جزئیات خودکشی دختر ۸ساله در بندرعباس

منبع: برترین ها

82

1399/9/10

17:33


به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان ، دختر ۸ ساله ساکن بندرعباس با کمک همبازی ۱۲ ساله‌اش خودش را در پشت بام خانه‌شان حلق آویز کرد.

خبرگزاری ایلنا: به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان ، دختر ۸ ساله ساکن بندرعباس با کمک همبازی ۱۲ ساله‌اش خودش را در پشت بام خانه‌شان حلق آویز کرد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی اعلام کلانتری 17 شهرستان بندرعباس مبنی بر یک فقره حلق آویزی واقع در شهرستان بندرعباس و انتقال فرد به بیمارستان، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

او افزود: پدر متوفی با حضور مأموران در اظهاراتش اعلام کرد دخترم شب گذشته با دختر همسایه برای بازی به پشت بام منزل رفته و وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم دخترم در منزل حضور ندارد به پشت بام رفته و مشاهده کردم که با طناب خود را حلق آویز کرده است.

سردار جعفری اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل حادثه اعزام و تحقیقات از خانواده و دوستان او آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: به لحاظ اهمیت وحساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه و جدی در دستور کار گرفت و کارآگاهان باحضور مجدد درصحنه نسبت به تحقیق از همسایگان،دوستان و تمام افراد که با متوفی در ارتباط نزدیک بودند، اقدام کردند.

او ادامه داد: مأموران طی اقدامات پلیسی به یکی از دوستان متوفی که دختری ۱۲ ساله است مظنون شدند. نامبرده ابتدا منکر حضور در صحنه حادثه شد اما با مشاهده ادله پلیسی بیان کرد که شب حادثه به منظور بازی به بالای پشت بام رفتیم و با توجه اختلافات شدید خانوادگی و از آنجا که تحت تاثیرخودکشی یکی از دوستان خود بودیم، تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم.

سردار جعفری تصریح کرد: این دختر نوجوان در ادامه اظهاراتش بیان کرد، نخست من خودم را حلق آویز کرده که تحمل نکردم و خودم را نجات دادم ، سپس دوستم خودش طناب را دور گردنش پیچید و من نیز دو دور طناب دورگردنش پیچیده سپس طناب را به سمت بالا کشیدم تا بیحال شد که بادیدن وضعیت او ترسیده و برای نجات او اقدام کردم اما متاسفانه نتوانستم طناب را از گردنش باز کنم و از روی ترس محل را ترک کردم.

او بیان کرد: با دعوت از مقام قضائی و نماینده پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی بازسازی صحنه انجام پرونده تکمیل به دادگاه کیفری ارجاع شد و با توجه به وضعیت روحی و جسمانی و دارا نبودن سن قانونی حسب دستور مقام قضائی متهم که دختر ۱۲ ساله برای نگهداری تحویل اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو