5 قانون مراقبت از پوست به سبک سوپر مدلهای معروف دنیا

5 قانون مراقبت از پوست به سبک سوپر مدلهای معروف دنیا


منبع: زیبامون

181

1399/9/8

17:04


در این بخش از زیبامون به تعدادی از قوانین مراقبت از پوست مربوط به سوپرمدلهای معروف در دنیا اشاره کردیم. با ما همراه باشید و با این قوانین آشنا شوید.

5 قانون مراقبت از پوست به سبک سوپر مدلهای معروف دنیا

برای مدل بودن علاوه بر این اینکه باید اندام متناسب و ایده آلی داشته باشید، داشتن پوستی سالم، زیبا و باطراوت هم از جمله مواردی هست که اهمیت خیلی زیادی در این حرفه داره و به همین دلیل هست که مدلها و سوپر مدلهای معروف در دنیا، روتین و قوانین مراقبت از پوست ویژه و مخصوصی استفاده میکنند.

اگر تمایل دارید از روتین مراقبت از پوست سایر افراد یادداشت برداری کنید و از قوانین مربوط به مراقبت از پوست افراد مختلف آگاه شوید و از این قوانین برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید، بهتون پیشنهاد میکنیم که حتما با قوانین مراقبت از پوست سوپر مدلها آشنا بشید و این قوانین رو به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

شاید اینطور تصور کنید که پوست و چهره سوپر مدلها معمولا با فتوشاپ ادیت میشه و آنها این ظاهر بی عیب و نقص رو مدیون ادیتهایی هستند که بر روی تصاویر آنها انجام میشه. اگرچه با فتوشاپ میشه جوشها و نواقص جزئی صورت و پوست سوپرمدلها رو ادیت کرد اما درخشش و طراوت پوست قابل ویرایش و ادیت با هیچ ابزاری نیست و فقط با یک روتین مراقبت از پوست درست و اصولی به وجود میاد.

 

سوپر مدلها

 

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با 5 قانون ضروری در روتین مراقبت از پوست مدلها و سوپر مدلهای معروف در دنیا آشنا بشید و این قوانین رو برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود مورد استفاده قرار بدید.

 

قانون 1: استفاده مرتب از فیس میست برای هیدارته نگه داشتن پوست صورت

وقتی برخی از زیباترین زنان دنیا به شما می‌گویند که هرگز بدون استفاده از این محصول ضروری (فیس میست) برای مراقبت از پوست، خانه خود را ترک نمی‌کنند، بهتره شما هم این موضوع رو جدی بگیرید و استفاده از فیس میست رو به یک روتین همیشگی و روزمره برای خود تبدیل کنید.

اسپری صورت یا فیس میست، هنوز جایگاه خودش رو به عنوان یک بخش مهم در روتین مراقبت از پوست پیدا نکرده؛ زیرا بسیاری از افراد این محصول رو به عنوان یک محصول لوکس تلقی میکنند و اینطور تصور میکنند که استفاده از ان ضرورتی در مراقبت از پوست نداره!

اما لازمه بدونید که فیس میست تاثیر فوق العاده‌ای در مرطوب و هیدراته نگه داشتن پوست صورت داره و سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای آبرسانی، تغذیه رسانی و رطوبت رسانی به پوست هست. بهتره بعد از تمیز کردن پوست و هر زمانی که احساس کردید پوستتون خشک و کسل شده از فیس میست استفاده کنید و طراوت و شادابی رو به پوستتون هدیه بدید.

 Herbivore Rose Hibiscus Hydrating Face Mist، یکی از بهترین فیست میست‌هایی هست که حاوی مواد تسکین دهنده، آبرسان و محافظتی بوده و باعث تغذیه رسانی و شادابی پوست میشه. قیمت این محصول 18 دلار هست و به دلیل بسته بندی خیلی خوبی که داره میتونید به راحتی در کیف خود حمل کنید و در هر ساعتی از روز مورد استفاده قرار بدید.

این فیست میست یکی از محصولات مورد علاقه سوپر مدلهایی مثل Rosie Huntington-Whitely و Miranda Kerr هست که معتقدند استفاده از این محصول، دلیل اصلی پوست درخشان آنهاست.

همچنین ناگفته نماند که نوشیدن آب فراوان (حداقل دو لیتر در روز) نیز راهی عالی برای مرطوب نگه داشتن پوست است و حتی استفاده از مقدار خیلی زیادی از فیست مست هم نمیتونه کم آبی پوست رو جبران کنه.

 

فیس میست

 

حتما بخوانید: اصول مراقبت از پوست و زیبایی در شهرهای بزرگ

 

قانون 2: پاک کردن آرایش به روش درست و کامل

احتمالا شما هم تا به حال چندین و چند بار این توصیه رو شنیدید که هرگز با آرایش نخوابید؛ اما جالبه بدونید سوپر مدلها این توصیه رو به سطح بالاتری رسونند و معتقدند که آرایش صورت حتما باید به طور کامل و با روش درست پاک بشه.

جالبه بدونید سوپر مدلهایی مثل Karlie Kloss، Bella Hadid و Kendall Jenner حتی اجازه نمیدن دوستانشون در رختخواب آنها قرار بگیریند مگر اینه پوست و چهره انها کاملا تمیز و بدون آرایش باشه.

پاکسازی دو مرحله‌ای پوست یکی از مراحل مربوط به مراقبت از پوست به روش K-Beauty هست که در ان ابتدا با استفاده از یک روغن پاک کننده، تمام مواد ارایشی از روی پوست پاک میشه و سپس با استفاده از یک پاک کننده مبتنی بر آب (water-based cleanser) که حالتی شبیه به کرم، فوم یا ژل داره، تمام باکتری‌ها، کثیفی‌ها و باقی مانده مواد ارایشی رو از روی پوست پاک میکنند.

 

پاک کردن آرایش

 

قانون 3: به هیچ عنوان نباید استفاده از سرم پوست را فراموش کنید

استفاده از سرم پوست باید یک بخش ثابت در روتین مراقبت از پوست روزانه باشه اما بسیاری از افراد تفاوت بین اسانس، سرم و روغن پوست رو نمیدونند و این موضوع کاملا طبیعی و قابل درک هست!

سرم پوست یکی از محصولات عالی برای مراقبت از پوست هست که معمولا قیمت بالایی داره و حاوی غلظت بالایی از مواد قدرتمند برای مراقبت از پوست هست و با استفاده از این محصول میتونید بسیاری از مشکلات و نگرانیهای مربوط به پوست رو به طور موثر مورد هدف قرار بدید. علاوه بر این، سرم پوست فوق العاده قوی هست و باید روزانه به مقدار خیلی کم مورد استفاده قرار بگیره.

تقریبا همه مدل ها و سوپر مدلهای برتر در دنیا به سرم پوست و تاثیری که بر روی پوست داره قسم می‌خوردند؛ از Jourdan Dunn که از سرم پوست Ren Radiance Perfection Serum به طور روزانه برای درخشش پوستش استفاده میکنه تا Rosie Huntington Whitely که سرم پوست iS Clinical Active Serum رو ترجیح میده.

 

سرم پوست

 

حتما بخوانید: راهنمای گام به گام برای مراقبت از پوست صورت

 

قانون 4: استفاده از جید رولر سبز یشمی برای کاهش پف صورت

جید رولر سبز یشمی (Jade Roller) یا ماساژور صورت ابزاری هست که ممکنه به نظر برسه قدرت واقعی آن جمع کردن لایک در اینستاگرام باشه اما ما بهتون قول میدیم که اگه استفاده از این ابزار رو به روتین روزانه مراقبت از پوست خود اضافه کنید، دیگه هرگز به عقب برنمیگردید و استفاده از این ابزار رو فراموش نمیکنید!

بسیاری از سوپر مدلها با استفاده از جید رولر به راحتی از پف صبحگاهی صورت خلاص میشن و Hailey Baldwin به کارایی این ابزار قسم میخوره.

با افزودن یکی از این ابزارها به برنامه روزمره مراقبت از پوست خود، می تونید گردش خون و تخلیه لنفاوی در پوست رو تقویت کنید و از این طریق باعث دفع سموم و تخلیه مایعات اضافی از صورت شوید. البته لازمه قبل از استفاده از جید رولر، حتما از یک مرطوب کننده یا سرم استفاده کنید، زیرا این کار باعث لغزش بهتر ابزار روی پوست میشه و همچنین کمک میکنه تا مرطوب کننده یا سرم پوست بهتر و عمیقتر به پوست شما نفوذ کنه.

نکته اصلی که باید در رابطه با ماساژور صورت یا جید رولر یشمی بدونید این هست که حتما باید این ابزار رو در یخچال نگه داری کنید تا همیشه خنک باشه و از این طریق به کاهش پف کردگی پوست صورت کمک کنه. استفاده از این ابزار و این روش بهترین کار برای سرحال شدن در ابتدای صبح است.

 

جید رولر یشمی

 

قانون 5: همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

Taylor Hill یکی از فرشته‌های ویکتوریا سکرت میگوید: استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب رو هرگز فراموش نکنید. در واقع، هر متخصص پوست، آرایشگر و متخصص زیبایی که تا به حال با او صحبت کرده ایم همین حرف را به ما می زند: که استفاده روازنه از SPF اختیاری نیست و به نوعی اجبار برای مراقبت از پوست محسوب میشه.

حقیقت این است که 90٪ چگونگی پیر شدن پوست تحت کنترل ما بوده، به همین دلیل محافظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB خورشید ضروری هست. استفاده از SPF 30 با درجه محافظت کنندگی در برابر اشعه UVA در ما‌ه‌های تابستان امری ضروری هست و این کار رو برای ماه های زمستان هم باید ادامه داد.

نکته‌ای که در رابطه با استفاده از کرم ضد افتاب وجود داره این هست که حتما باید 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، کرم ضد افتاب بزنید زیرا ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب برای فعال شدن به این مدت زمان نیاز دارند.

 

کرم ضدآفتاب

 

حتما بخوانید: مراقبت از پوست، 5 توصیه مهم از متخصصان پوست

 

سخن آخر

مراقبت از سلامت و زیبایی پوست یکی از کارهای مهمی هست که باید روزانه به آن توجه داشته باشیم تا جوانی، طراوت و شادابی پوست به بهترین شکل ممکن حفظ بشه. آشنا شدن با قوانین و روتین مراقبت از پوست سلبریتیها، مدلها و سوپر مدلهای معروف در دنیا به شما کمک میکنه تا با بهترین روشها برای مراقبت از پوست آشنا شده و از این روشها برای حفظ سلامت و زیبایی خود استفاده کنید.

شما از چه روشهایی برای مراقبت از پوست خود استفاده میکنید؟ نظرات خودتون رو با ما در میون بگذارید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو