تقویت مو با چند راهکار ساده

منبع: زیبامون

123

1399/9/8

11:29


در این بخش از زیبامون با چندتا راهکار ساده و موثر برای تقویت موها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

تقویت مو با چند راهکار ساده

همانطور که می دانید تأثیر سلامت مو بر چهره غیر قابل انکار است و داشتن موهایی شاداب و درخشان آرزوی هر فردی است. برای داشتن موهایی براق، سالم و درخشان کافی است با چند اقدام بسیار ساده از آن مراقبت کنید. تقویت مو لزوماً شامل هزینه های سرسام آور نیست بلکه شما با رعایت چند نکته به راحتی می‌توانید موهای خود را تقویت نموده و سلامت، شادابی و طراوت را به آن بازگردانید. پس اگر حس می‌کنید موهایتان آسیب دیده، دچار ریزش شده و یا شادابی قبل را ندارد ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

 

امروزه با گسترش و پیشرفت محصولات مراقبت از مو، انواع مختلف ماسک، شامپوهای تقویت کننده، نرم کننده و سرم مو تولید شده‌اند و در دسترس شما قرار گرفته اند. اولین نکته ای که پیش از خرید شامپو باید به آن توجه کنید این است که نوع موی خود را شناخته و شامپو را متناسب با آن تهیه کنید. یعنی اگر موهایتان آسیب دیده، دچار موخوره یا ریزش شده، چرب، خشک یا معمولی است، شامپویی تهیه کنید که با نوع موی شما تناسب داشته باشد و مخصوص به آن باشد. ماسک مو نیز به همین گونه است. ماسک های مو هم معمولاً متناسب با انواع مختلف مو تولید می‌شوند. فراموش نکنید که استفاده از شامپو و هرگونه محصول مراقبتی مخصوص نوع مویتان در تقویت و ترمیم آن تأثیر فراوانی دارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از ریزش مو رنج می‌برید باید بدانید که یکی از دلایل اصلی و اولیه آن ممکن است استرس و اضطراب باشد. پس پیش از هرچیز سعی کنید استرس خود را کاهش دهید و همچنین آب زیاد بنوشید. داشتن برنامه غذایی سالم، رعایت رژیم غذایی و استفاده از مواد مغذی نیز امری است که تأثیر مستقیم بر روی سلامتی و تقویت موهای شما دارد.

 

ماسک مو

 

از دیگر عواملی که سبب سلامت و تقویت موهای شما می‌شود، ماساژ سر با روغن نارگیل است. ماساژ سر به تحریک گردش خون کمک می‌کند؛ همچنین موجب حرکت چربی‌های پوست سر که تقویت کننده‌ی ریشه‌ی مو هستند و در نتیجه مرطوب ماندن موی شما می‌شود. روغن نارگیل هم حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری است و یک تقویت کننده و نرم کننده‌ی طبیعی مو به شمار می‌آید. تهیه و استفاده ماسک موهای خانگی نیز از روش هایی است که به وسیله مخلوط کردن موادی چون لیمو، عسل، آووکادو، اسانس رزماری، روغن نارگیل و روغن زیتون می‌تواند به رشد سریع مو کمک کند.

 

همچنین فراموش نکنید که شستن بیش از حد موها موجب آسیب رسیدن به آن‌ها می‌شود. پس موهای خود را بیش از حد نشویید ‌زیرا این کار باعث از بین رفتن چربی های طبیعی سر و رطوبت آن می‌شود.

از رنگ کردن زیاد مو و استفاده بیش از حد از سشوار و اتو نیز بپرهیزید تا از آسیب به موهایتان جلوگیری کنید.

اگر استفاده از ماسک مو را نیز تاکنون در برنامه خود قرار نداده اید همین حالا دست به کار شوید. ماسک مو خواص درمانی و‌ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارد. ماسک ها و سرم های مو به دلیل فرمولاسیون خاص و مواد مغذی داخلشان کمک شایانی به رشد، تقویت، ترمیم و شادابی موهای شما می‌کنند.

 

شامپو

 

اینها تنها نکاتی ساده و پیش پا افتاده بودند که با رعایت آن ها به صورت مستمر نتیجه ای چشمگیر خواهید گرفت. اما در زمینه حرفه ای تر برای حفظ سلامت و زیبایی مو، باید از محصولات تخصصی تر نیز استفاده کرد. شما می‌توانید به آسانی از طریق روژا شاپ نسبت به خرید شامپو و سایر محصولات تخصصی مو با اطمینان خاطر کامل اقدام نمایید. روژا شاپ با استفاده از مجرب ترین کارشناسان آماده است تا پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

در روژا شاپ مجموعه ای از بهترین شامپوهای تقویت کننده، نرم‌کننده، ماسک و سرم موی سر در دسترس شماست.

 

پس اگر می‌خواهید خریدی راحت و امن داشته باشید حتماً به فروشگاه اینترنتی روژا مراجعه کنید تا در این روزهای سرد پاییزی با اطمینان از اصل بودن کالا هر آنچه که مورد نیازتان است را تهیه کنید و با این کار شادابی و سلامت موهای خود را تضمین نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو