افزایش ایمنی بدن، از کجا مولتی‌ویتامین بخرید؟

منبع: نی نی بان

98

1399/9/8

14:06


نه فقط در دوران شیوع کرونا، بلکه همیشه داشتن بدنی که ایمنی زیادی دارد، مهم است چون ابتلا به انواع بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های فصلی را کاهش می‌دهد. باید برای حفظ سلامتی خود سعی کنید که از روش‌هایی برای افزایش ایمنی بدن، استفاده کنید. ما در این مطلب، این روش‌ها و در کنار آنها، مکمل‌هایی را که باید مصرف کنید و فروشگاه‌های آنلاین ارائه‌کننده آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

افزایش ایمنی بدن، از کجا مولتی‌ویتامین بخرید؟



افزایش ایمنی بدن، ترک سیگار
ترک سیگار، یکی از روش‌هایی است که سیستم ایمنی بدن شما را افزایش می‌دهد.

افزایش ایمنی بدن، رعایت نکات بهداشتی
رعایت نکات بهداشتی می‌تواند ایمنی بدن شما را تقویت کنید. شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید، اما شستن مرتب دست‌ها و اهمیت دادن به تمیزی و زیبایی، باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود.

افزایش ایمنی بدن، رژیم غذایی مناسب
برای تقویت ایمنی بدن خود باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. مثلا استفاده زیاد از مواد کنسروی و غذاهای نیمه‌آماده علاوه بر اینکه سیستم گوارشی را به هم می‌زند، باعث کاهش ایمنی بدن هم می‌شود. استفاده زیاد از مواد سرخ‌کردنی و شیرینی‌ها هم دقیقا همین اتفاق را رقم می‌زند.

افزایش ایمنی بدن، خواب مناسب
داشتن خواب مناسب، نقش بسیار مهمی هم در سلامتی روحی، هم در سلامتی جسمی شما دارد. نداشتن خواب و استراحت کافی، باعث ضعف بدن و در نهایت کاهش سیستم ایمنی و ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.

افزایش ایمنی بدن، مصرف میوه‌ها و سبزی‌ها
دریافت مناسب میوه‌ها و سبزی‌های تازه، نقش بسیار موثری در تقویت سیستم ایمنی دارد. مصرف آنها را در برنامه غذایی خود قرار بدهید.

افزایش ایمنی بدن، فعالیت بدنی
یکی دیگر از روش‌های افزایش ایمنی بدن، داشتن فعالیت بدنی مناسب و ورزش است. حتما پیاده‌روی روزانه و ورزش را در برنامه خود بگذارید. بهتر است در شرایط شیوع کرونا، مکان‌های خلوت را برای پیاده‌روی انتخاب کنید. حتی در خانه هم می‌توانید پیاده‌روی کنید. هیچ چیزی جای ورزش در باشگاه را نمی‌گیرد، اما وقتی چنین شرایطی مهیا نیست، می‌توانید در خانه ورزش کنید.

افزایش ایمنی بدن، مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها
معمولا مصرف میوه، سبزی و مواد غذایی نمی‌تواند به تنهایی تامین‌کننده ویتامین‌های مورد نیاز بدن باشد، به همین دلیل باید ویتامین‌ها و مکمل‌های دارویی استفاده کنید تا ایمنی بدن خود را افزایش دهید. هر یک از انواع ویتامین می‌تواند با افزایش سیستم ایمنی، به سلامت بدنتان کمک کند. پیش از مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها حتما با پزشک خود مشورت کنید.

افزایش ایمنی بدن، مولتی‌ویتامین چیست؟
مولتی‌ویتامین به گروهی از داروها گفته می‌شود که انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم را در شکل‌های قرص، شربت، کپسول، پودر یا آدامس تامین می‌کنند. یک مولتی‌ویتامین خوب، انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین دی و ویتامین ای E را داراست، همچنین شامل مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، آهن و روی است.

افزایش ایمنی بدن، چرا مولتی‌ویتامین
مولتی‌ویتامین در حالت کلی به افزایش سلامتی بدن کمک می‌کنند، اما تاثیرات دیگری نیز دارند: تامین انرژی طبیعی بدن، سم‌زدایی بدن، تقویت کردن حافظه و پیشگیری از انواع سرطان.

افزایش ایمنی بدن، از کجا مولتی‌ویتامین بخرید؟


افزایش ایمنی بدن، چه افرادی باید مکمل بخورند؟
مولتی‌ویتامین‌ها برای همه گروه‌ها لازمند، اما برای برخی مصرف آنها واجب است. خانم‌های باردار و شیرده، افراد کهنسال، گیاه‌خواران، نوجوانان، افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند و افرادی که دچار کمبود ویتامین هستند، حتما باید ویتامین بخورند.

افزایش ایمنی بدن، خرید ویتامین‌ها و مکمل‌ها
اگر به این موضوع فکر می‌کنید که نمی‌توانید برای خرید ویتامین و مکمل از خانه خارج شوید و بهتر است در خانه بمانید، کاملا حق دارید، اما نباید مصرف ویتامین را پشت گوش بیندازید. می‌توانید انواع ویتامین را از فروشگاه‌های اینترنتی بخرید که ما در این مطلب برخی آنها را به شما معرفی می‌کنیم:
داروکده
مکمل‌شاپ
داروخانه آنلاین
مثبت سبز
بتا دارو
مهتا طب
خرید ویتامین، داروکده
داروکده، یکی از فروشگاه‌هایی است که می‌توانید ویتامین‌ها و مکمل‌ها را به صورت آنلاین از آن بخرید.
در داروکده، می‌توانید جدیدترین، ارزان‌ترین، گران‌ترین و حتی محبوب‌ترین ویتامین‌ها را بسته به نیاز خود تهیه کنید. قیمت هر یک از این محصولات هم مشخص است، بنابراین می‌توانید متناسب با هزینه‌ای که می‌خواهید صرف کنید، ویتامین یا مکمل بخرید. همچنین برند محصولات هم مشخص است، اگر برند خاصی را مد نظر دارید، می‌توانید بر همین اساس جست و جو کنید.
داروخانه اینترنتی مکمل‌شاپ
در داروخانه اینترنتی مکمل‌شاپ نیز انواع قرص ویتامین و مکمل وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: مکمل‌های ورزشی ایرانی و خارجی، مکمل‌های کودک و نوزاد و مکمل‌های تقویتی.
در دسته‌بندی‌های مکمل‌شاپ هم می‌توانید پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین، ارزان‌ترین یا گران‌ترین محصول را انتخاب کنید. شاید هم به دسته‌بندی‌هی کاری نداشته باشید و فقط بخواهید ویتامین مورد نیاز خودتان را تهیه کنید، انتخاب با شماست.
قیمت همه محصولات هم مشخص شده است. فقط دقت کنید اگر محصولی برچسب «ناموجود» خورده، آن را سفارش ندهید.
داروخانه آنلاین
داروخانه آنلاین هم یکی از داروخانه‌هایی است که می‌توانید به صورت اینترنتی انواع مکمل را از آن سفارش بدهید. محصولات ناموجود هم مشخص شده است.
مثبت سبز
این داروخانه اینترنتی هم این امکان را فراهم کرده است که ویتامین‌ها و مکمل‌های مورد نیازتان را از آن سفارش دهید. همچنین اطلاعات خوبی درباره مولتی‌ویتامین‌ها و دلایل استفاده از آنها ارائه شده است. و البته امکان پاسخگویی آنلاین به سئوالات شما نیز وجود دارد.
بتا دارو
در فروشگاه آنلاین بتا دارو می‌توانید با دسته‌بندی‌های خوبی از ویتامین‌ها مواجه می‌شوید که برخی از آنها عبارتند از: آهن، تقویت سیستم ایمنی، تقویت‌کننده و انرژی، تقویتی آقایان، تقویتی بانوان، کلسیم، مکمل کودکان و مکمل نوزادان.
بنابراین به راحتی می‌توانید بر اساس نیاز خود، به دسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را بخرید.
مکان این فروشگاه اینترنتی، تبریز است و یک فرصت مناسب برای تبریزی‌ها است، اما امکان ارسال محصولات هم وجود دارد.
مهتا طب
بین محصولاتی که در داروخانه آنلاین مهتا طب وجود دارد، محصولاتی برای افزایش وزن، تقویت استخوان و مفاصل، تقویت اعصاب و روان، تقویت پوست و مو و ناخن، تقویت سیستم ایمنی و تقویت سیستم گوارش وجود دارد.
قیمت این محصولات نیز مشخص است و همچنین این امکان وجود دارد که به صورت آنلاین سئوال بپرسید.

افزایش ایمنی بدن، کی مولتی‌ویتامین بخوریم؟
حالا که همه اطلاعات مورد نیاز درباره مولتی‌ویتامین‌ها و فروشگاه‌های ارائه‌کننده آنها را دریافت کردید، نوبت این است که بدانید کی باید مولتی‌ویتامین مصرف کنید.
معمولا طریقه مصرف مولتی‌ویتامین به این شکل است که باید با وعده غذایی مصرف شود. اگر چند مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنید، آن‌ها را در فواصل مختلف بخورید.


افزایش ایمنی بدن، از کجا مولتی‌ویتامین بخرید؟


افزایش ایمنی بدن، در یک کلام
داشتن خواب و استراحت کافی، تغذیه مناسب، پرهیز از مصرف سیگار و الکل، فعالیت بدنی مناسب و مصرف کافی آب همگی می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد، اما بهتر است که مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها را هم با توصیه پزشک در برنامه غذایی خود قرار بدهید تا ایمنی بدن شما افزایش یابد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو