میکروپیگمنتیشن ابرو

منبع: رژلب

90

1399/9/11

17:24


مرکز تخصصی میکروپیگمنیتشن تهران 

آموزش تخصصی هاشور ابرو محدوده غرب تهران

 

میکروپیگمنتیشن ابرو

هاشور ابرو

معرفی بهترین مدرس میکروپیگمنتشن

اگر به دنبال بهترین متخصص و مدرس اسکالپ سر در تهران هستید، رژلب به شما سرکار خانم سحر هدایتی را پیشنهاد می دهد. خانم هدایتی، متخصص اسکالپ میکروپیگمنتیشن حرفه ای هستند. ایشان از برندهای شناخته شده و بسیار حرفه ای پرو اس ام پی و اسکالپا که برندهای آمریکایی هستند، برای اسکالپ سر استفاده می کنند.

از جمله مزایای میکروپیگمنتیشن اسکالپ علاوه بر زیبایی می توان به خاصیت درمانی نیز اشاره کرد. به این دلیل که پوست حین انجام میکرو اسکالپ، میکرونیدلینگ نیز می شود که همین امر منجر به تحریک پذیری بیشتر شده و زمینه را برای رشد مجدد موها فراهم می سازد. علاوه بر این، میکروپیگمنتیشن اسکالپ منجر به افزایش کلاژن سازی و جوانسازی پوست سر و همچنین بهبود آن نقطه می شود.


قبل از انجام تاتو سر یا میکرو اسکالپ باید به فرم هد لاین یا خط رویش مو توجه بسیاری نشان داد. برخی افراد به طور مادرزادی دارای هدلاین گرد و برخی دیگر دارای هدلاین تیز هستند. یک میکرو اسکالپ آرتیست حرفه ای ابتدا باید فرم اصلی هد لاین را تشخیص دهد تا بتواند کار خود را بر اساس آن انجام دهد. شناخت هدلاین و انجام کار متناسب با آن منجر به نتیجه نهایی فوق العاده تمیز و طبیعی خواهد شد.

 

 

 

شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات اسکالپ میکروپیگمنتیشن سرکار خانم سحر هدایتی با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

میکروپیگمنتیشن ابرو

 

 

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو