4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو بدون راننده و با راننده


منبع: دلگرم

111

1399/9/9

21:08


4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

صنعت رنت یا اجاره چیست ؟

یکی از کسب و کارهای پر رونق در دنیا صنعت اجاره یا رنت ( Rent ) می باشد. بطور مثال اجاره آپارتمان ، خودرو ، قایق تفریحی و بسیاری از این قبیل موارد که در جای خود می تواند بسیار کارآمد باشد.

در کل اگر بصورت دقیق تر به موضوع نگاه کنیم بسیاری از مشاغل به نوعی اجاره دهنده چیزی هستند. مثلا زمانی که شما چند روز میهمان یک هتل هستید، در واقع آن هتل اتاق و امکانات خود را برای مدت مشخصی به شما اجاره می دهد. یا زمانی که کودک خود را به یک شهربازی می برید در واقع وسایل آنجا هر کدام برای دقایقی به شما اجاره داده می شود. پس اگر کمی عمیق تر نگاه کنیم می بینیم بسیاری از مشاغل حتی مجموعه های ورزشی ، استخرها ، هواپیمایی و غیره به نوعی اجاره دهنده کالا یا خدمات به مشتریان خود هستند.

اجاره خودرو چیست ؟

4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو نیز یکی دیگر از این کسب و کارها می باشد. که انواع ماشین های موجود در بازار با قیمت ها و شرایط متنوع برای مدت مشخصی به شخصی اجاره داده می شود. همانطور که در بالا اشاره شد، شما هیچ وقت برای مسافرت رفتن برای خود هتل نمی خرید، یا هواپیما نمی خرید یا برای ورزش کردن ، مجموعه ورزشی نمی خرید. به همین دلیل کاملا منطقی به نظر می رسد که برای بسیاری اهداف می توان خودرو اجاره کرد به جای آنکه آن را خریداری کرد. در ادامه با ما باشید تا 4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو را برایتان شرح دهیم.

1- اجاره خودرو بجای خرید خودرو

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با وسیله نقلیه عمومی به محل کار می روید و حتی خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام می دهید. و فقط در موارد بسیار کمی از خودروی شخصی خود استفاده می کنید. حتما به این موضوع فکر کرده اید که نگهداری از خودروی شخصی باعث ایجاد هزینه های بسیاری از جمله ، مالیات و عوارض ، بیمه ثالث و بدنه ، تعویض روغن و قطعات مصرفی ، سرویس های دوره ای ، تعمیرات و ... خواهد بود. پس اگر به ندرت از خودروی شخصی استفاده می کنید بهترین روش این است که هنگام نیاز از اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید.

2- رنت خودرو لوکس یا خرید آن

همانطور که می دانیم اکثر افراد علاقه خاصی به خودروهای لوکس و لاکچری دارند. اما آیا امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد؟ متاسفانه در کشور ما به دلیل محدودیت های فراوانی که وجود دارد، بسیاری از افراد توانایی خرید اتومبیل های لوکس و گران قیمت را ندارند یا همانطور که در بالا توضیح دادیم، حتی اگر امکان خرید این نوع ماشین ها برای شما فراهم باشد. شاید هیچ توجیه اقتصادی نداشته باشد. به همین دلیل توصیه ما این است که برای راحتی خیال خود یک خودروی دم دستی و با قیمت مناسب داشته باشید، و درصورت نیاز به استفاده از خودروهای لوکس مثلا رفتن به میهمانی ، عروسی ، مسافرت ، یا قرارهای مهم کاری یک خودروی رده بالا کرایه کنید. این کار علاوه بر این که بسیار مقرون به صرفه تر می باشد، دست شما نیز برای انتخاب انواع خودروهای شاسی بلند ، کروک ، سدان و ... باز است.

3- با اجاره خودرو با راننده مثل یک اشراف زاده بدرخشید

4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

درست است که ما ایرانی ها عاشق رانندگی هستیم. اما گاهی اوقات بهتر است از یک راننده شخصی حرفه ای استفاده کنیم. فرض کنید می خواهید به پیشواز مهمان کاری خود بروید. در صورت استفاده از خودروی شخصی ممکن است مشکلاتی سر راه شما باشد، شاید خودروی شخصی شما زیاد مناسب مهمان نوازی نباشد، پیدا کردن مسیر ، پیدا کردن جای پارک و غیره همگی باعث ایجاد نگرانی و استرس در شما خواهد شد. اما در نظر بگیرید اگر با یک خودروی لوکس و با راننده خوش برخورد به استقبال ایشان بروید و بدون هیچگونه نگرانی، مهمان خود را شگفت زده کنید، قطعا این موضوع در خاطر وی خواهد ماند و می تواند تاثیر بسزایی در قرار کاری شما داشته باشد.

4- اجاره خودرو بدون راننده و تجربه سفری لذت بخش

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که کیفیت سفر برای آنها بسیار مهم است. درصورتی که قصد سفر با ماشین را داشته باشید مهم ترین موضوع کیفیت سواری و امکانات رفاهی و آسایش خودروی مورد نظر می باشد. خوب متاسفانه اتومبیل های شخصی پایین رده و میان رده شاید به میزان کافی برای یک سفر دلچسب مناسب نباشند. از طرفی خرید خودروهای میلیاردی نیز صرفا برای مسافرت رفتن به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد. به همین دلیل توصیه ما استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده می باشد. اگر دوست دارید با اتومبیلی محکم و راحت سفر کنید، یک لندکروز کرایه کنید و از مسافرت خود نهایت لذت را ببرید. اگر سفر دو نفره ای دارید و عاشق سرعت و هیجان هستید یک مرسدس بنز SLK بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یا اگر دنبال یک ماشین سدان لوکس هستید پیشنهاد ما پورشه پانامرا می باشد. برای دریافت پیشنهادهای دیگر لیست قیمت خودروهای اجاره ای شرکت حامی رنت را مشاهده کنید.

4 دلیل برای مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

در انتها این موضوع را در نظر داشته باشید که داشتن وسیله نقلیه شخصی در خیلی مواقع برای انسان حس راحتی ، اطمینان و آسودگی خیال را بدنبال دارد و ما قصد نداریم این موضوع را نقض کنیم. اما اجاره خودرو نیز جزء خدماتی است که در خیلی مواقع می تواند برایتان آسودگی خاطر بهمراه داشته باشد و نسبت به داشتن خودروی شخصی مقرون به صرفه تر باشد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو