تعمیر آنلاین تمامی لوازم خانگی با آچارباز، برگ برنده‌ای در دستان شما!

تعمیر آنلاین تمامی لوازم خانگی با آچارباز، برگ برنده‌ای در دستان شما!


منبع: دلگرم

71

1399/9/6

13:08


تعمیر آنلاین تمامی لوازم خانگی با آچارباز، برگ برنده‌ای در دستان شما!

حجم کاری زیاد و مشغله‌های امروزی، فرصت تعمیر وسایل به مردم را نمی‌دهد، برخی نیز مهارت کافی برای انجام تعمیرات را ندارند. اما حالا با وجود مراکز تعمیر آنلاین خدمات در محل، لازم نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن تعمیرگاه و تعمیرکار بگذارید. شما می‌توانید سرویس و تعمیر لوازم را، به اولین سامانه اینترنتی اعزام تعمیرکار به محل، آچارباز بسپارید.

معرفی سامانه خدمات در محل آچارباز، آسان‌تر از همیشه! (تعمیر وسایل در سه سوت)

هنگام خرابی وسایل، افراد به دنبال راهی هستند، تا ساده و سریع آن‌ها را تعمیر کنند. در حال حاضر بهترین روش برای تعمیر وسایل، سپردن آن‌ها به سامانه خدمات در محل آچارباز است.

سرویس و تعمیر تاسیسات، تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، عیب یابی وسایل آشپزخانه، رفع ایراد لوازم دیجیتال و...برخی از خدماتی هستند که، در این سامانه توسط تعمیرکاران ماهر ارائه می‌شوند. آچارباز تنها محدود به تعمیرات و خدمات فنی نیست و شما می‌توانید برای نظافت خانه، مشاعات و ادارات و شرکت‌ها روی این سامانه حساب کنید.

کافیست برای ثبت سفارش در زمان و مکان دلخواهتان، درخواست خود را در سایت، وب اپ و یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید. برای دانلود اپلیکیشن آچارباز، می‌توانید از لینک https://a4baz.com/customer استفاده کنید.

تعمیر آنلاین تمامی لوازم خانگی با آچارباز، برگ برنده‌ای در دستان شما!

برای ورود به سایت آچارباز و استفاده از امکانات آن، کافیست به آدرس سایت آچارباز: https://a4baz.com بروید و از خدمات آنلاین تعمیرات آن استفاده کنید. بعد از ثبت درخواست، تیم پشتیبان با شما تماس گرفته و قبل از فرستادن سرویسکار در صورت امکان، ایراد دستگاه را تلفنی برطرف خواهد کرد. این نکته را نیز در نظر بگیرید که، در آچارباز محدودیت زمانی برای انجام خدمات وجود ندارد و خدمت مورد نظر شما، بنا به درخواستتان حتی در روز‌های تعطیل نیز انجام می‌شود.

سرویسکار آچارباز تعمیر لوازم خانگی بزرگ، لپ تاپ و کامپیوتر و انواع ماشین‌های اداری و...در محل مورد نظر شما انجام خواهد داد. اما برای تعمیر وسایل کوچک آشپزخانه و لوازم شخصی مانند میوه خشک کن و اپیلاتور راهکار متفاوتی وجود دارد.

برای تعمیر این لوازم، پیک با هزینه آچارباز وسیله را از شما تحویل گرفته و به نزد سرویسکار برده و بعد از تعمیر آن را بر می‌گرداند. در چنین شرایطی می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن، از وضعیت و مراحل تعمیر دستگاه، که توسط سرویسکار مشخص می‌شود آگاه شوید. لازم به ذکر است که، تمام هزینه رفت و آمد پیک نیز بر عهده آچارباز بوده و شما هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

تعمیر آنلاین تمامی لوازم خانگی با آچارباز، برگ برنده‌ای در دستان شما!

موبایل یا مودم، جاروبرقی یا اجاق گاز فرقی نمی‌کند، تمامی وسایلی که برای تعمیر به سامانه آچارباز می‌سپارید، دارای یکماه گارانتی هستند. این یعنی اگر مدت کوتاهی پس از تعمیر، دوباره همان ایراد را در کارکرد دستگاه مشاهده کردید، تعمیرکار آچارباز دستگاه را بدون دریافت هزینه برای شما تعمیر خواهد کرد.

سرویسکار ماهر آچارباز دستگاه شما را با هر برند و مدلی که باشد، ساخت هر کشوری که باشد در اسرع وقت تعمیر خواهد کرد. ضمن اینکه در سامانه آچارباز، هزینه تمامی خدمات به طور کامل و شفاف بیان شده است. شما می‌توانید قبل از اعزام تعمیرکار و بازدید حضوری، از قیمت‌ها آگاه شده و یک برآورد کلی از هزینه‌ها داشته باشید.

مجله آچارباز، بزرگ‌ترین منبع آموزش تعمیرات

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، برای صرفه جویی در هزینه‌ها، کار‌های مربوط به تعمیرات لوازم خانه را خودشان انجام دهند. عده‌ای نیز به تعمیرات علاقه داشته و مایلند در این زمینه اطلاعات جمع کنند. این اطلاعات سبب می‌شود، بتوانند برخی از مشکلات دستگاه را بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کنند.

تعمیر آنلاین تمامی لوازم خانگی با آچارباز، برگ برنده‌ای در دستان شما!

مجله سایت آچارباز در زمینه عیب یابی و تعمیرات وسایل یک منبع بزرگ و معتبر محسوب می‌شود. نحوه سرویس و تعمیر پکیج و آبگرمکن، برطرف کردن مشکلات ماشین‌های اداری و معرفی ایرادات رایج لوازم خانگی برقی، تنها برخی از موضوعاتی هستند که در این مجله به آن‌ها اشاره شده است. منبع بسیاری از این مقالات، برگرفته از تجربیات و اطلاعات سرویسکاران آچارباز است. در بخش سبک زندگی مجله آچارباز نیز، می‌توانید به طرز تهیه رسپی‌های مختلف و راهنمای خرید لوازم شخصی و خانگی دسترسی داشته باشید. برای خواندن مجله آچارباز می‌توانید به آدرس اینترنتی مجله آچارباز: https://a4baz.com/blog بروید و با مطالعه مقالات مختلف، مشکلا خود را حل کنید و همچنین در زمینه تعمیرات، سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو