ستون فلزی عجیب بیابان یوتا ناپدید شد!

منبع: برترین ها

78

1399/9/10

07:35


ستون فلزی عجیب و ناشناخته‌ای که چند روز پیش در بیابان یوتا آمریکا پیدا شده بود، هم‌اکنون ناپدید شده و در این میان، برخی از دخالت فرازمینی‌ها یا سارقان آثار هنری در اتفاق مورد نظر صحبت می‌کنند.

گجت‌نیوز: ستون فلزی عجیب و ناشناخته‌ای که چند روز پیش در بیابان یوتا آمریکا پیدا شده بود، هم‌اکنون ناپدید شده و در این میان، برخی از دخالت فرازمینی‌ها یا سارقان آثار هنری در اتفاق مورد نظر صحبت می‌کنند.

ستون فلزی عجیب بیابان یوتا ناپدید شد!

ستون فلزی عجیبی به تازگی در جنوب شرقی بیابانی در ایالت یوتای آمریکا کشف شده بود که تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از آن، سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال هم‌اکنون خبر رسیده که این جسم فلزی و نقره‌ای رنگ ناشناخته که برخی از ارتباط آن با موجودات فضایی صحبت می‌کنند، به طرز مرموزی ناپدید شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

۱۸ نوامبر بود که مقامات ایالتی یوتا در پروازی با هلیکوپتر که برای سرشماری گوسفندان وحشی منطقه انجام شده بود، متوجه یک ستون فلزی نقره‌ای رنگ، براق و سه متری در قسمتی از بخش جنوب شرقی بیابان‌های این ایالت شدند. از همان روز تاکنون نظریه‌های عجیب و غریب زیادی در مورد ارتباط این شیء با موجودات فضایی و یا هنرمندان ناشناخته مطرح شده و هنوز کسی نمی‌داند که چه کسی یا چیزی آن را در محل مورد نظر، در دل زمین کاشته بود.

آژانس مدیریت منابع زمینی ایالت یوتا به تازگی در یک پست فیس‌بوکی به صورت رسمی اعلام کرده که این ستون مرموز حدودا در جمعه گذشته ناپدید شده و در عین حال که مسئول قرار دادن آن در محل مورد نظر هنوز مشخص نیست، هم‌اکنون کسی نمی‌داند که چه کسی آن را از محلش به سرقت برده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو