آقازاده: ایران از این غلط دشمن به راحتی نمی‌گذرد

منبع: برترین ها

42

1399/9/7

22:42


رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع گفت که جمهوری اسلامی ‌ایران از این غلط دشمن به راحتی نخواهد گذشت.

برترین‌ها: سید علی آقازاده دافساری در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ با هشتک “ نخبه هسته ای “ نوشت:

«‏⁧‫تاریخ‬⁩ خود بهترین گواه‌ است، جمهوری اسلامی ‌ایران از این غلط دشمن به راحتی نخواهد گذشت. وقتی دشمن عاجز می‌شود از اراده و تخصص دانشمند ایرانی، چاره‌ای جز قساوت و جنایت ندارد.»

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد: « بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو