ماجرای سبقت استراماچونی از تخم‌مرغ!

ماجرای سبقت استراماچونی از تخم‌مرغ!


منبع: برترین ها

51

1399/9/13

07:16


اینستاگرام پیج ها و آمار عجیب و غریبی از تخم مرغ تا اسکلت دارد که رکوردهایی را جابه جا کرده اند

خراسان: این روزها فعالیت در اینستاگرام بخشی جدانشدنی از زندگی تعداد زیادی ازمردم جهان است. در این میان برخی افراد رکوردهای جذاب اینستاگرام را از آن خود می کنند و فالوورها نیز با حمایت خود، به آن ها این امتیاز و برتری را می بخشند.

می توان گفت رکوردهای جذاب اینستاگرام همواره در حال رقابت و پیشی گرفتن از هم هستند تا بتوانند به عنوان شاخص در جهان معرفی شوند. به تازگی هم مشخص شده آندره‌آ استراما سرمربی پیشین استقلال در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و به رغم این که در این پلتفرم زیاد فعال نیست اما طرفداران او که عمدتا ایرانی و از هواداران تیم استقلال هستند، او را رکورددار کرده و باعث شده اند او با نزدیک به هشت میلیون کامنت، بیشترین تعداد را برای صفحات تک پستی از آن خود کند، رکوردی که پیش از این در اختیار تخم مرغ معروف در اینستاگرام بود با 3.5 میلیون کامنت.

سبقت استراماچونی از تخم‌مرغ!

به هر حال امروز ضمن بررسی چند صفحه عجیب و غریب و دلیل به وجود آمدن آن ها، به سراغ رکوردداران اینستاگرام رفته ایم. پس اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان در اینستاگرام فعال هستید، گزارش خواندنی امروز ما را از دست ندهید.

تخم مرغ معروف

حدود دو سال پیش یک صفحه اینستاگرامی به نام «دار و دسته تخم‌مرغی» به وجود آمد که فقط یک پست در آن گذاشته شد و آن هم تصویر یک تخم مرغ بود که در شرح آن نوشته شده: «بیایید با هم رکورد دنیا را بشکنیم و پستی با بیشترین لایک ثبت شده را بسازیم.

سبقت استراماچونی از تخم‌مرغ!

رکورد فعلی دست کیلی جنر است (۱۸ میلیون لایک). ما می‌توانیم.» همین اتفاق باعث شد برخی این صفحه را به اشتراک بگذارند و رکورد 18 میلیون لایک را بزنند اما با اطلاع اینستاگرام بازهای همیشه در صحنه ایرانی، رکورد این صفحه لحظه به لحظه افزایش یافت و باعث شد حالا این پست با 55 میلیون لایک رکورددار تعداد لایک در اینستاگرام باشد . تا قبل از تلاش استراماچونی دوست های ایرانی، تعداد کامنت های صفحاتی با تک پست هم در اختیار همین پست بود که حدود 3.5 میلیون کامنت را داشت و حالا استراماچونی با هفت میلیون و 800 هزار کامنت، فاصله زیادی با این تخم مرغ پیدا کرده است.

کانال چنگالی

به جز تخم مرغ معروف اینستاگرام، یک کانال هم در تلگرام وجود دارد که تا مدت ها توجه ها را به خودش جلب کرده بود. این کانال که اولین عکس منتشر شده در آن متعلق به 12 نوامبر 2015 (21 آبان 94) است، هر روز عکس یکسانی از یک چنگال را منتشر می کند بدون هیچ شرح و توضیحی!

سبقت استراماچونی از تخم‌مرغ!

البته این کانال تا اوایل مرداد 1396 زیاد مطرح نبود و کمتر از پنج هزار عضو داشت تا این که مثل بیشتر اوقات این کانال توسط ایرانی ها کشف و به ناگاه با اوج لحظه ای تعداد فالوور همراه شد و به بیش از 120 هزار عضو رسید. البته عضویتی که خودشان هم دلیلش را نمی دانستند و هر روز یک عکس بی کیفیت از یک چنگال را نگاه می کردند.

هرچند تب این اتفاق هم خوابید و حالا خیلی ها این کانال را ترک کرده اند و مخاطبان آن به هزار نفر رسیده است اما برخلاف تصوراتی که درباره ادمین این کانال مطرح می شد، مشخص شد دلیل ایجاد این کانال و اشتراک تصویر چنگال ماجرای عاشقانه دختری است که نامزدش از دنیا رفته و این آخرین عکسی بوده که او گرفته و برای این دختر ارسال کرده است.

اسکلت فعال

یکی دیگر از پیج های عجیب و غریب در اینستاگرام مربوط به صفحه یک اسکلت است. صفحه این اسکلت حالا به 250 هزار دنبال کننده رسیده و در آن فقط می توانید عکس های این اسکلت را در حالت های مختلف مشاهده کنید. او در تمام این تصاویر در حال انجام کارهای گوناگون است و تمام چالش های مختلفی را که در طول سال در اینستاگرام رواج داشته، انجام داده است. این صفحه ابتدا یک شوخی ساده میان چند کارمند یک شرکت بود که کم کم تبدیل به صفحه ای محبوب شد. این اسکلت هر روز تعداد دنبال کنندگانش را بیشتر می کند. البته این اسکلت سختی هایی هم دارد مخصوصا آن که بدنش شکننده است و تا به حال حین عکاسی برخی از قسمت های بدنش شکسته است.

سبقت استراماچونی از تخم‌مرغ!

پیج های عجیب و غریب دیگر

جدای از آن چه گفتیم، چند پیج خاص دیگر هم در اینستاگرام وجود دارد که خیلی خلاصه به آن ها می پردازیم.
طولانی ترین ویدئوی اینستاگرام: حتما می دانید که در اینستاگرام فقط می توانید پست هایی با ویدئوهای یک دقیقه ای قرار دهید و ویدئوهای بالای یک دقیقه در آ جی تی وی ذخیره می شود اما در اینستاگرام صفحه ای وجود دارد که یک پست با ویدئوی 6 دقیقه ای در آن قرار دارد.

آدرس صفحه: @ World.record.longest.video

دو صفحه با یک آی دی: با این که اینستاگرام اجازه نمی دهد شما با آی دی که قبلا استفاده شده، صفحه جدیدی درست کنید اما دو صفحه با یک آی دی در اینستاگرام وجود دارد.آدرس صفحه: @ 7 wsj

هایلایت اعجاب انگیز: پیج دیگری در اینستاگرام وجود دارد که وقتی هایلایت این پیج را باز می کنید، عکس کاربری خود را مشاهده می کنید. گفته می شود این پیج با استفاده از سرور و بات، نام کاربری شما را شناسایی می کند و در صفحه خود به نمایش می گذارد.آدرس صفحه: vishantprogrammer @

دنبال کننده های نامرئی: قطعا اگر پیجی وجود نداشته باشد نمی توان آن را دنبال کرد اما صفحه ای در اینستاگرام وجود دارد که 37 دنبال کننده دارد که اصلا وجود خارجی ندارند!آدرس صفحه: wn . v 7 @

رکوردداران اینستاگرام

بیشترین فالوور: بیشترین فالوور متعلق به صفحه خود اینستاگرام است با 359 میلیون فالوور؛ اما بعد از آن کریستین رونالدو فوتبالیست پرتغالی است با 235 میلیون دنبال کننده.

بیشترین لایک: بیشترین لایک مدت هاست که در اختیار همان صفحه تخم مرغی که پیش از این درباره آن نوشته ایم، قرار دارد و حدود 55 میلیون لایک است.

بیشترین کامنت: هر چند که تا همین چند روز پیش رکورد بیشترین کامنت با 18 میلیون در اختیار تتلو بود اما در99.9.9 این رکورد توسط ماکان بند شکست و طرفداران این گروه موسیقی برای یکی از پست های آن ها بیش از 20 میلیون کامنت گذاشتند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو