نقاشی روی شال با ۲۴ ایده جالب و بسیار زیبا

نقاشی روی شال با ۲۴ ایده جالب و بسیار زیبا


منبع: آرگا

359

1399/9/8

10:01


در این بخش از هنر در خانه مجله آرگا ایده هایی جالب برای کشیدن نقاشی روی شال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این مدل های نقاشی مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب خانم ها تمایل دارند روسری و شال با طرح های خاص و متفاوت را برای پوشیدن انتخاب نمایند. یکی از جالب ترین ایده ها برای داشتن شال با طرح های مختلف استفاده از نقاشی روی شال است که شما می توانید به راحتی روی شالهای نخی ساده طرح های جالبی را ایجاد کنید.

نقاشی روی قاب گوشی، نقاشی روی مانتو و نقاشی کردن روی شالهای بانوان از انواع روش ها برای تزیین این وسایل هستند که شما می توانید با کمک طرح های مختلف نقاشی های شیک و زیبایی را روی هر یک از وسایل و یا لباس ها بکشید و آن ها را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

نقاشی زیبا روی شال سفید

انواع ایده های جالب نقاشی روی شال

یکی از رایج ترین کاربردهای نقاشی روی پارچه نقاشی روی روسری و لباس و مانتو است که برای این منظور طرح های زیبایی متناسب با رنگ و طرح شالها و مانتو و یا لباس روی آن ها کشیده می شود. شما می توانید با مشاهده انواع مدل های نقاشی مختلف روی پارچه از این طرح های زیبا الگوبرداری کنید سپس با خلاقیت و ابتکار خود زیباترین طرح های نقاشی را روی انواع لباس های خود نظیر شالهای زنانه و روسری و … بکشید. برای کشیدن انواع نقاشیها روی شالها می توانید طرحی مناسب را انتخاب کنید سپس طرح انتخابی تان را روی حاشیه شالهای خود بکشید و در صورت تمایل به رنگ آمیزی طرح مورد نظر خود بپردازید. می توانید از نقاشی رنگ روغن و اکریلیک و … استفاده نمایید که هر کدام از این نقاشیها زیبایی خاص خودشان را دارند.
توجه داشته باشید که رنگ هایی که برای رنگ آمیزی کردن این نقاشیها انتخاب می کنید باید با رنگ شالها مطابقت داشته باشند تا نقاشی شما خاص و متفاوت تر به نظر برسد.

در ادامه ایده هایی برای کشیدن نقاشی های مختلف و متنوع روی شالهای بانوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این ایده های خلاقانه و جالب بتوانید نقاشی های زیبایی را روی شالهای خود بکشید.

نقاشی روی شال آبی

نقاشی ساده و زیبا روی شال

نقاشی روی شال مشکی

مدل نقاشی روی شال زنانه

مدل نقاشی روی شال سفید

مدل نقاشی گلدار روی شال

مدل نقاشی زیبا روی شال

مدل نقاشی روی شال مشکی

مدل شال طرح دار

مدل نقاشی روی شال

مدل نقاشی سنتی روی کفش و شال

نقاشی گل و پروانه روی شال

مدل نقاشی زیبا روی شال

نقاشی گل روی شال مشکی

مدل نقاشی گل روی شال

مدل نقاشی پروانه روی شال

مدل نقاشی زیبا و ساده روی شال

مدل نقاشی روی شال مشکی دخترانه

نقاشی جالب روی شال

مدل طراحی های روی شال زیبا و جدید

هنر نقاشی روی پارچه امروزه رواج زیادی پیدا کرده است، ضمن اینکه این هنر طرفداران زیادی نیز دارد، زیرا می توان با کشیدن طرحهای جذاب و حتی ساده روی پارچه لباس, به انواع لباسهای زنانه و دخترانه از قبیل روسری، مانتو، تیشرت و … جذابیت و زیبایی خیره کننده ای ببخشید به طوری که خیلی راحت لباسی ساده را به لباسی شیک تبدیل کنید، حال در صورتی که علاقمند به دیدن مدلهای متنوع تری از نقاشی بر روی روسری و شالهای بانوان هستید، می توانید تا پایان این مطلب همراه ما شوید.

تصاویری از طراحی روی شال

افراد با ذوق و هنرمند با داشتن کمی خلاقیت و با استفاده از وسایل ساده می توانند پارچه های ساده را به شکلی زیبا و منحصر به فرد دیزاین نمایند؛ ایده نقاشی روی انواع پارچه های نخی، کتان، مخمل برلی دوختن لباسهای زیبا همانند نقاشی روی چرم پیشنهاد جذابی است و طرح های ایجاد شده بر روی پارچه در واقع نشان دهنده ذوق و سلیقه نقاش می باشد که زیبای خاصی به پارچه بخشیده است، در اینجا جدیدترین مدلهای نقاشی روی شالهای دخترانه و زنانه در طرح های سنتی و زیبا را گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

طراحی شیک روی شال

طراحی گل زیبا روی شال

انواع طراحی روی شال

طراحی زیبا روی شال

نقاشی سنتی روی روسری

مدل نقاشی روی شال

نقاشی جذاب روی روسری

نقاشی گل روی روسری

نقاشی روی شال با طرح انار

نقاشی زیبا روی روسری

نقاشی روی روسری

کشیدن طرح روی شال

طراحی روی شال

ایده نقاشی روی شال

در این مطلب با انواع ایده های جالب برای کشیدن نقاشی روی شال آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این ایده ها نقاشی های زیبا و جالبی را انواع شال های نخی بکشید و آن ها را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو