گیفت سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه زیبا و جذاب

گیفت سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه زیبا و جذاب


منبع: آرگا

392

1399/9/10

13:09


عکس های انواع مختلف گیفت سیسمونی دخترانه و پسرانه با طرح های زیبا و جدید را در این مطلب مشاهده نموده و با الگوبرداری از این مدل های زیبا، بهترین گیفت ها را برای جشن سیسمونی نوزادتان بسازید.

گیفت سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه زیبا و جذاب

مدل های زیبا و جالب گیفت های سیسمونی برای نوزاد دختر و پسر را در این مطلب معرفی می نماییم که این گیفتهای جدید و شیک می توانند بهترین انتخاب برای جشن سیسمونی نوزاد دلبند شما باشند و با تهیه این گیفتها و یادبودها و تقدیم آنها به مهمان ها، جشن تان را زیباتر و به یاد ماندنی تر نمایید. در ادامه به تماشای مجموعه عکس گیفتهای سیسمونی پرداخته و بهترین ها را انتخاب نمایید.

مدل گیفت سیسمونی جدید و شیک با طرح های زیبا و متفاوت :

امروزه اغلب والدین ترجیح می دهند در پایان جشن سیسمونی که برای نوزاد خود برگزار نموده اند، هدایایی را به رسم یادبود به مهمان ها تقدیم نمایند. انتخاب مدل یادبودها و گیفتهای سیسمونی کاملا سلیقه ایی است و اغلب والدین بر اساس تم جشن سیسمونی و یا مدل و تزیین سیسمونی نوزاد، طرح و رنگ گیفتها را انتخاب می نمایند.

گیفت برای سیسمونی

جنس گیفتهای تهیه شده برای سیسمونی اغلب متفاوت است و شما به دلخواه می توانید انواع گیفتهای نمدی سیسمونی عروسک ها یا مجسمه های کوچک و … را به عنوان گیفتهای جشن سیسمونی مورد استفاده قرار دهید. البته لازم به ذکر است که این گیفتها می توانند انتخاب مناسبی به عنوان گیفتهای جشن تولد کودک نیز باشند. در ادامه با انواع گیفتهای نوزادی زیبا و متنوع بیشتر آشنا می شوید.

گیفت کودک زیبا

مدل گیفت های سیسمونی جدید

گیفت های سیسمونی زیبا

مدل گیفتهای سیسمونی دخترانه :

در صورتی که قصد دارید از گیفتهای زیبا برای سیسمونی نوزاد دختر استفاده نمایید، پیشنهاد ما این است که به سراغ رنگ هایی چون صورتی یا سفید بروید، این رنگ های دخترانه زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای گیفتهای سیسمونی دخترانه باشند. در ادامه نمونه های از گیفتهای زیبا برای جشن سیسمونی دخترانه را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای نوزاد شما باشند.

مدل گیفت جدید سیسمونی

گیفت دخترانه برای سیمونی

گیفت برای سسمونی دخترانه

گیفت نوزادی برای سیسمونی

مدل جدید گیفت برای سیسمونی

ساخت گیفت جشن سیسمونی

گیفت سیمسونی جدید برای دختر

مئل گیفت ساده جشن سیسمونی

گیفتهای جشن سیسمونی پسرانه :

گیفتهای سیسمونی پسرانه با طرح های نوزاد پسر و یا به رنگ های آبی و سبز شناسایی می شوند، با این حا شما می توانید از طرح و رنگ دلخواه خود استفاده نمایید و از این طریق یادبود و گیفتی زیبا و ایده آل برای جشن سیسمونی نوزاد خود تهیه نمایید.

مدل گیفت سیسمونی جدید

گیفت جشن سیسمونی پسرانه

گیفت برای سیسمونی پسر

گیفت نوزاد به شکل گهواره

گیفت سیسمونی پسرانه جدید

گیفت برای نوزاد

گیفت نمدی سیسمونی

ساخت گیفت و یادبود سیمونی

گیفت پسرانه برای سیسمونی

مدلهای جدیدتری از گیفتهای سیسمونی

جشن سیسمونی یا بیبی شاور؛ در واقع برگزاری یک مهمانی قبل از به دنیا آمدن نوزاد می باشد که در تمام دنیا رواج دارد و با تشریفات خاصی همراه است، همچنین همانطور که در بالا اشاره کردیم، در انتهای این مراسم یادبودی به عنوان هدیه برای مهمانان در نظر گرفته می شود که در طراحی آن از المان هایی زیبا با طرح نوزاد و وسایل مورد نیاز وی از جمله شیشه شیر، پستونک، لباس نوزادی، عروسکهای جذاب نوزاد و … استفاده شده است، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع هدیه سیسمونی به اشتراک گذاشته ایم که می توایند از آنها به عنوان یادبود در مراسم های این چینینی خود استفاده کنید.

گیفت سیسمونی باحال

برخی از افراد جشن سیسمونی را با جشن تعیین جنسیت نوزاد یکی می دانند و معمولا بعد از ماه هفتم بارداری یعنی با نزدیک شدن زمان تولد بچه این جشن را برگزار می کنند؛ تزیین جشن سیسمونی شامل موارد مختلفی است، از این رو قبل از برگزاری آن لازم است از لیست سیسمونی نوزاد آگاهی داشته باشید.، در ادامه این مطلب ایده های جدیدتری از انواع هدیه و یادبود سیسمونی قرار داده ایم، بنابراین در صورتی که به دنبال بهترین و جذاب ترین هدایای یادبود سیسمونی هستید، می توانید تا پایان این بخش همراه ما شوید.

هدیه سیسمونی

گیفتهای سیسمونی

تصاویری از یادبود سیسمونی

یادبود سیسمونی نوزاد

هدیه سیسمونی نوزاد

انواع یادبود سیسمونی

یادبود سیسمونی عروسکی

یادبود سیسمونی زیبا

گیفت سیسمونی عروسکی

یادبود سیسمونی

مدل هدیه سیسمونی

هدیه سیسمونی باحال

هدیه سیسمونی دوست داشتنی

هدیه سیسمونی جذاب

هدیه سیسمونی زیبا

گیفت سیسمونی جدید و زیبا

با زیباترین مدل گیفتهای سیسمونی برای نوزاد دختر و پسر آشنا شدید، امیدواریم از مشاهده این مدل های زیبا و خاص لذت برده باشید و بهترین هدیه و یادبود را برای جشن سیسمونی و یا تولد نوزادتان انتخاب کرده باشید، ضمن اینکه از شما والدین گرامی دعوت می نماییم بر روی سیسمونی کلیک نموده و با دیگر مطالب مهم و قابل توجه برای تهیه سیسمونی و تزیینات مربوط به آن آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو