پوست و ... انجام می شود.

 


4. سالن زیبایی تاپ رویال

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


میکاپ عروس یکی از مهم ترین و اصلی ترین لاین های تخصصی در سالن زیبایی تاپ رویال است. در این مرکز با بهره مندی از بهترین میکاپ آرتیست های دوره دیده و باتجربه، جدیدترین سبک های آرایش عروس ارائه می شود. روزانه گریم و میکاپ عروس متعددی در آرایشگاه تاپ رویال نیاوران انجام می شود که شما می توانید برای مشاهده حضوری مراجعه کنید.

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


سالن آرایش و زیبایی تاپ رویال به مدیریت سرکار خانم مولود اردلان واقع در خیابان نیاوران تهران علاوه بر آموزش لاین های مختلف آرایش با داشتن کادری بسیار مجرب، تجربه بسیار خوبی از ارائه خدمات را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد.

 


5. سالن صورتی

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


خانم پونه سریع کار، مدیر موفق سالن زیبایی صورتی واقع در کویین سنتر الهیه هستند. ایشان بیش از 10 سال سابقه کاری مفید در حوزه تخصصی ناخن دارند. حجم مشتریان خانم سریع کار به علت کیفیت بالای خدمات ایشان به حدی بالا است که ایشان تصمیم گرفتند از افراد حاذق و مورد تائید خود برای انجام خدمات آرایشی استفاده کنند. در این مرکز، کلیه خدمات زیبایی در آرایشگاه صورتی زیر نظر متخصصین حرفه ای و برندهای روز دنیا ارائه می شود.

 

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران


تمامی برندهای مورد استفاده در سالن زیبایی صورتی در حضور مشتری باز شده و مصرف می شود. از این رو این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهد که کیفیت مواد مصرفی بسیار بالا خواهد بود. تمامی خدمات سالن زیبایی صورتی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می شوند.


 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو