کامنت جنجالی «الیزابت امینی» درباره ترور «محسن فخری زاده»

کامنت جنجالی «الیزابت امینی» درباره ترور «محسن فخری زاده»


منبع: روزیاتو

233

1399/9/11

11:29


الیزابت امینی متولد اسفند ماه سال پنجاه و چهار در تهران است. تحصیلاتش را در رشته روانشناسی انجام داد و از سال ۱۳۸۰ تا کنون در فیلم ها و مجموعه های سینمایی، نقش آفرینی کرده است. الیزابت امینی کارهای سینمایی خود را با فیلم سیندرلا به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و سپس در خواب سفید حمید جبلی، روبروی دوربین رفت.

توکیو بدون توقف از سعید عالم زاده محصول سال ۱۳۸۱، خاطره از نادر طریقت در سال ۱۳۸۷، پیتزا مخلوط از حسین قاسمی در سال ۱۳۸۹ و شاباش از حامد کلاهداری در سال ۱۳۹۱ جدید ترین کار الیزابت امینی در سینمای ایران بود. از الیزابت امینی در تلویزیون نیز تا کنون چندین سریال دیدیم. اولین کار الیزابت امینی در سال ۱۳۷۹ با محمد حسین لطیفی در سریال همایسه ها بود.

سپس با فتحعلی اویسی در سریال درکنار هم در سال ۱۳۸۱ بازی کرد و در کلانتر ۳ محسن شاه محمدی و پیدا و پنهان شهرام شاه حسینی روبروی دوربین رفت. الیزابت امینی سایت شخصی ندارد و در توییتر فعال نیست و از سال ۲۰۱۱ تا کنون در فیسبوکش فعال نیست.

الیزابت امینی پس از انتشار خبر ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، از دانشمندان صنعت هسته ای و موشکی کشورمان، در کامنتی زیر پست اینستاگرام تلویزیون ایران اینترنشنال نوشته بود که کدام شیر پاک خورده ای این خدمت را به جامعه کرده است و با این کامنت، به این شهید هتاکی کرد. این هتاکی، بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی زبان داشت.

واکنش باشگاه خبرنگاران جوان به کامنت جنجالی الیزابت امینی

طبق اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، این اقدام هتاکانه، با موجی از اعتراضات کاربران در شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد. کاربران خشم خود را نسبت به این اقدام با هشتگ #الیزابت_امینی در توئیتر به اشتراک گذاشتند.

الیزابت امینی

تصویر کامنت الیزابت امنیتی روی پست ایران اینترنشنال که درباره ترور دکتر محسن فخری زاده بود

الیزابت امینی دارای ۲۹ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش است. او بیش از ۳۷۰ پست تا آذر ۹۹ به اشتراک گذاشته و ۹۹ صفحه را نیز دنبال می کند. اینستاگرام الیزابت امینی در نشانی: @elizabethamini قرار دارد. پس از انتشار کامنت توهین آمیز الیزابت امینی در پست اینستاگرامی ایران اینترنشنال. امکان کامنت زنی روی پست هایش مسدود شده است.

کژوال های الیزابت امینی

پس از انتشار کامنت جنجالی الیزابت امینی، او پست زیر را که عکس آن را مشاهده می کنید منتشر کرد و نوشت که : مورهای سایبری٬ خسته نباشید این پست تقدیم شما برای تمام زحماتتون! او از هشتگ: چین! از ایران خارج شو برای دیده شدن بیشتر پستش استفاده کرد.

جدید ترین پست الیزابت امینی

الیزابت امینی قبلا درباره علت مسدود کردن کامنت زنی ها و اینکه تبدیل به منتقد انتقاد گریز شده است توضیح داده بود.

ویدیو انتقادی الیزابت امینی درباره علت مسدود کردن کامنت زنی هوادارانش

هنوز بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون درباره ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند، واکنشی نشان ندادند. سکوت برخی از سلبریتی های پرفالوئر در این زمینه، با انتقاداتی همراه شد. اگر چه به نظر می رسد نباید از هنرپیشه های سینما و تلویزیون، توقعاتی بیش از فعالیت حرفه ای آن ها انتظار داشت و برخی از انتظارات الکی از سلبریتی ها یا سلبریتی های الکی را باید کنار گذاشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو