غول متجاوز هالیوود به دختر اوباما هم بدهکار است!

منبع: برترین ها

39

1399/9/9

12:44


«هاروی واینستاین» که زمانی در تمام هالیوود نفوذ و احاطه داشت و با پول هر کاری انجام می داد، حالا تمام دارایی باقیمانده اش توسط دو همسر سابقش بلوکه شده و صدها زن دیگر نیز در صف شکایت از او هستند.

خبرگزاری فارس: «هاروی واینستاین» که زمانی در تمام هالیوود نفوذ و احاطه داشت و با پول هر کاری انجام می داد، حالا تمام دارایی باقیمانده اش توسط دو همسر سابقش بلوکه شده و صدها زن دیگر نیز در صف شکایت از او هستند.
 

غول متجاوز هالیوود به دختر اوباما هم بدهکار است!

 
«هاروی واینستاین» که زمانی در تمام هالیوود نفوذ و احاطه داشت و با پول هر کاری انجام می داد، رسوایی دنباله دارش در تعرض های مکرر به زنان در هالیوود او را راهی زندان کرد و پول و قدرتش را یک شبه از دست داد و حالا تمام دارایی باقیمانده اش توسط دو همسر سابقش بلوکه شده و صدها زن دیگر نیز در صف شکایت از او هستند.
 
هاروی واینستاین - هیولای هالیوود - در چندین جبهه می جنگد. غول تهیه کنندگی فیلم که زمانی بر فهرستA هالیوود حکمفرمانی می کرد، در تلاش است تا از محکومیت خود در ماه فوریه برای تجاوز جنسی  از دادگاه استیناف فرجام خواهی کند.
 
وی همچنین از طرف بسیاری از قربانیان با دادخواست خسارت های میلیون دلاری مواجه است، همچنین پرونده های متعدد تجاوز و تعرض در لس آنجلس و لندن دارد و شرکت وی با ورشکستگی روبرو است.
 
این امر باعث شده تا وی در زندان وند در بوفالو، نیویورک بپوسد زیرا اکنون او پولی برای پرداخت حقوقدانانی که قرار است درخواست تجدیدنظر خود را تهیه کنند، ندارد.
 
«جودا انگلمایر»، سخنگوی واینستاین این هفته، تأیید کرد: او از نظر سلامتی ضعیف است و نتوانسته است درخواست تجدید نظر خود را ارائه دهد زیرا همسران سابق وی حساب های وی را مسدود کرده اند.
 
احتمالاً درخواست تجدیدنظر وی در مقطعی انجام خواهد شد، اما وکلای وی کارهای اداری را انجام نمی دهند زیرا او نمی تواند هزینه آن را پرداخت کند.
 
«هاروی واینستاین»اکنون ۶۸ ساله است، او ویلچر نشین شده، در حال نابینا شدن است، دیابت، آرتروز، تنگی نخاع، کم خونی، آپنه خواب(وقفه تنفسی در خواب)، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر نیز رنج می برد.
 
سقوط واینستاین در اکتبر ۲۰۱۷ پس از انتشار جزئیات ده ها اتهام تجاوز جنسی در نیویورک تایمز و مجله نیویورکر آغاز شد.
 
او در ماه فوریه در نیویورک به جرم تعرض و آزار جنسی و تجاوز جنسی درجه سوم به ۲۳ سال حبس محکوم شد. وی در چهار مورد تجاوز جنسی و هفت مورد تعرض و آزار جنسی منتظر محاکمه بیشتر در لس آنجلس است و برای او ۱۴۰ سال مجازات در نظر گرفته شده است.
 
وی همچنین در حال مبارزه با دادخواستهای مدنی متعددی است که توسط قربانیانی از جمله «اشلی جاد» و «رز مک گوان» هنرپیشه های هالیوودی و پرونده های ورشکستگی مربوط به فروپاشی شرکت واینستاین تشکیل شده است.
 
همچنین مشخص شد که واینستاین به ستاره های فیلم از جمله «رابرت دنیرو» و «جنیفر لارنس» و کارمندان سابقش از جمله «مالیا» دختر بزرگ «باراک اوباما»، که در شرکتش دوره کارآموزی گذرانده است، بدهکار است.
 
دادگاه اشتغال انگلیس همچنین علیه واینستاین و هفت نفر از شرکای وی در پیش است. جودا انگلمایر سخنگوی واینستاین گفت: شما باید از این زنان بپرسید که در تلاشند تا از این طریق به چه چیزی برسند. این آدم(هاروی واینستاین) ممکن است تا زمان استرداد و تحویل به بریتانیا بمیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو