دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

203

1399/9/10

19:07


بازی Batman Arkham Origins Blackgate در ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای کنسول های دستی ۳DS و PS Vita منتشر شد که در سال ۲۰۱۴ نسخه ی بهبود یافته و بهینه سازی شده ی این بازی به همراه نقشه و قابلیت های جدید با عنوان Batman Arkham Orgins BlackGate Deluxe Edition برای کنسول های نسل هفتم و کامپیوتر نیز منتشر شد. بازی Batman Arkham Origins Blackgate کمی بعد از اتمام حوادث داستانی Arkham Origin آغاز می شود.

دروازه سیاه، زندانی در شهر گاتهام است که محل اختفای جنایتکاران و قاتلان شهر گاتهام همانند جوکر بود. دروازه سیاه فقط در دنیای آرخام وجود داشته است پس ارتباط بین این بازی با عنوان اصلی کاملا مشهود است. لازم به ذکر است که دروازه سیاه در یک جزیره بنا شده است. زندانیان دست به شورش زده و بتمن می بایست این شورش را به اتمام برساند. درون مایه داستان همانند تیمارستان آرخام است. با اکتشاف بتمن، داستانی نیز روایت می شود و بازیباز متوجه حوادث پیرامون دروازه سیاه می شود. این بازی بر پایه ساختار بازی متروید ساخته شده است.

Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition PC-RELOADED

دانلود-بازی-Batman-Arkham-Origins-Blackgate-Deluxe-Edition

مطالب مرتبط

بتمن وارد دنیایی ۲ بعدی می شود و تجهیزات جدید و تکنیک های مبارزه بیشتری را دارا خواهد بود. همچنین محیط های مخفی نیز در بازی Batman Arkham Origins Blackgate وجود خواهد داشت. برخلاف نسخه کنسولی بازی آرخام، هدف اصلی بتمن در ارتقای کاراکتری نیست بلکه وفاداری به سبک بازیست. تمامی ارتقاهای این بازی بر پایه اکتشاف محیط بنا نهاده شده است. علت این امر در اینست که به بازیباز حس جمع آوری آیتم ها القا شود و امری مهم در بازی تلقی شود.

از تنوع در دشمنان آن طور که انتظار دارید خبری نیست و هرچه به جلو پیش می روید بر دشواری نابودی آنها افزوده می شود . اصلا نگران نباید زیرا هرچه به جلو پیش می روید می توانید گجت های خود را که در ابتدای بازی از شما گرفته شده است را به مرور به دست آورید و راحت تر موانع را پشت سر بگذارید .

info

Batman: Arkham Origins Blackgate – Deluxe Edition amplifies the 2.5-D game with new maps, enemy encounters, difficulty levels, batsuits, and enhanced visuals. A companion game to Batman: Arkham Origins, players can continue the storyline of the console version and discover more details of the Dark Knight’s past. Featuring stealth gameplay, free-flow combat, and Batman’s famed arsenal of gadgets, the genuine Arkham experience is reproduced in a deep, action packed side-scrolling adventure.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 32-bit: Vista, Win 7, Win 8

Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz; AMD Athlon X2, 2.8 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS; AMD Radeon HD 3850

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8

Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz; AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560; AMD Radeon HD 6950

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو