آموزش آسان برای دوخت کیسه نان در خانه

آموزش آسان برای دوخت کیسه نان در خانه


منبع: آرگا

417

1399/9/10

19:04


در این مطلب آرگا آموزش دوخت کیسه نان را آموزش داده است، می توانید با این روش آسان کیسه ای نان با طرح های مختلف را دوخته و مورد استفاده قرار دهید.

حتما در صف نانوایی کیسه های نان متفاوت زیادی را در دستان افراد در حال خرید مشاهده نمودید، این کیسه ها دارای مزایای بسیاری می باشند که به راحتی هم تهیه می شوند، اگر شما نیز قصد دوخت کیسه ی نان را دارید؛ در این مطلب همراه باشید.

برای خرید نان هنگام خرید از نانوایی، به منظور جلوگیری از خشک شدن و از دست دادن نرمی و تازگی خود نیاز دارید تا آن را داخل نایلون و یا پارچه و یا … قرار دهید، اما نایلون ها یکبار مصرف بوده و نمی توان آن را برای چند بار مورد استفاده قرار داد، کیسه ی نان که اغلب در بیشتر خانه ها موجود است و از سوی اغلب کدبانوها مورد استفاده تهیه شده و مورد استفاده قرار می گیرد، جایگزین های بهتری برای نایلون می باشند، آرگا نیز در این مطلب برای آشنایی شما عزیزان و تهیه این کیسه در منزل به راحتی دوخت کیسه نان را آموزش داده است.

ایده هایی زیبا و جذاب از دوخت کیسه نان

سرویس آشپزخانه دارای بخش های مختلفی می باشد که یکی از بخش های آن کیسه نان است و تنوع زیادی در طرح، رنگ، مدل (زیبی، بند دار و …) دارد، برای دوخت این کیسه نیاز به داشتن مهارت در رشته خیاطی ندارید و شما عزیزان می توانید آن را تنها با استفاده از هنر و سلیقه ی خود آن را به آسانی در منزل بدوزید.

آموزش دوختن کیسه نان برای خوش سلیقه ها

مزایای استفاده از کیسه نان

این کیسه ها دارای جنس پارچه ای مرغوب دارای دوام بیشتری نسبت به نایلون های پلاستیکی می باشد، همچنین موجب خشک نشدن و تازه و مرغوب ماندن نان شده و دستان شما را نمی سوزاند، جدای از همه ی اینها و مهمتر از همه اینکه مضراتی که با قرار دادن نان ها در داخل نایلون های پلاستیکی از جمله خطر ابتلا به سرطان شما را تهدید می کند؛ از بین می رود.

آموزش دوخت کیسه نان برای سلیقه های مختلف

آموزش دوخت کیسه نان با روشی آسان

موارد مورد نیاز

پارچه ضد آب

پارچه نخی و یا حوله ای (برای آستری)

جهت دوختن کیسه نان از جنس پارچه ابتدا به اندازه ۳۰ سانتی متر برابر با الگو بر روی پارچه ای ضد آب قرار داده و برش بدهید، می توانید بهره ببرید، طول آن ۳۰ سانتی متر می باشد، عرض آن را نیز باید ۱۴۰ سانتی متر در نظر بگیرید، پس از برش پارچه آن را از میان تا نمایید، تا هر سمت آن دارای ۷۰ سانتی متر عرض و پهنا باشد.

سپس در مرحله ی بعدی پس از تا کردن پارچه بر روی هم، دو طرف پارچه را لبه ها را به یکدیگر بدوزید، باید قسمت بالای کیسه دوخته نشود.

از همین الگو برای برش پارچه آستری نیز بهره ببرید و به همین صورت برش داده و بدوزید.

حالا در این مرحله دو قطعه پارچه با عرض ۲۰ سانتی متر و طول ۳۰ سانتی متر بریده و هر کدام را بر روی یک سمت پارچه آستری قرار داده تا زده و (لبه ها) را با رعایت فاصله ی ۳ تا ۴ سانتی متر بدوزید، این اندازه برای بند کیسه نان؛ باز و بسته نمودن کیسه لازم است.

مجموعه ای منحصر به فرد از دوختن کیسه نان با تنوع زیاد

در پایان آستر را درون پارچه پلاستیکی بگذارید و و نوار بالایی آن را بر روی پارچه برگردانده و با سوزن ته گرد ثابت نگه دارید، با قرار دادن ۱ سانتی متر فاصله برای جا دوخت دوخته شود.

گالری زیبایی از دوخت کیسه نان

و بند کیسه (برای باز و بسته کردن کیسه) را به وسیله ی سنجاق از این قسمت عبور داده، و دوخت کیسه خود را به پایان می رسانید.

البته می توان به جای دوختن بالای پارچه به اندازه ۳ تا ۴ سانتی متر برای جای بندک، لبه ها را با ۱ سانتی متر برای جا دوخت بدوزرید و زیب به آن متصل کرده و محکم بدوزید.

نمونه هایی شیک و زیبا از کیسه نان و روش دوختن

 

آموزش دوخت کیسه نون در رنگ های شاد و روشن

 

گالری شیک و متنوعی از دوختن کیسه نان برای خوش سلیقه ها

کیسه دسته دار خرید نان و … بدون زیب و بندک

نمونه هایی بینظیر از کیسه نان همراه با آموزش دوختن

کیف های خرید نان و وسایل در رنگ های زیبا و متنوع

آموزش شیک و زیبای دوخت کیسه نان

نمونه هایی زیبا و جذاب از کیسه نان و آموزش دوختن آن

آموزش دوختن کیسه نان با شیوه ای ساده

 

مجموعه ای زیبا و شیک از کیسه نان همراه با روش دوخت

کیسه ی پارچه ای با پارچه گلدار قرمز رنگ با خال های مشکی

نمونه هایی زیبا و منحصر به فرد از دوختن کیسه نان

آموزش دوختن کیسه نان با رنگ و طرح متفاوت

کیسه نان دسته دار با شکلی زیبا و نواردوزی شده

آموزش دوخت کیسه نان با روشی آسان

ایده هایی زیبا و جذاب از کیسه نان و روش دوخت آن

کیسه نان زیبی با پارچه طرح دار زیبا و خوش رنگ

آموزش دوختن کیسه نان برای خرید و نگهداری نان

آموزش دوخت کیسه نان با روشی آُن

در این مطلب دوخت کیسه نان را آموزش داده شد؛ با الگوبرداری از این ایده ها و روش دوخت آن می توانید کیسه های نان در طرح های زیبا و شیک دوخته و برای نان گرفتن مورد استفاده قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با دوخت سایر بخش های سرویس آشپزخانه از جمله دوخت دم کنی، دوخت دستگیره،  مدل های سرویس آشپزخانه و روش دوخت آنها بر روی آن کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو