فیلم گلشیفته فراهانی و کریس همسورث دنباله‌دار شد/ جزئیات بیشتر از زبان کارگردان

منبع: ایران آرت

99

1399/9/6

22:07


"آزادسازی" که با بودجه‌ی ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه نتفلیگکس تبدیل شد.

ایران آرت: تولید فیلم "آزادسازی ۲" که دنباله‌ای است برای "آزادسازی" به زودی آغاز خواهد شد. قسمت اول به کارگردانی "سم هارگریو"، نویسندگی "جو روسو" و بازی "کریس همسورث" و "گلشیفته فراهانی" در ماه آوریل امسال از نت‌فلیکس پخش شده بود. هارگریو به عنوان بدلکار، همسورث و روسو پیش از این فیلم در "دنیای سینمایی مارول" و فیلم "انتقام‌جویان: آخربازی" همکاری کرده بودند. داستان قسمت اول در مورد یک سرباز به نام "تایلر ریک" با بازی همسورث بود که در یکی از شهرهای بنگلادش باید پسر یک قاچاق‌چی را نجات می‌داد.

کمتر از یک ماه پس از انتشار قسمت اول "آزادسازی"، دنباله‌ی فیلم چراغ سبز گرفت و روسو تأیید کرد که فیلمنامه را به نگارش درمی‌آورد. روسو در آن زمان گفت: "قرارداد من برای نوشتن "آزادسازی ۲" نوشته شده و ما در اولین مراحل شکل‌دهی داستان هستیم." او تأیید نکرد که آیا داستان فیلم بعدی به آینده یا گذشته می‌رود یا نه.

روسو سپس به "کلایدر" توضیح داد که دنباله چگونه شکل گرفته و بعد از رضایت نت‌فلیکس در مورد همکاری با هارگریو گفت: "فکر می‌کنم پیش از عرضه‌ی قسمت اول مذاکراتی صورت گرفته بود. همه از فیلم رضایت داشتند و در موردش هیجان‌زده بودند."

به گزارش ۳۰نما این کارگردان به‌تازگی در مصاحبه با "کامیک‌بوک"، وقتی فیلم "موصل" (Mosul) را معرفی می‌کرد فاش کرده است که انتظار دارد نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۱ دنباله‌ای برای "آزادسازی" بسازد: "بله ما هنوز در حال کار بر روی قسمت دوم هستیم. هنوز در فاز فیلمنامه به سر می‌بریم اما امیدواریم که سال آینده فیلمبرداری‌اش کنیم. فوق‌العاده هیجان‌زده‌ام، همسورث و نت‌فلیکس به همین ترتیب، بنابراین مهم این است که فیلمنامه را به پایان برسانیم."

روسو جزئیاتی از داستان "آزادسازی ۲" و لوکیشن آن و یا حتی بازگشت شخصیت همسورث و فراهانی فاش نمی‌کند و به نظر می‌رسد که تنها با دیدن این فیلم ابهامات و سؤالات هواداران برطرف خواهد شد.

همسورث پس از کسب جایزه‌ی "ستاره فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۰" در مراسم "انتخاب مردم" ادعا کرده بود که چندین دنباله برای "آزادسازی" در دست ساخت است: "می‌خواستیم فیلمی بسازیم که متفاوت، منحصربه‌فرد، هیجان‌انگیز، و پر از اکشن باشد اما فیلمی واقعاً پیشرو نیز باشد و فکر می‌کنم به این هدف رسیدیم. اما هیچ‌یک از این موفقیت‌ها بدون حمایت شما ممکن نبود. تا ابد مدیون‌تان هستم. یکی از بی‌نظیرترین تجاربی بود که در فیلمسازی داشتم و ما سعی خواهیم کرد که چند فیلم دیگر برای شما بسازیم."

"آزادسازی" که با بودجه‌ی ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که این فیلم در چهار هفته‌ی اول توسط ۹۹ میلیون خانوار دیده شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو