دانلود بازی Legends of Ethernal برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Legends of Ethernal برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

112

1399/9/8

23:08


بازی Legends of Ethernal شما را به دنیای آرکانیز خواهد برد. روز دیگری همانند روزهای دیگر فرا رسیده است و پسر جوان داستان بازی، به خانه‌ی خود بازمی گردد. او در این رویایی متوجه می‌شود که پدر و مادرش گم شده‌اند و خانه نیز به طرز بدی ویران شده است. او شجاعت بالایی دارد، اما درد از دست دادن پدر و مادر برایش سنگین تمام می‌شود. او راهی سفر بزرگی می‌شود تا حقیقت ماجرا را پیدا کند. او باید بداند که حقیقت گم شدن پدر و مادرش چه هستند و آیا می‌تواند آن‌ها را پیدا کند یا خیر.

او باید کشفیات خود را همین‌طور ادامه داده و برای همیشه دنیای آرکانیز را تغییر دهد. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه و در یک فضای پلتفرمر دوبعدی دنبال می‌شود. بازی محیط‌های زیبایی دارد که به‌صورت دست ساز توسط سازندگان طراحی شده است. معماهای هوشمندانه‌ای در بازی می‌بینیم و در ادامه مبارزات چالش برانگیزی را خواهید دید که کمک می‌کنند تا حقیقت گم شدن والدین خود را پیدا کنید. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به گیم پلی در حال تکامل آن اشاره کنیم که تا پایان بازی شما را سرگرم خواهد کرد. بازی از مکانیسم‌های جذاب تشکیل یافته است و سلاح و المان هایی را خواهیم دید که باید آن‌ها را آنلاک کرده و لذت ببرید.

Legends of Ethernal PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Legends-of-Ethernal

بازی Legends of Ethernal در سیاه چال‌هایی ادامه پیدا خواهد کرد که هرکدام چالش‌های منحصربه‌فردی برای شما دارند. می‌توانید پازل‌های بازی را حل کرده و استراتژی خود را در نبردهای باس بالا ببرید. بازی سیاه چال‌های مختلفی دارد که باید همگی از بین برده شوند. در طول سفری که خواهید داشت، باید پیشرفت کرده و شخصیت خود را ارتقا دهید. رویدادهایی نیز وجود دارد که معمایی هستند که شخصیت‌های جذاب زیادی در آن قرار گرفته‌اند. بازی با رزولوشن ۴K نیز قابلیت اجرا دارد و چندین محیط در بازی وجود خواهد داشت. موسیقی نیز دلربا است و ترک‌های ویلیام گاف در آن به‌کار رفته است.

info

On a day like any other, a young boy returns home to find it in ruins and his parents, gone. Armed with courage and driven by the pain of his loss, he sets out on a journey to uncover the truth behind his family’s disappearance… But what he discovers will forever change the World of Arkanys…

Legends of Ethernal is a 2D single-player action adventure game where you need to explore beautiful hand-crafted environments, solve clever puzzles and battle challenging creatures to uncover the truth about your parents’ disappearance.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1+ or later (64 bit)

Processor: SSE2 instruction set support

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Legends of Ethernal-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو