امهال اقساط تسهیلات تاسیسات گردشگری اردبیل

منبع: همگردی

61

1399/9/8

15:31


ایرنا/ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از امهال اقساط تسهیلات تاسیسات گردشگری اردبیل خبر داد.

اقساط تسهیلات تاسیسات گردشگری اردبیل امهال شد

محمدرضا شایقی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا بخش گردشگری بیش از سایر بخشها متضرر شده و کسب و کارها در این حوزه با آسیب جدی روبه رو شدند که جبران بخشی از این خسارات از دغدغه های اصلی در اردبیل بود و در این زمینه تلاشهای همه جانبه ای از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان انجام شده است.

او با اشاره به حمایتهای انجام شده از تاسیسات گردشگری و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این حوزه بیان کرد: علاوه بر اقساط تسهیلات، مالیات، بهای برق، گاز و آب این تاسیسات نیز با توجه به آسیب این بخش تا پایان سال 99 امهال شده است.

شایقی افزود: این اقدام گامی مهم در راستای حمایت از تاسیسات و کسب و کارهای گردشگری بشمار می رود، چرا که در شرایط فعلی اغلب تاسیسات گردشگری با رکود و تعطیلی روبه رو بوده و توان پرداخت اقساط تسهیلات و سایر هزینه ها را ندارند.

به علت شیوع بیماری کرونا درآمد حاصل از ورود گردشگران به تاسسیات اقامتی رسمی استان اردبیل در نیمه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته بیش از 70 درصد کاهش یافته است. حوزه گردشگری این استان جز آسیب پذیرترین بخش های آسیب دیده از کرونا است.

امهال اقساط تسهیلات تاسیسات گردشگری اردبیل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو