میدان آبسرد به نام شهید فخری‌زاده نامگذاری شد

منبع: برترین ها

47

1399/9/8

15:09


در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند ارزشمند ایران اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد میدان اصلی این شهر را به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده تغییر نام دادند.

خبرگزاری ایرنا: در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند ارزشمند ایران اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد میدان اصلی این شهر را به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده تغییر نام دادند.

اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و شهرداری این شهر، با تغییر نام میدان اصلی شهر به نام دانشمند هسته‌ای کشورمان که روز گذشته -هفتم آذرماه- توسط عناصر تروریست در آبسرد به شهادت رسید، رای داده و آن را اجرایی کردند.

محمد رفیعی طباطبایی، شهردار آبسرد روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بعدازظهر جمعه در بلوار امام خمینی (ره)شهر آبسرد عناصر تروریست مسلح خودرو حامل دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در پی شهادت این عزیز بزرگوار شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد میدان اصلی شهر را که در گذشته به نام میدان شهرداری نام داشت به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده تغییر دادند.

طباطبایی گفت: این میدان در یک کیلومتری حادثه تروریستی روز گذشته و ابتدای ورودی شهر آبسرد قرار دارد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه با کمین در مسیر خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل دانشمند هسته‌ای کشورمان مورد حمله واقع گرفت و سپس یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو