مگان فاکس به دنبال جدایی از همسرش/ عکس

منبع: ایران آرت

98

1399/9/12

09:33


ایران آرت: در نمونه‌ای از برخی اسناد مگان فاکس تقاضای طلاق از برایان آستین گرین را کرده است. قابل ذکر است که پیش از این نیز این زوج از هم جدا شده بودند اما اقدامی حقوقی برای طلاق‌شان به طور جدی و نهایی انجام نداده بودند.

به گزارش TMZ، فاکس تقاضایش را در ناحیه LA Wednesday ثبت کرد. این بازیگر ۳۴ ساله به دنبال حضانت قانونی سه فرزندش به نام‌های Noah Shannon هشت ساله ، Bodhi Ransom شش ساله و  Journey River چهار ساله است.

TMZ همچنین پاسخ گرین ۴۷ ساله را دارد که با بیشتر درخواستهای او موافقت می کند، اگرچه ظاهراً دوست دارد حمایت همسر روی میز باقی بماند.

به نقل از فرامدیا پرونده های این زوج در تاریخ جدایی آنها نیز متفاوت است: گرین آن را ۵ مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد ، در حالی که مگان می گوید آنها در نوامبر ۲۰۱۹ جدا شدند. در همین حال، فاکس اولین بار در فرش قرمز مراسم جایزه موسیقی امریکا با Machine Gun Kelly رپر ۳۰ ساله حضور پیدا کرد. این زوج تقریباً شش ماه بعد از آشنایی در سر صحنه فیلم “Midnight in the Switchgrass” ساخته راندال امت با یکدیگر وارد رابطه شدند.

مگان-فاکس-خواستار-طلاق-از-برایان-آستین-گرین-شد-1100x675

فاکس در کلیپ موزیک Bloody Valentine گان کلی ظاهر شد، همان ماه که جدایی او از همسرش گرین تأیید شد. از آن زمان ، او و گان کلی خودشان را “twin flames ” توصیف  می‌کنند و حتی  فاکس در یک پست اینستاگرامی MGK را "پسری بسیار زیبا" خواند.

در سپتامبر ،گان کلی اعلام کرد که برای اولین بار عاشق فاکس شده است. گان کلی در برنامه Howard Stern Show گفت: "من نمی دانستم که [عشق] چه چیزی است تا اینکه من و او ارتباط چشمی برقرار کردیم.آن وقت بود که من عاشق شدم."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو