دانلود بازی Batman Arkham City GOTY v1.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY v1.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

147

1399/9/10

19:38


ریپک نسخه گوتی بازی بتمن: آرکهام سیتی در دو ریلیز GOG و فیت گرل منتشر شد! در نسخه کامل Batman: Arkham City – Game of the Year Edition شما تمامی آپدیت ها، بسته های الحاقی و فیکس هایی که برای بازی منتشر شده است را به صورت یکجا و یکپارچه خواهید داشت و دیگر نیاز به هیچ چیز دیگری نیست. بتمن: شهر آرکهام یک عنوان در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز است. همین موضوع باعث می‌شود که روند بازی از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد. در کنار مأموریت‌های اصلی بازی که نقش مهمی در پیشبرد داستان دارند، مراحل فرعی زیادی در گاتهام سیتی قرار دارند که از هیجان بسیار خوبی برای یک مأموریت جانبی برخوردار هستند که با پیشرفت در بازی آزاد می‌شوند و به پایان رساندن آن‌ها امتیازات زیادی به شخصیت اصلی بازی می‌دهد.

حالت Detective Mode همچنان در بازی وجود دارد و بتمن به وسیله آن می‌تواند دشمنان را از پشت دیوار ببیند، آیتم‌های مختلف را شناسایی کند و راه حلی درست را برای حل معماهای بازی پیدا کند. تنوع محیط‌های بازی باعث شده که تنوع گیم پلی را هم در بازی شاهد باشیم. در برخی مراحل باید خیلی آرام راه بروید، چرا که ممکن است سطحی که روی آن قرار دارید، بشکند، در برخی مراحل باید به صورت مخفی-کاری عمل کنید تا بتوانید افراد بی‌گناه را نجات دهید و در اکثر مراحل هم می‌توانید از هر راهی که دوست داشتید، مأموریت‌ها را به پایان برسانید. جهت دانلود بازی Batman Arkham City GOTY-FitGirl برای PC با لینک مستقیم رایگان می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Batman Arkham City Game of The Year Edition  v1.1 PC-GOG | FitGirl Repack

نسخه GOG بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Batman-Arkham-City

مطالب مرتبط

حالت Take Down دشمنان هیجان خوبی به بازی بخشیده و در قسمت‌های مخفی-کاری، بسیار کارآمد هستند. به خصوص که در این شماره می‌توانید دو دشمن را به صورت همزمان از بین ببرید. بتمن از جمله ابر قهرمان‌هایی است که قدرت ماوراءالطبیعه ندارد و به واسطه داشتن ابزار و امکانات پیشرفته توانسته بر دشمنانش غلبه کند. در این بازی نیز سلاح‌های نسخه قبل وجود دارند و هم چند ابزار و سلاح جدید برای او طراحی شده که بسیار هم کارآمد هستند. سلاحی که گلوله‌های الکتریکی پرتاب می‌کند یا ابزاری که به وسیله آن می‌توان سلاح دشمنان را از کار انداخت، بخشی از این ابزار و سلاح‌های جدید به حساب می‌آیند.

دوربین در بازی Batman Arkham City عملکرد بسیار خوبی دارد. دوربین همیشه در زاویه مناسبی قرار دارد و حالت آزاد آن باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند آن را به جهت‌های مختلف حرکت دهند. موضع گیری خوب دوربین زمانی بیشتر جلب توجه می‌کند که بتمن ضربه نهایی را به آخرین دشمن می‌زند. در هر شرایط و هر جایی که باشید، دوربین دارای مشکل نمی‌شود. به طور مثال دوربین درون دیوار یا محیط‌هایی که برای بازی طراحی نشده‌اند، نمی‌رود. این موضوع در مورد دشمنان هم صدق می‌کند. نمی‌توان دشمنی را دید که درون در و دیوار گیر کند و یا با باگ‌های مختلف به شکل‌های عجیب و غریب دربیاید. در واقع می‌توان گفت که بازی هیچ‌کدام از مشکلات رایج موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۳ را ندارد و بازیکنان با گیم پلی‌ای روان و نفس‌گیر مواجه هستند.

داستان بازی بتمن: شهر آرکهام

در این نسخه بازیکنان با داستانی پیچیده‌تر و بسیار مرموز مواجه می‌شوند که بسیار هیجان انگیز و کمی دلهره‌آور است. بازی از جایی آغاز می‌شود که بروس وین میلیاردر گاتهام سیتی و مرد پشت نقاب بتمن، در یک سخرانی مخالفت‌هایش را با اقداماتی که قرار است برای تیمارستان آرکهام صورت بگیرد، اعلام می‌کند. اقداماتی که باعث می‌شود گاتهام سیتی به مکانی خطرناک‌تر از قبل برای شهروندانش تبدیل شود، اما در زمان این مصاحبه، وین توسط نیروهای امنیتی ناشناسی مورد حمله قرار می‌گیرد و به مکانی ناشناس برده می‌شود. وین در آنجا به هوش می‌آید و پروفسور هوگو استرنج را مشاهده می‌کند. کسی که از هویت اصلی او باخبر است و می‌داند که بتمن همان بروس است.

اتفاقات زیادی رخ می‌دهند، اما وین موفق به فرار می‌شود. این ماجرا تنها شروع یک اتفاق بزرگ برای وین و بتمن است. در ادامه مشخص می‌شود که افراد دیگری مانند جوکر، پنگوئن، آقای فریز، دوچهره و… در این اتفاقات دست دارند. بازی از جایی هیجان انگیزتر می‌شود که بتمن در ادامه تحقیقاتی که برای پی بردن به راز این اتفاقات شروع کرده، در دام یکی از حقه‌های جوکر گرفتار می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که بتمن تنها ۲۴ ساعت برای پیدا کردن راه حلی برای حفظ جان خود و مردم شهر فرصت داشته باشد.

منبع توضیحات: ویکی پدیا

info

 Batman: Arkham City builds upon the intense, atmospheric foundation of Batman: Arkham Asylum, sending players flying through the expansive Arkham City – five times larger than the game world in Batman: Arkham Asylum – the new maximum security “home” for all of Gotham City’s thugs, gangsters and insane criminal masterminds. Featuring an incredible Rogues Gallery of Gotham City’s most dangerous criminals including Catwoman, The Joker, The Riddler, Two-Face, Harley Quinn, The Penguin, Mr. Freeze and many others, the game allows players to genuinely experience what it feels like to be The Dark Knight delivering justice on the streets of Gotham City.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+

Memory: 2GB RAM

Hard Disk Space: 17 GB free hard drive space

Video Card: ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB

DirectX®: 9.0c

راهنمای نصب

توضیحات نصب نسخه FitGirl:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY v1.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو