معرفی ماسک های آبرسان پوست که شما را جذاب تر می کنند

منبع: آرگا

133

1399/9/8

23:03


در ادامه مطلب زیر با معرفی انواع ماسک آبرسان پوست در خدمت شما عزیزان هستیم. ماسک هایی که در مطلب زیر برای شما نام می بریم از نوع طبیعی و خانگی هستند که تهیه آن ها بسیار راحت می باشد.

یکی از مشکلات شایع بین افراد داشتن پوست خشک است که موجب پیری زودرس می شود. استفاده از ماسک آبرسان پوست کمک به رفع این مشکل خواهد کرد. در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی انواع کرم های آبرسان پوست وجود دارند. اغلب این کرم ها به روش شیمیایی تهیه شده اند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نوع خانگی این ماسک ها استفاده کنید که عوارضی ندارند.

ماسک خیار آبرسان

انواع ماسک آبرسان پوست

  • فلفل سیاه و ماست
  • ماسک آواکادو
  • ماسک سس مایونز
  • ماسک بادام و عسل
  • ماسک خیار و گلیسیرین
  • ماسک خیار و گلاب

طرز تهیه

ماسک فلفل سیاه و ماست: ویتامین های A،K موجود در فلفل برای درمان خشکی پوست بسیار موثر است. برای درست کردن آن یک عدد سفیده تخم مرغ، یک قاشق فلفل سیاه و یک قاشق عسل را با هم مخلوط کنید. بعد از شستشو و خشک کردن صورت مخلوط تهیه شده را در مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید. این کار را تا مدتی ادامه دهید تا نتیجه آن را مشاهده کنید.

ماسک آواکادو: مخلوط یک قاشق آواکادو له شده + یک قاشق ماست کم چرب و یک قاشق چای خوری چای سبز خشک آسیاب شده که با بخار آب جوش نرم شده است را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید.

ماسک سس مایونز: از دیگر ماسک های آبرسان، ماسک سس مایونز است که روش تهیه آن با فرمول زیر می باشد:

نصف قاشق غذاخوری سس سفید یا مایونز + یک قاشق غذاخوری ماست پرچرب + یک زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری عسل

ماسک سس را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست بگذارید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک آبرسان پوست

ماسک بادام و عسل: مخلوط ۳ قاشق غذاخوری عسل و دو قاشق غذاخوری روغن بادام را بر روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از کمی گرم شدن می تواتید آن را بر روی صورت خود قرار دهید. درمان جوش صورت با عسل نیز صورت می گیرد.

ماسک خیار و گلیسیرین: مخلوط یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین و یک عدد خیار پوست کنده.

ماسک خیار و گلاب: مخلوط خیار رنده شده و مقداری گلاب این ماسک را به دست می دهد.

ماسک زعفران

در پایان این مطلب  از توجه شما بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی بیش تر با انواع ماسک های مناسب جوانی پوشت می توانید با کلیک بر روی لینک های مقابل با ماسک ضد چروک، ماسک جلبک دریایی و ماسک شفاف کننده پوست آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو