دستگیری موبایل قاپ های هوندا سوار

منبع: ساتین

75

1399/9/10

18:11


پلیس آگاهی تهران از دستگیری موبایل قاپ‌های هوندا سواری خبر داد که ۵۰ فقره موبایل را سرقت کرده بودند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ موبایل قاپ و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی در تشریح این خبر بیان داشت: با افزایش سرقت موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران توسط دو موتورسوار، تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه هفتم پلیس آگاهی با همکاری کلانتری های تابعه، شناسایی و دستگیری متهمان را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ سرقت ها را انجام می دهند، افزود: گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند متهمان را در حالی که با موتورسیکلت مشکی رنگ در حال پرسه زنی بودند، شناسایی کنند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی موفق شدند با همکاری ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را در خیابان مولوی متوقف و آنها را دستگیر کنند؛ ولی ترک نشین موتورسیکلت از محل گریخت.

این مقام انتظامی افزود: با دستگیری راکب موتورسیکلت و انتقال وی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیشتر به همین جرم به دفعات مختلف دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۵۰ فقره موبایل قاپی همراه با همکاری دوستش معترف شد، اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم دوم پرونده را شناسایی و با دستور قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ کاکاوندی ابراز داشت: تاکنون ۴۲ تن از مالباختگان شناسایی شده و هر دو متهم تا تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع : فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو