داماد ناقض پروتکل‌های کرونایی بازداشت شد

منبع: برترین ها

97

1399/9/8

21:40


رییس دادگستری سیریک گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پیشگیری از برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری، امروز داماد و پدرش که خلاف این مصوبه عمل کرده توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

ایرنا: رییس دادگستری سیریک گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پیشگیری از برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری، امروز داماد و پدرش که خلاف این مصوبه عمل کرده توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

مجید حسینقلی عصر شنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های ستاد ملی کرونا و تأکیدهای رییس‌کل دادگستری هرمزگان، مبنی بر برخورد با برگزارکنندگان هر نوع تجمع بویژه مراسم‌های عروسی و عزا، حکم جلب پدر داماد و داماد به دلیل عدم تمکین در برابر قانون صادر شد.

وی ادامه داد: پس از صدور دستور قضائی به مرجع انتظامی، مأموران به محل برگزاری جشن عروسی اعزام شده و داماد و پدرش در روستای گزپیز از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک جلب و روانه بازداشتگاه شدند.

رییس دادگستری سیریک اضافه کرد: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی و تجمع‌های دیگر، در حال حاضر که سلامت و امنیت عمومی جامعه را خدشه‌دار و تهدید می‌کند جرم محسوب شده و با فرد و یا افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

حسینقلی بیان داشت: مردم شهرستان سیریک مصوبه‌های ستاد ملی کرونا را رعایت کنند و با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا، از مردم شهرستان انتظار می‌رود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از تجمع‌ها خودداری کرده و از ماسک استفاده کنند.

رییس دادگستری سیریک ابراز داشت: برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در این ایام ممنوع و به منزله تهدید سلامت جامعه است و با صاحبان مراسم‌های عزا و عروسی و تجمع‌های غیرقانونی برخورد خواهد شد.

شهرستان سیریک در ۱۷۰کیلومتری شرق مرکز هرمزگان واقع شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو