انتقاد تند استاد حوزه از بدرقه جاسوس اسرائیلی

منبع: سیمرغ

85

1399/9/12

11:09


انتقاد تند استاد حوزه از بدرقه جاسوس اسرائیلی

مدیر حوزه علمیه خواهران به ترور شهید فخری‌زاده واکنش نشان داد و گفت: این جنایت یک روز بعد از آزادی جاسوس اسرائیلی اتفاق افتاد، که دیپلمات ارشد ما به بدرقه او رفت و با ژست دیپلماتیک به او لبخند دوستانه زد

انتقاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری از آزادی جاسوس اسرائیلی

حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده گفت: هر چند شهادت این دانشمند برجسته، اتفاق ناگوار و سنگینی بود، ولی خوشحالیم که ایشان شاگردان زیادی را تربیت کرد که این راه نورانی را ادامه خواهند داد. شهید فخری‌زاده یکی از جوانان تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بود که نقش پر رنگی در حفظ امنیت کشور داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شهید عزیز، هم یک دانشمند هسته ای متخصص بود و هم مدیر قوی و پرکاری بود که با تشکیل تیم های متخصص، تحقیقات گسترده ای در صنعت هسته‌ای انجام داد و اخیرا هم تیم تحت نظر ایشان در خصوص واکسن کرونا به نتایج خوبی دست یافته بود.

وی بیان کرد: اینکه دشمن دانشمندان ما را ترور می‌کند، نشان از ضعف و زبونی آنهاست؛ آنها نمی‌توانند در صحنه‌های واقعی و علمی مقابل ما بایستند، جرأت آغاز یک جنگ با ایران را ندارند و با در یک ترور ناجوانمردانه، این دانشمند هسته‌ای را به شهادت رساندند.

افتخاری عنوان کرد: از سال ۸۸ و بعد از اینکه فتنه‌گران امنیت کشور را به هم زدند و با یک کودتایی کشور را تا مرز نابودی بردند، دشمن خیالش راحت شد که حافظان منافع صهیونیست‌ها در داخل کشور، آشوب به پا کرده اند و امنیت داخلی را تضعیف کرده اند، پس بهترین موقع برای ترور بود. سؤالی که به ذهن می رسد این که چه شده دشمن دوباره همان فضا را آماده دیده است؟ آیا با این تصور که پاسخی دریافت نمی‌کند، این دانشمند هسته‌ای را ترور کرد؟

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه یک روز بعد از آزادی جاسوس اسرائیلی اتفاق افتاد، که دیپلمات ارشد ما آقای عراقچی به بدرقه او رفت و با ژست دیپلماتیک به او لبخند دوستانه زد. وقتی دشمن اینگونه فضا را آماده می بیند، می فهمد که زمان مناسبی است، لذا دانشمند ما را ترور میک ند.

وی تصریح کرد: اگر دشمن از طرف ما پالس مذاکره را نمی‌شنید و از مسئولان کشور نمی‌شنید که علی‌رغم ترور شهید سلیمانی، باز هم ما آماده مذاکره‌ایم! قطعا دست به این اقدام نمی‌زد و جرأت این کار را نداشت.

افتخاری تصریح کرد: ان‌شاالله همانطور که خون شهید حاج قاسم سلیمانی، شور و حرارت انقلابی گری را در قلوب مردم زنده کرد، خون پاک این شهید عزیز، چهره نفاق داخلی را برملا، صف‌بندی‌ها را روشن‌تر و پیام روشنی را به کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند مخابره کند. افرادی که سهل‌اندیشانه و ساده‌انگارانه تفاوت اساسی بین بایدن و ترامپ قائل بودند و طی ۷ سال گذشته با مذاکرات بی‌ثمر، سرمایه‌های کشور را در معرض خطر قرار دادند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: امروز پس از هفت سال نه تنها برجام ثمری نداد، بلکه گل‌های باغ انقلابمان را نیز پرپر کرد. ان‌شاءالله خون این شهید سرافراز، باعث زنده‌تر شدن جریان انقلابی و جمع شدن بساط غرب‌گرایان خواهد شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: حوزه نیوز


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو