سلفی کارگران مراسم خاکسپاری مارادونا با پیکر بی جان اسطوره فوتبال آرژانتین

منبع: روزیاتو

78

1399/9/8

15:12


کارگران یک مؤسسه کفن و دفن در آرژانتین که مسئولیت حمل تابوت مارادونا را برعهده داشتند، به خاطر گرفتن عکس با پیکر بی جان این ستاره ی بزرگ دنیای فوتبال و انتشار آن ها در فضای مجازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

دیگو مارادونا روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته به دنبال یک حمله ی قلبی در خانه اش در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین، در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

از زمان انتشار خبر درگذشت مارادونا، که بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می دانند، از سرتاسر دنیا به او ادای احترام شده است و پیکر او در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین دفن شد.

تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که سه مرد را نشان می دهد که کنار تابوت باز مارادونا ژست گرفته اند و پیکر او هم کاملاً پیدا است.

یکی از عکس ها مردی را نشان می دهد که انگشت شستش را به نشانه ی «لایک» بالا گرفته و در عکس دوم، دو مرد دیگر را با همان ژست می بینیم.

مؤسسه کفن و دفنی که کار انتقال تابوت مارادونا را برعهده داشت، این کارگرها را به طور موقت استخدام کرده بود.

سلفی با جنازه مارادونا

مدیر این مؤسسه کفن و دفن می گوید: «کارگر اینجا نیستند، فقط برای این اینجا بودند که به ما در حمل تابوت کمک کنند چون خیلی سنگین بود.»

«تابوتی که خانواده ی مارادونا انتخاب کردند از چوب سرو بود که حملش خیلی سخت است. به همین خاطر این کارگرها را فقط برای حمل تابوت استخدام کردیم.»

به گفته ی مدیریت این مؤسسه کفن و دفن، این مردها بعد از تمام شدن کارشان یعنی جا به جایی تابوت، آن عکس ها را گرفتند: «تلفن همراه هر سه کارگری که در عکس ها هستند را در سردخانه گرفتیم و وقتی کار به طور کامل تمام شد به آن ها برگرداندیم.» در همین زمان بود که مردها آن عکس ها را گرفتند.

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا می گوید تا وقتی که کسانی که آن عکس ها را گرفتند به سزای کار خود نرسند، آرام نخواهد گرفت.

او در توییتی نوشت: «قصد دارم شخصاً آن پست فطرت هایی که آن عکس ها را گرفتند پیدا کنم. همه ی مسببین این عمل بزدلانه به سزای کار خود خواهند رسید.»

مورلا پیش از این گفته بود بعد از حمله ی قلبی مارادونا بیشتر از ۳۰ دقیقه تا رسیدن اورژانس طول کشیده بود، امری که او آن را «حماقتی جنایتکارانه» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

نیمه تاریک فرشته رانده شده؛ ۱۰ جنجال بزرگ زندگی و دوران حرفه‌ای دیگو مارادونا

ثروت ناچیز دیگو مارادونا در هنگام مرگ و جدال فرزندان مشروع و نامشروع برای ارث

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو