ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

منبع: ساتین

74

1399/9/6

12:32


زمان بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ، بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان کی است

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم  می روند.

هفته سوم لیگ برتر

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵

مسجد سلیمان – ورزشگاه شهید بهنام محمدی

داوران: اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – هادی طوسی – حسین زیاری ناظر: حسن کامرانی فر

لیست بازیکنان پرسپولیس ترکیب پرسپولیس برنامه بازیهای نفت مسجدسلیمان برنامه بازیهای پرسپولیس بازیکنان نفت مسجدسلیمان بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار پرسپولیس

سرخ‌ها برای این بازی محمد انصاری را به دلیل مصدومیت و عیسی آل کثیر و یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا احمد نوراللهی، بشار رسن (سیامک نعمتی)، احسان پهلوان، مهدی عبدی و وحید امیری.

مجتبی حسینی در حالی به عنوان سرمربی با نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار می‌گیرد که سال‌ها به عنوان مربی کنار سرمربی فعلی سرخپوشان حضور داشت؛ در لیگ دوازدهم و در زمان حضور گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس و بعد از آن نیز در ذوب‌آهن و تراکتور، مجتبی حسینی همواره کنار یحیی گل‌محمدی حاضر بود. با این حساب تقابل ۲ سرمربی و تفکرات‌شان در این دیدار می‌تواند بر جذابیت های این بازی اضافه کند. مجتبی حسینی در مقطعی کوتاه نیز عضو تیم پرسپولیس بود و در دوره اول مربیگری گل محمدی در پرسپولیس دستیار وی بود. مطهری و حسینی در صبای قم دستیار گل محمدی بودند و فنایی و حسینی هم در ذوب‌آهن سابقه همکاری در کادر تیم یحیی گل‌محمدی را داشتند.

نفت مسجد سلیمان در اولین بازی اش در لیگ بیستم برابر تراکتور قرار گرفت که این تیم را در خانه اش متوقف کرد. در بازی دوم آن ها به مصاف سایپا رفتند که برابر این تیم در خانه خود متوقف شدند. مسجد سلیمانی ها که در فصل نقل و انتقالات نیز شرایط خیلی خوبی هم نداشتند، هم اکنون ۲ امتیازی هستند و امیدوارند که از پرسپولیس نیز امتیاز بگیرند.

در آن سوی میدان، پرسپولیس در هفته اول برابر سایپا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. سرخ ها در هفته دوم میزبان نفت آبادان بودند و آن بازی را با تک گل سیامک نعمتی ۱ بر ۰ پیروز شدند. سرخ ها هم اکنون ۴ امتیازی هستند و در صورت پیروزی در بازی فردا به همراه گل گهر سیرجان به صدر جدول راه پیدا می کنند.سرخ‌ها برای این بازی محمد انصاری را به دلیل مصدومیت و عیسی آل کثیر و یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

برخی آمار و نکات این دیدار؛ هفتمین دیدار دو تیم برای هفتمین بار در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که نتایج ۶ بازی گذشته به شرح زیر بوده است؛

نفت مسجد سلیمان صفر -پرسپولیس صفر

پرسپولیس صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

نفت مسجد سلیمان۲ _ پرسپولیس ۲

گلزنان: عالیشاه و علیپور

پرسپولیس یک-نفت مسجد سلیمان یک

گلزن: هادی نوروزی

پرسپولیس صفر- نفت مسجد‌سلیمان یک

نفت مسجدسلیمان یک_ پرسپولیس ۲

گلزنان: علیپور و عبدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو