طرز تهیه شیک بیسکوییت با دو روش عالی برای پذیرایی

طرز تهیه شیک بیسکوییت با دو روش عالی برای پذیرایی


منبع: آرگا

123

1399/9/9

18:03


در این مطلب توجه شما را به طرز تهیه شیک بیسکویت با دو روش مختلف جلب خواهیم کرد که امیدواریم با توجه به روش های ذکر شده بتوانید این نوع نوشیدنی را به راحتی تهیه نمایید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

ملیک شیک بیسکوییت از انواع نوشیدنی های خوشمزه و خوش طعم تابستانی می باشد و شما می توانید این نوع نوشیدنی را در منزل به راحتی تهیه نمایید. برای طرز تهیه شیک بیسکوییت از روش های مختلف استفاده می شود که انتخاب روشی مناسب به ذائقه شما بستگی دارد.

طرز تهیه شیک بیسکوییت در منزل

برای تهیه میلک شیک از انواع خوراکی ها نظیر شکلات و نوتلا و میوه های مختلف استفاده می شود. شیک شکلات، شیک موز، شیک نوتلا، شیک سیب و شیک بیسکوییت از انواع روش ها برای تهیه میلک شیک می باشند و شما می توانید به کمک روش های ذکر شده در تهیه این نوع نوشیدنی تنوع ایجاد کنید.

ملیک شیک بیسکویت

روش اول : شیک بیسکوییت با بستنی

مواد لازم

  • بستنی : یک پیمانه
  • شیر : یک پیمانه
  • موز خرد شده : نصف پیمانه
  • بیسکوییت خرد شده : نصف پیمانه
  • گردو : سه عدد

مراحل تهیه میلک شیک

برای تهیه این نوع نوشیدنی ابتدا بستنی و شیر را درون میکسر بریزید سپس میکسر را روشن نمایید تا مواد با یکدیگر ترکیب شوند. موز را خرد نمایید سپس به همراه گردو به مخلوط بستنی و شیر بیفزایید.

بیسکوییت خرد شده را به نوشیدنی بیفزایید و به کمک لیسک یا قاشق مواد را هم بزنید. دیواره های لیوان مخصوص سرو را مقداری سس شکلاتی بمالید سپس مخلوط مواد نوشیدنی را درون لیوان بریزید و روی نوشیدنی را به کمک خامه قنادی و میوه های خرد شده تزیین نمایید. در صورت تمایل می توانید برای تزیین نوشیدنی به کمک خامه از اسپری خامه استفاده نمایید و خامه را به شیوه دلخواه خود روی نوشیدنی بریزید.

مراحل تهیه میلک شیک بیسکوییت

روش دوم : شیک بیسکوییت با پودر نارگیل

مواد لازم

  • موز : یک عدد
  • بستنی ساده : یک پیمانه
  • بیسکوییت پتی بور یا بیسکوییت ساده : پنج عدد
  • پودر نارگیل : یک قاشق غذاخوری
  • خامه قنادی مخصوص تزیین
  • شیر سرد : به میزان لازم

مراحل تهیه نوشیدنی میلک شیک

برای تهیه این نوع نوشیدنی ابتدا موز را خرد نمایید و آن را درون میکسر بریزید سپس بستنی ساده و مقداری شیر را به موز بیفزایید و مواد را هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر یکدست شوند.

طرز تهیه شیک بیسکویت در منزل

در این مرحله از روش تهیه میلک شیک ، بیسکوییت ها را به کمک دست خرد نمایید و بیسکوییت های خرد شده را به همراه پودر نارگیل به مخلوط مواد بیفزایید.

شیر را به مخلوط مواد نوشیدنی به صورت آرام آرام بیفزایید و مواد را هم بزنید تا به غلظت دلخواه تان برسد. شیک موز بیسکوییتی را درون لیوان های مخصوص سرو بریزید و به کمک خامه فرم گرفته آن را تزیین نمایید.

مراحل تهیه شیک بیسکویت

نکات طلایی برای تهیه میلک شیک بیسکوییت

۱.در صورت تمایل می توانید در زمان سرو میلک شیک مقداری بستنی درون آن بریزید.

۲. اگر تمایل دارید موز درون شیک خیلی له نشود بهتر است آن را در مرحله آخر به مواد درون مخلوط کن بیفزایید.

۳. به دلیل شیرین بودن بستنی و موز نیازی به استفاده از شکر در تهیه این نوشیدنی نمی باشد.

شیک بیسکویت خوشمزه

در این مطلب با روش تهیه شیک بیسکوییت خوشمزه و خوش طعم در اختیار شما عزیزان بودیم که امیدوایم با توجه به روش ها و نکات ذکر شده بتوانید این نوع نوشیدنی را در منزل تهیه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو