آموزش بافت مو آفریقایی + آموزش تصویری مدل موی آفریقایی به صورت مرحله به مرحله

آموزش بافت مو آفریقایی + آموزش تصویری مدل موی آفریقایی به صورت مرحله به مرحله


منبع: تاپ ناز

611

1399/9/9

08:44


بافت مو به سبک آفریقایی بسیار جذاب است. باقت مو یکی از کارهای جالب برای خانم ها است و مدل های مختلفی نیز دارد که یکی از معروفترین مدل ها، مدل موی آفریقایی است. در این مطلب آموزش تصویری بافت مدل موی آفریقایی به صورت مرحله به مرحله را به شما آموزش می دهیم.

مدل بافت موی تیغ ماهی و آفریقایی از مدل موهای معروف است و نیاز به مهارت و تمرین دارد. اگر شما مایل هستید که موهایتان را به صورت آفریقایی ببافید تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

پس از اینکه مهارت کافی را در بافت موی آفریقایی به دست آوردید می توانید موهای خود را به صورت مدل دار ببافید. باقت آفریقایی را می توانید به شکل مستطیل روی سر و یا به شکل فرق زیگزاگ باریک و یا فرق اریب انجام بدهید. در این مطلب روش انجام بافت موی آفریقایی را مشاهده می کنید.

آموزش بافت مدل موی آفریقایی

در ابتدا مو را از وسط دو نیم کنید و خط فرق سر باید از وسط موهای شما بگذرد و به موازات فرق وسط موهایتان از سمت چپ و یا راست فرق دیگری را باز کنید با این کار یک مستطیل باریک را از جلوی سر تا آخر سر خود ایجاد کرده اید. هر چه مستطیل ها باریک تر باشند بافت موی شما جذاب تر می شود.

برای اینکه موهای طرفین سر با موهای جدا شده شما تداخل نداشته باشند می توانید دو طرف مستطیل ایجاد شده را با کلیپس های مخصوص بافت ثابت کنید. ردیف های ایجاد شده باقت افریقایی باید صاف باشد. مربعی کوچک را از جلوی مستطیل جدا کنید و مربع را به سه دسته تقسیم کنید و یک بافت ساده روی موها خود بزنید.

ببینید: مدل بافت مو فرانسوی؛ مدل بافت مو پرطرفدار و زیبا

در مرحله بعد بافت آفریقایی رج باریکی از مو را از زیر بافت ساده جدا کنید و به رشته وسط اضافه نمایید و باز یک بافت ساده بزنید. باز رج دیگری را از مو بردارید و به لایه وسط اضافه کنید و باز یک بافت ساده بزنید. این کار را تا وقتی ادامه دهید که به مرکز سر و به انتهای مستطیل برسید. وقتی که به انتهای مستطیل رسیدید می توانید قسمت بلندی موها را به صورت کامل ببافید و انتهای بافت موی خود را با کش ببندید. آفریقایی ها انتهای مستطیل را تا گردن می بافند شما هم می توانید این کار را انجام دهید و یا موهای پشت را به شکل افشان رها نمایید.

پس از اینکه بافت مستطیل تمام شد از سمت راست و یا از سمت چپ این بافت فرق را تا مرکز سر باز کنید و باز از جلوی مستطیل شروع به بافت موهایتان کنید و موهای دور تا دور سر خود را با فرق هایی که ایجاد کرده اید ببافید. می توانید به جای مستطیلی که ایجاد کرده اید فرق زیگزاگ باز کنید و موهای خود را ببافید و یا به شکل فرق اریب موها را بافت مو آفریقایی بزنید.

آموزش بافت مو آفریقایی

مطلب پیشنهادی: آموزش بافت مو به صورت گره ای پشت سر

چند نکته برای مراقبت از بافت موی آفریقایی

باقت موی آفریقایی از انواع بافت موی دائمی است و اگر شما از موهای بافته شده خود مراقبت کنید می توانید این مدل بافت را به مدتی طولانی روی موهای خود نگه دارید. برای مراقبت از بافت مو آفریقایی می توانید از انواع روش های زیرا استفاده کنید.

در موقع بافت موها باید گره ها را به صورت محکم و سفت ببندید زیرا گره های شل به زودی باز می شوند.

اگر موهای فر دارید بهتر است قبل از بافتن موهای خود آنها را سشوار کنید.

برای شستن موهای بافته شده از شامپوهایی که با آب رقیق شده اند می توانید استفاده کنید.

تا جای ممکن اجازه دهید موها پس از شسته شدن خودشان را خشک کنند می توانید برای خشک شدن موها زا کلاه حوله ای هم استفاده کنید.

آب داغ باعث می شود تا موها وز شوند به همین دلیل در موقع ابکشی مو را با آب داغ نشویید.

برای خشک کردن مو حوله را روی مو نکشید زیرا بافت ها باز می شوند. استفاده از سشوار هم برای خشک کردن مو توصیه نمی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو