میرعابدینی: فعلاً برای اکران "هلذون" برنامه‌ای نداریم

78

1399/9/7

15:47


مزدک میرعابدینی از ساخت موسیقی فیلم "هلذون" توسط کریستف رضاعی خبر داد.

میرعابدینی: فعلاً برای اکران "هلذون" برنامه‌ای نداریم

سرویس سینمایی هنرآنلاین: مزدک میرعابدینی کارگردان فیلم سینمایی "هلذون" درباره آخرین وضعیت این فیلم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تدوین فیلم توسط خانم هایده صفی یاری به اتمام رسید و در حال حاضر موسیقی فیلم توسط کریستف رضاعی در حال ساخت است و تا چند روز آینده بخش موسیقی فیلم نیز به پایان می‌رسد. ازآنجایی‌که بخشی از فیلم در ایران است و بخش دیگر در آمریکا ساخته شده است وضعیت موسیقی آن نیز متفاوت است که بخشی از آن موسیقی انتخابی است و باید از صاحبان آثار اجازه می‌گرفتیم و همین روند را کمی کند کرده است.

او ادامه داد: فیلم نسبت به آنچه در ابتدا در نظر داشتم در طی این مدت بسیار تغییر کرد. برای نخستین بار تهیه‌کننده یک اثر سینمایی شدم و از همین رو قصد دارم پروانه سینمایی برای آن دریافت کنم و برای پخش و اکران آن به همراه علی قاسمی که پخش بین‌المللی فیلم را بر عهده دارد تصمیم‌گیری کنم. ازآنجایی‌که وضعیت سینماها امسال بسیار عجیب و غریب است و نه‌تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها سالن‌ها بسته هستند، فعلاً برای اکران آن برنامه‌ای نداریم و قصدمان بیشتر حضور در جشنواره‌ها ازجمله جشنواره فیلم برلین امسال است.

این بازیگر همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: پیش از این قرار بود که در سریال "خاتون" به کارگردانی تینا پاکروان حضور داشته باشم که با توجه به حجم عظیم دکورهای این فیلم و شیوع ویروس کرونا فعلاً برای تولید آن دست نگه داشته‌اند.

میرعابدینی در خاتمه درباره ارزیابی‌اش از وضعیت سینما توضیح داد: ما آرزو داریم که سالن‌های سینمایی باز شوند و مردم فیلم‌ها را در سالن‌های سینما ببینند. نسل من متعلق به سالن‌های سینمایی است، اما وضعیت حال حاضر و روند رشد سینماهای آنلاین نیز اجتناب‌ناپذیر است و در حال تغییر؛ بنابراین باید خود را به‌روز نگه داریم و از آن گریزی نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو