سرهنگ سیدجلیل موسوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی شکر در یکی از انبارهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل شده و پس از هماهنگی‌های لازم در معیت ماموران صنعت و معدن، در محل حضور پیدا کرده و انبار را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خوی افزود: در بازرسی از محل، این میزان شکر احتکار شده فاقد مجوز کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی ۵۲۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان خوی در ۱۳۰ کیلومتری مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ مرزهای مشترک ایران و ترکیه در شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو و چالدران ۵۵۰ کیلومتر طول دارد.