معرفی لوکس ترین هتل های کیش

معرفی لوکس ترین هتل های کیش


منبع: تاپ تراول

123

1399/9/12

09:55


لیدوما تریپ

جزیره مرجانی کیش، یکی از مهم ترین و البته محبوب ترین مقصدهای گردشگری ایران محسوب می شود. از مهم ترین دلیل های محبوبیت بالای این جزیره فوق العاده در قلب خلیج فارس، علاوه بر امکانات تفریحی و گردشگری کم نظیر و آب و هوای مناسب در اغلب فصول سال، هتل های لوکس جزیره کیش است. رزرو بلیط هواپیما کیش اولین قدم برای گذراندن اوقات خوش و داشتن سفری بی نظیر در این جزیره است و اقامت در یکی از این هتل های زیبا، گام بعدی برای سفری لذت بخش است.

جزیره مرجانی کیش فرصت های گردشگری هیجان انگیری برای مسافرانش دارد. اگر می خواهید سفر کیش را دلچسب تر تجربه کنید، یکی از هتل های ۵ ستاره جزیره کیش را انتخاب کنید. اگر قصد رفتن به بازار را نداشته باشید، امکانات عالی بسیاری از این هتل ها، شما را از خارج شدن از هتل بی نیاز می کند. تفریحات آبی، سالن های ورزشی و تفریحی، سواحل اختصاصی، همه و همه امکاناتی است برای استراحت و رفع خستگی در این جزیره زیبا. در این مطلب به شما ۱۰ مورد از هتل  های لوکس کیش را معرفی می کنیم تا انتخاب بهینه تری در مورد هتل و محل اقامت خود، قبل از سفر به جزیره کیش داشته باشید. تمامی این هتل ها ۵ ستاره بوده و امکانات عالی را به مسافران ارائه می دهند.

لوکس ترین هتل های کیش

۱- هتل ترنج کیش

همه ما می دانیم پیدا کردن یک هتل خوب چقدر می تواند در کیفیت سفر و لذت از آن موثر باشد. یکی از هتل های بسیار جذاب و منحصر به فرد هتل ترنج کیش است که جدا از ساخت و طرح آن، امکانات بسیار خوبی را نیز به مسافران ارائه می دهد. این مجموعه در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. تمام سوئیت های این هتل (۱۰۰ عدد) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای است ‎که میهمانان می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببینند و هر کدام از سوئیت ها دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیت ها با اسکله چوبی به هم متصل شده اند.

۲- هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک هم از نظر معماری بی‎نظیر و هم از جهت قرارگیری در ساحل جزیره یکی از زیباترین هتل های کیش است. مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش و مرکز خرید مرجان قرار دارد؛ دارای محوطه ای بسیار جذاب است. قرار داشتن در بهترین قسمت از ساحل کیش که تمام ساحل هایش با کیفیت هستند، یکی از مهم  ترین ویژگی های این هتل است. نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می کند برای طرفداران دوچرخه می تواند جالب باشد. همچنین تنها تفریحگاه ساحلی در ایران که قایق های اختصاصی دارد متعلق به مارینا پارک است. علاوه بر فضای سبز و چسبیده بودن به دریا، وجود چند استخر در هتل باعث جذابیت هرچه بیشتر هتل مارینا پارک شده است و تفریحات آبی متنوع آن باعث می شود به کسی در این هتل بد نگذرد.

۳- هتل شایگان کیش

هتل شایگان از بهترین، مجلل ترین و لوکس ترین هتل های کیش است. هتل شایگان کیش را در مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع و در بهترین نقطه جزیره کیش ساخته اند. معماری جالب این هتل باعث شده که همه اتاق ها چشم انداز نیلگون خلیج فارس را داشته باشند. محل قرارگیری هتل شایگان کیش به گونه ای است که به مراکز تفریحی کیش دسترسی خوبی دارد، اما در خود هتل نیز امکاناتی خوب برای تفریح همگان در نظر گرفته شده است. همچنین فاصله بسیار کم این هتل از سایر مراکز تجاری کیش آن را به بهشتی برای دوستداران خرید تبدیل کرده است.

۴- هتل داریوش کیش

هتل داریوش که نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان است. در طراحی این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است و به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور به فعالیت پرداخته است. تلفیق تاریخ کهن ایران و معماری مدرن، هتل داریوش را به هتلی باشکوه تبدیل کرده که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب میکند. این هتل دارای ۱۹۳ اتاق و سوئیت لوکس است که به خلیج و باغ زیبای هتل مشرف هستند. این هتل که از اقامتگاه های محبوب خریداران بلیط کیش است، همانند سایر هتل ها ۵ ستاره و لوکس بهترین و مدرن ترین امکانات تفریحی و رفاهی را دربردارد که اقامت را برای شما لذت بخش تر میکند.

لوکس ترین هتل های کیش

۵- هتل شایان کیش

هتل شایان بعنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های ۵ ستاره کیش شناخته می شود. این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است. تعدادی از اتاق های این هتل رو به دریاست و چشم‎انداز زیبایی دارد. از جمله امکانات هتل می توان به سالن همایش و آمفی تئاتر، چند رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، باشگاه بیلیارد، وایت بال، اسنوکر، تنیس، دوچرخه سواری، پارکینگ، تور گردشگری و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

۶- هتل پارمیس کیش

هتل پنج ستاره بین المللی پارمیس کیش یکی از مجهزترین، پیشرفته ترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش است. هتل پارمیس کیش در میدان پردیس کیش واقع شده است و موقعیت مکانی این هتل طوریست که در نزدیکی شهر زیر زمینی کاریز و بوستان آهوان کیش و سواحل مرجانی کیش واقع شده است و نیز فاصله کمی تا مراکز خرید رویال مال و پردیس ۱ و ۲ دارد. همچنین این هتل یکی از مجهزترین هتل های کیش است.

۷- هتل پانوراما کیش

مجموعه لوکس و مجلل پانوراما با معماری خاص و ویژه خود در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته و موقعیت دسترسی به مراکز تجاری و بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی مرکز شهر را برای مهمانان را فراهم کرده است. یکی از مزایای منحصر به فرد معماری این مجموعه مجلل به گونه ایی است که نورگیری کامل و در عین حال منظره ایی بسیار زیبا و رویایی را پدید می آورد. مجموعه ورزشی با دستگاه های پیشرفته، استخر زیبا، سوناهای خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام مغربی، مرکز ماساژ و اسپا، سالن بیلیارد نیز از جمله نکات خدمات رسانی این مجموعه خاص است.

۸- هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش در نوروز ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید. این هتل به دلیل مجهز بودن به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی در بسیاری از قسمت ها، به عنوان نخستین هتل سبز ایران شناخته می شود. دیگر ویژگی بارز هتل کوروش، استانداردهای زیست محیطی است که در تمام مراحل ساخت آن رعایت شده است. موقعیت هتل کوروش کیش به دلیل واقع بودن در مرکز کیش بسیار عالی است و مسافران می توانند حتی بدون ماشین در عرض چند دقیقه به فروشگاه های مرکزی شهر دسترسی داشته باشند.

لوکس ترین هتل های کیش

۹- هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره جزیره کیش محسوب می گردد. هتل ویدا کیش در منطقه ای عالی واقع شده است به طوریکه هم به مراکز خرید همچون بازار ونوس، بازار زیتون و… و هم به مراکز تفریحی و از همه مهم تر ساحل و اسکله تفریحی جزیره کیش نزدیک است. این هتل دارای امکانات ورزشی همچون باشگاه بدنسازی، استخر و سونا بوده است.

۱۰- هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، از لوکس ترین و بهترین هتل های کیش است که به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و ساحل دریا، گزینه اول انتخاب بسیاری از خریداران بلیط چارتر کیش است. این هتل انتظاراتی که از یک هتل پنج ستاره دارید را برآورده خواهد کرد. از جمله امکانات تفریحی هتل بین المللی می توان به ماساژهای درمانی، مجموعه بازی کودکان، مجموعه ورزشی و زمین تنیس اشاره کرد. رستوران هتل بین المللی یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است. در این رستوران غذاهای متنوعی با کیفیت بالا سرو می شوند.



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو