به دبیری امیرحسین شفیعی؛ معرفی داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی «سردار آسمانی»

منبع: سینما پرس

52

1399/9/8

12:52


سینماپرس: داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی دومین جشنواره «سردار آسمانی» معرفی شدند.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی»

سینماپرس: داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی دومین جشنواره «سردار آسمانی» معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، شهرام کرمی، سینا دلشادی و رضا گشتاسب داوری و ارزیابی آثار بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره «سردار آسمانی» را برعهده خواهند داشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرام کرمی، سینا دلشادی و رضا گشتاسب قرار است ۷۴ نمایشنامه را که به دبیرخانه جشنواره «سردار آسمانی» برای شرکت در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی ارائه شده، مورد بررسی و داوری قرار دهند.

شهرام کرمی فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی و همچنین دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تاکنون آثار مختلفی را به عنوان نویسنده و کارگردان منتشر و اجرا کرده است.

سینا دلشادی در طول سه دهه فعالیت مستمر در حوزه‌ هنرهای نمایشی بیش از بیست نمایشنامه به نگارش در آورده و شش جلد نمایشنامه و مجموعه نمایشنامه را به چاپ رسانده است.

رضا گشتاسب نیز  که دیگر داور مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره «سردار آسمانی» است به واسطه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی، تا امروز در کارنامه هنری خود به عنوان نویسنده اول جشنواره ملی تولیدات حوزه  هنری ۱۳۸۷، نویسنده اول جشنواره ملی فتح خرمشهر ۱۳۹۰، نویسنده برگزیده جشنواره ملی ماه در هفتمین دوره سال ۱۳۸۹، نویسنده اول نخستین جشنواره ملی جوان ایرانی، نویسنده برگزیده جشنواره ملی مقاومت در سال۱۳۹۰ و نویسنده اول ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار سال ۹۷ شناخته شده است.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و به دبیری امیرحسین شفیعی از نیمه اول دی‌ماه سال جاری در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی در استان کرمان برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو