از "پایتخت ‌۷" و "نون خ ۳" چه خبر؟

منبع: ایران آرت

88

1399/9/12

09:01


در سال‌های اخیر وقتی به اواسط سال می‌رسیم مخاطبان پیگیر فصل جدید دو سریال پربیننده و دنباله‌دار تلویزیون می‌شوند؛ پایتخت و نون خ.

ایران آرت: با شروع اخبار مبنی بر ساخت فصل هفتم سریال "پایتخت" برای نوروز‌1400 و برای شبکه یک، هنوز مدیران سیما آن را تأیید نکرده‌اند و به‌نظر می‌رسد با توجه به حواشی فصل ششم این سریال، مدیران ترجیح می‌دهند که فصل سوم "نون. خ" تولید شود و برای نوروز از شبکه یک روی آنتن برود.

 به گزارش همشهری، خرداد‌ماه سال‌جاری بعد از 2‌ماه از پایان ناگهانی فصل ششم سریال پایتخت آن‌‌ هم به شکل ناقص، سیروس مقدم، کارگردان سریال "پایتخت" خبر از تولید پایتخت‌۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و عنوان کرد که وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود، یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است. ان‌شاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز۱۴۰۰ پخش می‌شود. وی همچنین عنوان کرد که عوامل پایتخت انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند که با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می‌رود. تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می‌آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

با توجه به صحبت‌های مقدم، زمزمه ساخت فصل هفتم قوت گرفت. سریالی که در نوروز‌99 نیمه‌کاره به پایان رسیده بود و اعلام شد که با کم‌شدن ویروس کرونا مابقی قسمت‌های آن ساخته و پخش می‌شود و این کار هیچ وقت به مرحله اجرا نرسید.

از یک‌سو، 6‌ماه از اظهارات سیروس مقدم می‌گذرد، اما خبری از نگارش سریال و تولید آن نیست؛ سریالی که در 6فصل قبلی جزو پربیننده‌ترین سریال‌ها بود. از سوی دیگر با توجه به واکنش‌های توییتی به‌نظر مدیران سیما تمایل چندانی به ادامه سریال و تولید آن ندارند. تا جایی که سریال جایگزین نوروزی برای شبکه یک مشخص شده و قرار است "نون. خ" سعید آقاخانی نوروز‌1400 از شبکه یک پخش شود.

فصل اول و دوم "نون.‌خ" توانست مخاطب خود را داشته باشد. سازندگان تصمیم به ادامه نگارش و تولید سریال گرفتند. پیش‌تولید این سریال از اواسط تابستان امسال آغاز شده و تصویربرداری آن از اواسط مهر‌ماه و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران آغاز شده است. علاوه بر بازیگران 2فصل پیش، اکبر عبدی به‌عنوان بازیگر جدید به جمع بازیگران اضافه شده ‌و علی صادقی نیز که در فصل دوم حضور نداشت، در این فصل حضور دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو