دانلود بازی AeternoBlade برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی AeternoBlade برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

44

1399/9/8

22:39


AeternoBlade یک بازی اکشن سریع همراه با المان‌های هک اند اسلش است که می‌توانید در یک دنیای بزرگ آن را تجربه کنید. عناصر نقش آفرینی به‌وفور در بازی دیده می‌شود و شما توانایی دستکاری در زمان را نیز خواهید داشت. باید از زمان برای حل معماها و شکست دادن دشمنان استفاده کرده و در جهان بی‌رحم بازی همین‌طور حرکت کنید. این جهان گویا توسط تاریکی اداره می‌شود و قاره‌ای بی‌رحم را می‌بینیم که انسان‌ها برای زنده ماندن باید بجنگند و پیروز شوند. بلادیم یا همان فرمانده ارتش تاریکی، در افسانه‌ها قدرت بسیاری دارد و گویا هیچ کس نمی‌تواند وی را شکست دهد. کسانی که با این القاب او مشکل دارند، او را به چالش کشیده و دوست دارند که با وی مبارزه کنند. آن‌ها برای این مبارزه ارتشی بزرگ تدارک دیده‌اند و قصد دارند که جشن و پایکوبی در سرزمین را به عزا تبدیل کنند. همه چیز به شما بستگی دارد و می‌توانید با سلاحی ناشناخته به‌نام AeternoBlade به این مبارزه بروید.

AeternoBlade PC-CODEX

دانلود-بازی-AeternoBlade

در بازی AeternoBlade دختری به‌نام فریجا را می‌بینیم که دهکده ریجرود را نابود کرده است و حال به دنبال انتقام از بلادیم است. جادوگری به‌نم ورنیا قصد دارد که به وی کمک کرده و آموزش‌های زیادی به وی بدهد. این آموزش‌ها به وی کمک خواهد کرد که پتانسیل‌های واقعی خودش را درک کرده و بتواند قدرت واقعی سلاح AeternoBlade را داشته باشد. او می‌تواند قبل از اینکه بلادیم روستای خود را نابود کند، به سراغش رفته و کارش را تمام کند. او باید به زمان سفر کرده و انتقام خود را یک‌بار برای همیشه بگیرد. او اما تنها یک‌بار فرصت این کار را دارد و شکست، او را برای همیشه از صحنه‌ی روزگار محو خواهد کرد. شخصیت‌های بسیاری را در طی این داستان خواهید دید. شخصیت‌هایی که گاهی دوست و گاهی هم دشمن شما خواهند بود. باید این چالش‌ها را پشت سر گذاشته و راه پیروزی خود را از جادوگر داستان یاد بگیرید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم Build 5511708 توسط CHRONOS فشرده سازی شده است. از امولاتور Goldberg برای کرک بازی استفاده شده است.
  • تمامی هفت بسته الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. برای دسترسی به این DLCها، از بخش Options در منوی اصلی بازی می توانید اقدام کنید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲٫۴گیگابایت به ۷۲۴مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب کمتر از یک دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲٫۴گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

AeternoBlade is a hack-and-slash fast-paced action game featuring with World Exploration, RPG elements, Time-manipulation abilities to solve puzzles and to defeat your foes.

Long ago, when the world was ruled by darkness. Alwesia region, a cruel continent where humans must fight and struggle in order to survive, stood Beladim, Lord of the Mist, Commander of the Army of Darkness. It has been said that Beladim cannot be killed by any means. Those who oppose and challenge this immortal all become a feast for him and his heartless army. He has razed and destroyed everything he set foot upon.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10

Processor: intel Core i3

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی AeternoBlade-CODEX با لینک مستقیم

————–

دانلود فیت گرل AeternoBlade Build 5511708-FitGirl با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو