تولد دیبا زاهدی بازیگر آقازاده تا آزاده نامداری بانوی پاییزی با دخترش گندم

تولد دیبا زاهدی بازیگر آقازاده تا آزاده نامداری بانوی پاییزی با دخترش گندم


منبع: نیک صالحی

308

1399/9/11

09:48


از تولد دیبا زاهدی تا استایل جنجالی آزاده نامداری در روز تولدش با دخترش گندم تا نوید محمدزاده و مهناز افشار با هومن سیدی همیشه عجیب و رفیق را در ادامه می بینید.

تولد دیبا زاهدی بازیگر آقازاده تا آزاده نامداری بانوی پاییزی با دخترش گندم

بازیگر جوان کشورمان که به تازگی در سریال بوم و بانو هنرنمایی کرده است در آذرماه سال ۶۸ در تهران متولد شده و دانش آموخته بازیگری می باشد. در ادامه تبریک تولد دیبا زاهدی بازیگر جوان توسط هستی مهدوی فر را در Niksalehi مشاهده کنید.

تولد دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون متولد ۸ آذر ۱۳۶۸ در تهران می باشد. گفتنی است دیبا زاهدی در سریال آقازاده در نقش سارا هنرنمایی می کند به تازگی از وی سریال بوم بانو از تلویزیون پخش شده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از هستی مهدوی فر , دانیال عبادی , بیژن بنفشه خواه , پندار اکبری , هلیا امامی , آتیلا پسیانی , سپیده خداوردی , فرشته حسینی , ساره بیات , ساناز بیان , مهناز افشار , منوچهر هادی , احسان کرمی , گلاره عباسی , علی دایی , مهتاب کرامتی , نوید محمدزاده , آزاده نامداری , ساره بیات و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

تولد دیبا زاهدی به وقت کودکی

دیبا زاهدی :وقتی هنوز به دنیا نیومدیم،در ماه های اخر دوران جنینی،ساختار مغز انقدر تکامل پیدا می کند که نوزاد می تواند درکی از محیط پیرامون خود را داشته باشد و در ناخوداگاهش هک کند.

همه ی ما قبل از تولد تصویری مبهم و زیبا از یکی رابطه ی بی نظیر و فرا زمینی در ناخوداگاهمون داریم و در رحم مادر اوج امنیت و اتصال را تجربه می کنیم. بهترین لحظه های زندگی ما که شاید هرگز به صورت خوداگاه به یادش نیاریم همین ارتباط بی نظیراست.

مادر تمام سلول هایش مراقب ماست ،قلب ما با قلب او می تپد از او تغذیه می کنیم در اوج امنیت هستیم و در حقیقت عشق اصیل و واقعی و یکی بودن را تجربه می کنیم اما ناگهان از این ارامش و اتصال کنده می شویم،بند ناف را جدا می کنند و به دو انسان جدا تبدیل می شویم و این اغاز تنهایی ماست….

اولین زخمی که همه ی انسان ها در زندگیشون تجربه می کنند رنج و زخم این جداییست جایی که اتصال از بین می رود و تنهایی را با تمام وجود حس می کنند …و ما تا اخر عمر در جستجوی چشیدن دوباره ی ان حس عمیق و ناب هستیم، به دنبال یکی شدن .. اما این کجا و آن کجا….

بخشی از پادکست رادیو راه

دیبا زاهدی

هستی مهدوی فر : تولدت مبارک

تولد دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در بوم و بانو

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

دانیال عبادی : همه انسانها قدرت انتقاد دارند ولی جرات اصلاح نه…!

دانیال عبادی

بیژن بنفشه خواه  :فیلم سارقین عتیقه

بیژن بنفشه خواه

پندار اکبری :هر”پرهیزکاری” گذشته ای دارد و هر “گناه کاری” آینده ای پس قضاوت نکن. محتاط باشیم، در “سرزنش “و “قضاوت کردن” دیگران
وقتی ؛ نه از “دیروز او” خبر داریم، نه از “فردای خودمان”

پندار اکبری

هلیا امامی : باز پخش سریال لژیونر از شبکه تماشا ….

هلیا امامی

آتیلا پسیانی : محله بهداشت

آتیلا پسیانی

سپیده خداوردی : 👩‍👧👩‍👧👩‍👧من و پسری

سپیده خداوردی

فرشته حسینی : هومن وقتی لیلا رو سپردیش به من با خودم گفتم باید بهترینی که میشه باشم. با هر روز یاد گرفتن ازت، با رفاقتت،
با دیدن تلاش‌هات،من یاد گرفتم که تلاش کنم تلاش کنم که بهترینی که میشه باشم..تولدت مبارک کارگردان،رفیق ♥️

فرشته حسینی

ساره بیات و تصویری از پیام ایرایی (عکاس)

ساره بیات

ساناز بیان : کلاس اول آنلاین…سال‌های هزار و سیصد و رنج…

ساناز بیان

مهناز افشار :عاشقانه پشت صحنه ”پیمان و گیسو”تولدت مبارک رفیق همیشه عجیب من💙😉 عکس از هومن سیدی

مهناز افشار

منوچهر هادی :پشت صحنه عاشقانه. با چشم بادومی ها

منوچهر هادی

احسان کرمی :در من کسى زندگى میکند که حالش هیچ خوب نیست بیمارِ بى حال و تب دارى که دلم میخواهد کنار یک بخارى بخوابانمش،پتوى گرمى رویش بیندازم و برایش سوپ داغ و آب لیموشیرین و چند قرص بیاورم تا بهتر شود. روحم پاییز گرفته است…

احسان کرمی

گلاره عباسی : و در پایان زندگی و راه تو را دعوت می کند به رفتن . به صعود . به رسیدن . عکس سوم لحظه ی رسیدن به قله است❄️❄️❄️💪✌️ . این روزها برای فرار از سیاهی و غم پناه بردم به سفیدی برف به صدای طبیعت . جایی که هیچ کس نیست. جز تو و صدای کوه

گلاره عباسی

علی دایی :بیست و سه سال پیش در چنین روزی بازی ایران استرالیا در ملبورن و صعود به جام جهانی فرانسه

علی دایی

مهتاب کرامتی : شیوا ی عزیزم تولدت مبارک باشه . بهترین ها رو برات آرزو می کنم . چه سالی بشه امسال مهربون✨

پ ن: عکس سال گذشته و قبل از دوران کرونا گرفته شده

پ ن؛ عکاس ،خود متولد❣️

مهتاب کرامتی

نوید محمدزاده : 💚همیشه به رفاقت

نوید محمدزاده

آزاده نامداری : تولد،به دنیا آمدن هدیه ای بود که پدر ومادرم به من دادند تا ببینم،بشنوم،تا اوج بگیرم و حتی زمین بخورم سر زانوهایم زخمی شود. من هم عصر انسان های بزرکی شدم،من شعر های سایه را بلعیدم و با شجریان زندگی کردم،فروغ و قیصر خواندم،ویاد کرفتم زندگی چیزی نیست جز بخشش ومهربانی.
پ.ن.باور کنید امسال تنها شوق گندم مارا به داشتن تولد واداشت بس که مهربان است این دانه ی گندمم.
۹/۹/۹۹بماند به یادگار🍂🍂🍂🍂.

آزاده نامداری

ساره بیات : تولدت مبارک بهاره زیبا🌹

ساره بیات

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو