ریزش مو مشکلی بسیار همه‌‌گیر است. برای مثال در کشور آمریکا، از هر سه مرد، دو نفر بین 35 تا 50 سالگی‌اش ریزش مو را تجربه می‌کند. بنابراین این مسئله ممکن است برای هر کدام از ما در طول زندگی پیش بیاید.

راه‌حل‌های مختلفی هم برای رفع آن وجود دارد. روش‌هایی که قرار است به ما کمک کنند تا کمی بیشتر احساس جوانی کنیم و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. به جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین و موثرترین روش برای بسیار از افراد، انجام عمل کاشت مو است. همین موضوع هم آن را بسیار محبوب کرده.

در این میان طبیعی است که اگر قصد انجام عمل کاشت مو را دارید، دغدغه‌ هزینه‌های آن را هم داشته باشید. بنابراین در این مقاله قصد داریم به این سوال جواب دهیم که قیمت کاشت مو در کلینیک‌های معتبر تهران چه قدر است و چه عواملی روی هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارند؟

علاوه بر آن کلینیک‌هایی وجود دارند که این عمل را به صورت اقساط انجام می‌دهند و در این مقاله یکی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چه عواملی روی قیمت کاشت مو تاثیر می‌گذارند؟

قیمت کاشت مو ثابت نیست و با توجه به شرایط شما، هزینه انجام این عمل متفاوت خواهد بود. در ادامه عوامل تاثیرگذار روی قیمت کاشت مو را بررسی می‌کنیم

وضعیت بانک موی شما

شاید مهم‌ترین عامل روی تعیین هزینه عمل کاشت مو، میزان طاسی و شدت ریزش موی فردی است که قصد انجام این عمل را دارد. واضح است که هرچه بانک موی شما ضعیف‌تر باشد، مدت زمان عمل جراحی، سختی آن و در نتیجه هزینه‌های انجام این عمل بیشتر می‌شود.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

احتمالا پیش آمده که موی سر خط را با دقت بررسی کنید. اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنید، خواهید دید که یک یا چند تار مو در یک نقطه هستند و پیاز آن‌ها به صورت مشترک در یک محل قرار دارد. به این دسته‌های چندتایی مو گرافت می‌گویند.

طبیعتا هرچه میزان طاسی سر شما بیشتر باشد، احتمالا برای انجام عمل کاشت مو به گرافت‌های بیشتری نیاز خواهید داشت. با افزایش تعداد گرافت‌های مورد نیاز، در بسیاری از موارد هزینه کاشت مو هم افزایش می‌یابد.

روش انجام عمل کاشت مو

برای انجام عمل کاشت مو روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش‌ها با عمل جراحی و توسط پزشک متخصص انجام می‌شوند و برخی دیگر با استفاده از دستگاه‌های مخصوص صورت می‌گیرند و پزشک تنها ناظر اجرای صحیح کاشت مو است.

هزینه کاشت مو در روش‌های مختلف متفاوت خواهد بود. همه روش‌ها هم برای همه قابل انجام نیستند. با توجه به شرایط جسمی، وضعیت بانک مو و تشخیص پزشک با مشورت خودتان مناسب‌ترین روش کاشت مو انتخاب خواهد شد.

بهترین روش کاشت مو چه روشی است؟

معمولا یکی از سوالات متداول افرادی که قصد انجام عمل کاشت مو را دارند، همین سوال است. در مقاله بهترین روش کاشت مو در تهران از کلینیک صدف می‌خوانیم: واقعیت این است که هیچ جواب واحدی برای آن وجود ندارد. همانطور که گفته شد، وضعیت هر فرد با دیگری متفاوت است. بنابراین روش مناسب برای هر فرد هم با دیگری تفاوت دارد.

بهتر است بپرسیم «مناسب‌ترین روش کاشت مو برای من چیست؟». مناسب‌ترین روش کاشت مو برای شما روشی است که با کمترین میزان استرس و دردسر، بهترین نتیجه را بگیرید. انتخاب روش مناسب تنها با مشورت پزشک متخصص امکان پذیر است.

کلینیک و پزشک متخصص

وقتی صحبت از انجام عمل کاشت مو است، شما در نهایت هزینه تخصص و مراقبت‌های ویژه‌ای که انجام می‌شود را می‌پردازید. انتخاب یک پزشک و کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت مو بسیار مهم است. چرا که اگر این عمل به درستی انجام نشود و نتیجه دلخواه را کسب نکنید با دردسرهای زیادی رو به رو می‌شوید.

از طرفی شهری و کلینیکی که برای انجام کاشت مو انتخاب می‌کنید هم تاثیر بسیار زیادی دارد. برای مثال تهران با توجه به آنکه متخصصین مشهور و باتجربه زیادی را در خود جای داده و عمل کاشت مو در آن متداول است احتمالا هزینه متفاوتی نسبت به شهرستان‌ها دارد.

از طرفی در تهران بعضی از کلینیک‌ها سابقه و تجربه موفق بیشتری دارند و هزینه انجام کاشت مو ممکن است در آن‌ها متفاوت اما با ریسک کمتری همراه باشد.

در این میان یکی از کلینیک‌های باسابقه و باکیفیتی که کاشت مو را با هزینه معقول و مناسب انجام می‌دهد، کلینیک صدف در تهران است.

هزینه‌های مراقبت بعد از کاشت مو

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار هزینه‌های مراقبت بعد از عمل کاشت مو است. با توجه به روشی که برای کاشت موی شما در نظر گرفته می‌شود، احتمالا نیاز متفاوتی به داروها، شامپوها و موارد مراقبتی دیگری داشته باشید که این هزینه‌ها هم روی قیمت تمام شده عمل شما تاثیر گذار خواهند بود.

هزینه روش‌های کاشت مو چه قدر است؟

هزینه کاشت مو برای هر یک از روش‌های مختلف متفاوت است. اما به طور کلی می‌توان گفت که این مبلغ بین ۳.۵ تا ۸.۵ میلیون تومان خواهد بود.

کاشت مو تضمینی در کلینیک صدف نیز (بسته به روش انتخابی) خواهد بود. کلینیک صدف ارایه تضمین به مشتری را از وظایف خود می‌داند و به همین خاطر هزینه‌ی اضافی برای ضمانت دریافت نخواهد شد. علاوه بر این امکان پرداخت اقساطی نیز برای کاشت مو تضمینی فراهم است. شما می‌توانید با پرداخت روی  ۱۶هزار تومان صاحب موهای پرپشت و زیبا شده و این کار را تحت بیمه ایران (با ضمانت) و اطمینان خاطر انجام دهید.

کلینیک صدف در تهران، انتخابی مناسب برای عمل کاشت مو

کلینیک‌های معتبر زیادی در تهران وجود دارند. یکی از با سابقه‌ترین آن‌ها در تهران، کلینیک صدف است. کلینیک صدف مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارد و فرآیند کاشت مو را در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز انجام می‌دهد. همچنین این کلینیک برای کاشت مو از تجهیزات روز دنیا (دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی) استفاده می‌کند. هزینه‌‌ی کاشت مو در کلینیک صدف بسیار مقرون به صرفه و حتی در بسیاری موارد به صورت قسط بندی و شرایطی بدون اضافه شدن مبلغ به اصل مبلغ هم امکان پذیر است.

این مجموعه با سابقه و تخصص 15ساله در زمینه ی کاشت با موفق شده تا رضایت 98% مراجعین خود را جلب کند. در طی 4 سال گذشته حدود 2 هزار عمل موفق در این کلینیک انجام شده. همچنین کاشت مو در کلینیک صدف با ضمانتنامه بیمه ایران انجام می‌شود تا در صورت عدم رضایت بخشی از هزینه کاشت مو به شما بازپرداخت شود.

جمع بندی

هزینه کاشت مو در کلینیک‌های معتبر شهر تهران و دیگر مناطق ایران، همانطور که در این مقاله به صورت مفصل توضیح داده شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برآورد دقیق هزینه‌ها تنها پس معاینه و بررسی پزشک متخصص امکان پذیر است.

توصیه ما این است که در انتخاب کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت مو دقت زیادی به خرج دهید. به این دلیل که در صورتی عدم کسب نتیجه رضایت بخش، انجام دوباره چنین عملی بسیار سخت خواهد بود.