کیان‌افشار و مهرانفر بازیگر «آهنگ دو نفره» شدند

منبع: برترین ها

98

1399/9/11

11:15


کارگردان فیلم «آهنگ دو نفره» که این روزها مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند، درباره ساخت این فیلم می‌گوید.

خبرگزاری صبا: کارگردان فیلم «آهنگ دو نفره» که این روزها مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند، درباره ساخت این فیلم می‌گوید.
 

کیان‌افشار و مهرانفر بازیگر «آهنگ دو نفره» شدند

 
آرزو ارزانش کارگردان که این روزها مشغول ساخت اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «آهنگ دو نفره» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است در گفتگو با  ما درباره موضوع این فیلم گفت: این فیلم یک کمدی است که داستان عاشقانه دارد و درباره ۲ آدم که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است.
 
شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روزهای قرارداد با برنامه‌ریزش را سپری می‌کند و شخصیت دوم که احمد مهرانفر نقش آن را بازی می‌کند، کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند.
 
وی درباره کسی که کاراکتر خواننده را بازی می‌کند، بیان کرد: برای کسی که نقش خواننده را بازی می‌کند، ۲، سه نفر را کاندید کرده‌ایم که هنوز قطعی نشده‌اند. این نقش را حتما باید کسی که خوانندگی می‌داند بازی کند.
 
ارزانش درباره اینکه چرا این نقش را باید یک خواننده بازی کند، بیان کرد: زیرا سبک و ترانه‌هایش مشخص است و چون در طول فیلم چند کنسرت اجرا می‌کنند، خیلی مهم است که حتما کاراکترمان خواننده باشد و روی استیج رفته باشد و بداند چطور ساز دست بگیرد، چطور اجرا کند. بازیگرها باید برای رسیدن به چنین مهارتی دوره ببینند و یاد بگیرند که زمان‌بر است.
 
این کارگردان درباره بازیگران دیگری که حضورشان در فیلم قطعی شده است، اظهار کرد: بهاره کیان‌افشار و النا حیدری از بازیگران دیگری هستند که حضورشان در فیلم قطعی است. النا حیدری قبلا تئاتر بازی می‌کرد و این فیلم اولین کار سینمایی‌اش است. علیرضا استادی و شیرین آقاکاشی را هم در کنار خود دایرم و بقیه بازیگران در ادامه مشخص می‌شوند.
 
ارزانش در پایان از حضور بازیگران در سریال‌های نمایش خانگی عنوان کرد: تعداد بازیگران فرعی فیلم خیلی زیاد است ولی همه این روزها درگیر سریال‌های نمایش خانگی شده‌اند که تعدادشان خیلی زیاد است. با هر کسی که صحبت می‌کنیم درگیر سریال نمایش خانگی است که خوشبختانه هم درآمد خوبی برایشان دارد و هم چندماه درگیر می‌شوند و گویا الان سینما خیلی در اولویت نیست.
 
«آهنگ دو نفره» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و اواخر آذرماه در تهران کلید می‌خورد.
 
از دیگر عوامل فیلم که مشخص شده‌اند می‌توان به فیلمبردار: روزبه رایگا، تدوین: سهراب خسروی، صدابردار: عباس رستگارپور، برنامه‌ریز: مانفرد اسماعیلی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، مشاور کارگردان: مسعود اطیابی، گریم: ایمان امیدواری اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو