همه چیز درباره فروشگاه اینترنتی اقیانوس؟

همه چیز درباره فروشگاه اینترنتی اقیانوس؟


منبع: فرزند

158

1399/9/10

11:19


همه چیز درباره فروشگاه اینترنتی اقیانوس؟

در دنیایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا و فاصله اجتماعی که هر لحظه بیشتر می شود و دنیا  هر لحظه دیجیتالی می شود، فروشگاه های اینترنتی بزرگ مانند فروشگاه اینترنتی اقیانوس این فرصت را به خریداران  تلویزیون، لپ تاپ  و سایر محصولات می دهد تا با نگاهی واضح و به دور از هر شلوغی در کمترین زمان این محصولات را به صورت آنلاین از خانه خرید کنند.

بهترین مراکز فروش لوازم خانگی و الکتریکی دارای نماد اعتماد کدامند؟

شاید تاکنون برای خرید لوازم خانگی و الکتریکی به صورت اینترنتی، دو دل بوده باشید زیرا بسیاری از مراکز فروش از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده کردند،  اما شما در فروشگاه اینترنتی اقیانوس از ضمانت معتبر برخوردارید و نماد اعتماد این فروشگاه نشان از معتبر بودن آن دارد و به شما اطمینان می دهد تا محصولات با کیفیت، استاندارد و ارزان قیمت تهیه کنید.

اگر به دنیای بزرگ اینترنت مراجعه کرده باشید، با یک سرچ ساده متوجه خواهید شد که فروشگاه های بیشماری در کشور و خارج از کشور  در زمینه فروش تلویزیون، لپ تاپ و سایر محصولات خانگی و الکتریکی فعالیت می کنند، که اعتماد و خرید از آنها یک مسئله بسیار سخت و دشوار است که باید روزها و هفته ها برای پیدا کردن فروشگاه معتبر زمان صرف کنیم.

نماد اعتماد

ولی ما اینجاییم تا با یک روش ساده و در کمترین زمان ممکن بهترین و معتبرترین مراکز فروش تلویزیون، لپ تاپ و سایر محصولات خانگی و الکتریکی را به شما معرفی کنیم پس ادامه مطلب را دنبال کنید:

اگر به طور مکرر از اینترنت استفاده کرده باشید، قطعا  نام ” نماد اعتماد (enamd)  ” را شنیده اید ولی دقیقا نمی دانید چیست و کاربرد آن در وب سایت ها به چه معناست. در حقیقت این نشان الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای کسب و کارهای اینترنتی صادر می شود. داشتن این نشان برای یک وب سایت نشان از احراز هویت و صلاحیت آن  وب سایت است. شما این نشان را می توانید در فروشگاه اینترنتی اقیانوس ببینید.

حال که با نماد اعتماد (enamd)  آشنا شدید و دانستید که باید خرید تلویزیون، لپ تاپ و سایر محصولات خانگی و الکتریکی خود را از فروشگاه های دارای نماد اعتماد مانند فروشگاه اینترنتی اقیانوس انجام دهید، بهتر است در این بخش از مطلب به چند فروشگاه معتبری که نماد اعتماد داشته و در این زمینه موفقیت های خوبی کسب کرده اند را معرفی کنیم تا شناخت بهتری از آنها داشته باشید.

  1. فروشگاه اینترنتی اقیانوس
  2. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
  3. فروشگاه اینترنتی بانه دات کام
  4. فروشگاه اتما
  5. آلیار

فروشگاه اینترنتی

۱- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، ار برترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده محصولات خانگی و الکتریکی است که خریداران می توانند به صورت اینترنتی برای خرید تلویزیون و خرید لپ تاپ ارزان قیمت از این وب سایت اقدام کنند، این وب سایت دارای نماد اعتماد بوده و محصولات با کیفیت و با ضمانت معتبر ارائه می دهد.

۲- فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، نیز در زمینه محصولات خانگی فعالیت گسترده داشته و خریداران تلویزیون و لپ تاپ و سایر محصولات ارزان قیمت می توانند به این مرکز اینترنتی مراجعه کنند تا به راحتی خرید خود را به روش آنلاین انجام دهند. بانه دات کام دارای نماد اعتماد بود و محصولات با کیفیت و دارای ضمانت ارائه می دهد.

شما می توانید انواع برندهای داخلی و خارجی ارزان قیمت و با کیفیت را از بانه دات کام سفارش دهید. زمان تحویل محصولات در بانه دات کام در کوتاه ترین زمان است.

۳- فروشگاه اتما، از دیگر فروشگاه های معتبر ارائه دهنده محصولات الکتریکی و خانگی برای فرهنگیان، کارمندان دولت و دارندگان کارت حکمت است. این فروشگاه بزرگ و محبوب تحت نظارت اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان بوده و با قیمت بسیار مناسب محصولات خود را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.

مهمترین ویژگی فروشگاه اتما ارائه تمامی محصولات به صورت اقساطی است. فرهنگیان، کارمندان دولت و دارندگان کارت حکمت می توانند از این فروشگاه خرید اقساطی داشته باشند.

خرید تلویزیون

مهمترین خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی اقیانوس؟

همانطوری که در بخش قبلی با برترین و معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده محصولات خانگی و لوازم الکتریکی دارنده نماد اعتماد آشنا شدید، در این بخش قصد داریم شما را با یکی دیگر از فروشگاه های مهم و معتبر که محصولات با کیفیت و ارزان قیمت ارائه می کند آشنا کنیم، این فروشگاه که فروشگاه اینترنتی اقیانوس نام دارد توانسته در کنار نماد اعتماد، اعتبار زیادی را نیز از سوی مردم کسب کند.

فروشگاه اینترنتی اقیانوس که از نامش هم نیز مشخص است، تنوعی گسترده از لوازم خانگی، صوتی تصویری، و دیگر محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه می  دهد. شما می توانید از هر کجای کشور که زندگی می کنید، به صورت اینترنتی به این فروشگاه مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را با ضمانت معتبر سفارش دهید تا در کمتر از ۴۸ ساعت برای شما ارسال شود.

شما می توانید هزینه کالای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی اقیانوس را هنگام تحویل پرداخت نمایید. برای اینکه از اصل بودن کالاها مطمئن شویم، شرکت تمامی کالاها را قابل از ارسال تست می نماید و این اطمینان به خریداران داده می شود که محصولات اصل همراه با گارانتی دریافت نمایند.

مهمترین ویژگی فروشگاه اینترنتی اقیانوس پشتیبانی از محصولات خود است، خریداران در هر زمانی می توانند با کارشناسان اقیانوس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها نیز استفاده کنند. و یا در صورت بروز مشکل در کالاهای خریداری شده می توانند مسئله را با تیم پشتیبان این مجموعه در میان بگذارند تا به آنها رسیدگی شود.

 فروشگاه اینترنتی اقیانوس

مزیت های مهم خرید تلویزیون و خرید لپ تاپ ارزان به صورت آنلاین؟

در دنیایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا و فاصله اجتماعی که هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود و دنیا  هر لحظه دیجیتالی می شود، فروشگاه های اینترنتی بزرگ مانند فروشگاه اینترنتی اقیانوس این فرصت را به خریداران  تلویزیون، لپ تاپ  و سایر محصولات می دهد تا با نگاهی واضح و به دور از هر شلوغی در کمترین زمان این محصولات را به صورت آنلاین از خانه خرید کنند.

وضعیت به سرعت در حال تغییر است. تعداد افرادی که برای جمع آوری در یک مکان امن در نظر گرفته می شوند از هزاران نفر به صدها نفر به ده نفر کاهش یافته است. رستوران ها، فروشگاه های بزرگ، سالن های سینما و سالن های ورزشی در بسیاری از شهرهای بزرگ در حال تعطیل شدن هستند. در همین حال بسیاری از مراکز با چالش های جدیدی روبرو هستند که از راه دور تمام وقت کار می کنند.

خرید آنلاین

حالا انسان ها چاره ای جز مراجعه به فروشگاه های اینترنتی ندارند، البته این روش خرید نیز مزیت های بسیار زیادی را به همراه دارد که مهمترین آن، صرفه جویی در زمان و هزینه و نیز  خرید آسان است. فروشگاه اینترنتی اقیانوس در ایام کرونا شرایطی را فراهم نموده تا خریداران بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خرید تلویزیون و خرید لپ تاپ ارزان به صورت آنلاین اقدام کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو