آخرین پیگیری‌ها از آتش سوزی سالن هامون

منبع: برترین ها

72

1399/9/8

13:30


در حالیکه در چند ماه گذشته تئاتر «هامون» هم مانند اغلب سالن‌های خصوصی تئاتر تعطیل بوده است، صبح امروز شنبه 8 آذر ماه، آتش‌سوزی این سالن تئاتری، خبرساز شد.

خبرگزاری ایسنا: در حالیکه در چند ماه گذشته تئاتر «هامون» هم مانند اغلب سالن‌های خصوصی تئاتر تعطیل بوده است، صبح امروز شنبه 8 آذر ماه، آتش‌سوزی این سالن تئاتری، خبرساز شد.
 

آخرین پیگیری‌ها از آتش سوزی سالن هامون

 
بامداد امروز، این آتش‌سوزی در ساختمان پشتی تئاتر «هامون» رخ داد و از آنجاکه ادامه این ساختمان، به این تئاتر می‌رسد، به ناچار بخشی از سالن «هامون» هم دچار این حریق شد.
 

آخرین پیگیری‌ها از آتش سوزی سالن هامون

ساختمان کناری تئاتر هامون 
 
در پی این آتش‌سوزی اتاق‌های گریم این سالن از بین رفته‌اند و خسارت‌های جدی به این بنا وارد شده است. با این حال هادی حجازی‌فر، مدیر تئاتر «هامون» که تمایلی به گفتگو و ارایه جزییات بیشتر ندارد، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که این آتش‌سوزی می‌توانست بدتر از این باشد.
 
تئاتر «هامون» پیش‌تر با عنوان تئاتر «باران» به عنوان اولین تئاتر خصوصی در سال‌های اخیر با مدیریت خیام وقار کاشانی و فهیمه امن‌زاده راه اندازی شد.
 
این ساختمان که در خیابان فلسطین جنوبی قرار گرفته، از سال 98 با مدیریت هادی حجازی‌فر و بعد از یک دوره بازسازی اساسی به عنوان تئاتر «هامون» به کار خود ادامه داد.
 

آخرین پیگیری‌ها از آتش سوزی سالن هامون

 
نخستین اجرایی که در این سالن روی صحنه رفت، نمایش پارودی «رومئو و ژولیت» بود، اثری که هادی حجازی‌فر 10 سال پیش در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد که همان زمان هم با استقبال تماشاگران رو به رو شد.
 
بهمن سال گذشته اولین جشنواره تئاتر «هامون» همزمان با جشنواره تئاتر فجر برگزار شد و چند روز بعد از برگزاری این جشنواره و به دنبال همه‌گیری کرونا، این سالن هم از اسفند سال گذشته به حالت تعطیل درآمده و در این مدت هیچ فعالیتی نداشته است.
 

آخرین پیگیری‌ها از آتش سوزی سالن هامون

 
هادی حجازی‌فر در این مدت فعالیت این سالن تلاش کرد از گروه‌های جوان حمایت کند و خودش نیز گاهی در جایگاه تهیه‌کننده این نمایش‌ها قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو